Je mag ook een tekening maken...quote:Op woensdag 19 april 2006 18:15 schreef Lieke_K het volgende:
Moet dat met die plaatjes..?
Ik bedoelde meer dat ze wat mij betreft weg mogen blijven. En ik kan niet tekenen met de computer.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:21 schreef Huizilopochtli het volgende:
Je mag ook een tekening maken...
Paintquote:Op woensdag 19 april 2006 18:23 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ze wat mij betreft weg mogen blijven. En ik kan niet tekenen met de computer.![]()
Ik ben er wel toe in staat, het resultaat wordt dan alleen bagger. Maar nu ga ik stoppen met het vervuilen van dit topic en mijn verveling ergens anders op botvieren.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:30 schreef dwerg het volgende:
Mansun - Wide Open Space.
quote:Op donderdag 20 april 2006 10:40 schreef Skanqua het volgende:
Infadels - Love Like Semtex
Ben dan niet zo'n fan, maar gisteravond in de Cul de Sac werd 'ie gedraaid en nu is-ie blijven hangen (ze draaiden ook weer Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs en Opgezwolle). Normaal zou dat al in het Club Rascal topic gestaan hebben, maar dat is dus dicht...![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 10:40 schreef Skanqua het volgende:
Infadels - Love Like Semtex
Ben dan niet zo'n fan, maar gisteravond in de Cul de Sac werd 'ie gedraaid en nu is-ie blijven hangen (ze draaiden ook weer Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs en Opgezwolle). Normaal zou dat al in het Club Rascal topic gestaan hebben, maar dat is dus dicht...![]()
toch een relatief bekend nummer, was een goede band!quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:30 schreef dwerg het volgende:
Mansun - Wide Open Space.
Op woensdag 19 april 2006 21:34 schreef Anton het volgende:
[..]
Gaaf nummer, ik dacht dat ik de enige was die dat kende.
Ik vind 'm dus niet zo leuk ... Beetje eentonige plaat.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:42 schreef DaisyDuke het volgende:
Dudley Perkins - Me
Een paar toffe tracks daargelaten, is er inderdaad weinig aan.quote:Op maandag 24 april 2006 17:09 schreef Z het volgende:
[..]
Ik vind 'm dus niet zo leuk ... Beetje eentonige plaat.
Mooi bandje!quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:07 schreef lienelien het volgende:
The Spinto Band - Crack The Whip
morgenavond in Paradiso![]()
Wat dan weer nietquote:Op woensdag 26 april 2006 09:57 schreef Skanqua het volgende:
The Gasoline Brothers - Sleeping Pills & Astroids
Dat dan weer wel!
Vers nrtjequote:Op zondag 30 april 2006 15:16 schreef GLO het volgende:
Damian "Jr. Gong" Marley - Welcome To Jamrock
Van mij, maar ik weer van Kabouter_Krulleputquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:36 schreef lienelien het volgende:
Josh Ritter - Wolves
ik weet niet meer van wie (wie van de 3) ik dit nummer heb, maar ik ben er blij mee
![]()
Oh, bedanktquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:07 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Van mij, maar ik weer van Kabouter_Krulleput![]()
Hé joh. Die wou ik al doen..quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:09 schreef Skanqua het volgende:
Caesar's Palace - Candy Kane
deze topic zou moeten heten: opskuurste lied van de dagquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:03 schreef bukgeit het volgende:
The Fairways - Let's Go
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:07 schreef bukgeit het volgende:
The Clientele - Lamplight
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |