Nee heb het druk gehad met andere dingen, nog steeds interesse?quote:Op maandag 17 april 2006 16:13 schreef schvvmert het volgende:
Nog steeds niet kwijt? [TK] Kast+Voeding+Mobo+Hdd's+Geluidskaart+TVkaart![]()
110 en de boel is voor jouquote:Op maandag 17 april 2006 15:31 schreef flappiewappie het volgende:
20 euries voor kast geboden, eventueel die hardeschijven erbij voor 100 euries totaal?
Genoteerdquote:Op maandag 17 april 2006 15:33 schreef zwelgje81 het volgende:
Hdd1 voor 45 inclusief geboden
Roermond of Bredaquote:Op maandag 17 april 2006 15:51 schreef Toryu het volgende:
Waar evt. op te halen?
Heb interesse in 1 van je hdd's.
Durf ik niet te garanderen, xp wel, wellicht met een driver updatequote:Op maandag 17 april 2006 15:34 schreef NootjesBV het volgende:
is de tv kaart mce compatible ?
deal, zou je me dan nog even een foto van de kast kunnen mailen, en eventueel een plek waar ik het kan ophalen, anders moet het verzonden worden.quote:
You've got mail!quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:51 schreef alki het volgende:
zou je mij die fotos van de kast willen mailen ? miss dat ik alles in 1 keer van je koop
You've got mail, liefst versturen, zit midden in een verhuizing.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:16 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
deal, zou je me dan nog even een foto van de kast kunnen mailen, en eventueel een plek waar ik het kan ophalen, anders moet het verzonden worden.
Ja, probeer met verschillende drivers en er zit een tooltje bij, genaamd "primary check", heeft met je overlay te maken, kijk daar eens naar.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:04 schreef m0ridin het volgende:
Sorry voor de ietwat offtopic reactie... maar hoe heb je de tvkaart op xp aan de praat gekregen? Dat lukt me namelijk niet (xp sp2) en heb gelezen dat veel anderen er ook problemen mee hebben.
Ik heb het geprobeerd met de laatste drivers en wintv programmas van de hauppauge site... heb je misschien nog tips/trucs? Succes met de verkoop verder
youve got mail2quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:21 schreef Renee2004 het volgende:
[..]
You've got mail, liefst versturen, zit midden in een verhuizing.
Is goedquote:Op woensdag 19 april 2006 15:11 schreef revelution het volgende:
email me voor de geluidskaart
[afbeelding]
Appeltaart was eerder en bied 30 euro, ik weet niet of jij meer bied? Zo nee, dan is hij voor hem..quote:Op donderdag 20 april 2006 20:26 schreef SpanCo het volgende:
Ik lust wel een Enermax 460 watt indien nog niet verkocht.![]()
Nee helaas..quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:07 schreef kastanova het volgende:
Die tv kaart is vast niet MCE compatible of wel?
you got mailquote:Op woensdag 19 april 2006 19:37 schreef Appeltaart het volgende:
30 voor voedingkie, als je emailaddie geeft kan ik je mailen(locatie btw ?)
of mail mij yakmelk@fragnet.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |