Nou, volgens mij was het toch meer "BOEM"quote:
quote:Op maandag 17 april 2006 13:45 schreef Oversight het volgende:
En ik heb nog een reserve in de kast liggen, maar dat kan ze nu niet meer lezen.... en ik mag niet meer bellen
quote:Op maandag 17 april 2006 13:54 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nou, volgens mij was het toch meer "BOEM"
quote:Op maandag 17 april 2006 14:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:als ik hier even mijn professionele licht op mag laten schijnen.
quote:als je alleen de knoopcel op het mobo zou vervangen zou hij echt niet doorfikken hoor.
quote:tenzij je met een schroevendraaier uitschiet en over het mobo gaat terwijl hij aanstaat... dan kan ik uit eerste hand zeggen dat dat niet echt goed is nee
sterkte OS en Mir
quote:Op maandag 17 april 2006 14:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Wie gaat er dan ook sleutelen aan een pc terwijl de pc aanstaat
quote:Op maandag 17 april 2006 14:05 schreef Oversight het volgende:
[..]
[..]
![]()
[..]
Wat als je met een aansteker hebt geprobeerd om het soldeertin los te krijgen van de knoopcel?
En niet verder vragen, NEE dat heb IK haar niet geleerd....
quote:Op maandag 17 april 2006 14:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jubs then your FUCKED!
WIE had die handige tip ook al weer gegeven???
quote:Op maandag 17 april 2006 14:11 schreef nokwanda het volgende:
Ben onderweg.... Oversight en mirage... ik ben mobiel te bereiken
quote:Op maandag 17 april 2006 14:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Weet iemand hoe ik snel die klik kan uitzetten van de browser???
Zonder dat mijn pc zichzelf opblaast
Dat is snel inderdaadquote:
quote:Op maandag 17 april 2006 14:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dat is snel inderdaad
Maar ik wil muziek luisteren
Geluiden staan al uit, kan nu rustig muziek luisterenquote:Op maandag 17 april 2006 14:14 schreef Oversight het volgende:
[..]
Geluid aanlaten, browser niet meer gebruiken.....
Noke belt mij net, ze is onderweg, of er schroeivlekken zijn weet ze niet maar IEMAND moet Mirage toch kalmeren !quote:Op maandag 17 april 2006 14:12 schreef Oversight het volgende:
[..]kom je helpen schroeivlekken poetsen?
quote:Op maandag 17 april 2006 14:18 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Noke belt mij net, ze is onderweg, of er schroeivlekken zijn weet ze niet maar IEMAND moet Mirage toch kalmeren !
quote:Op maandag 17 april 2006 14:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Toch geen schroeivlekken op haar handen of lichaam of wel?
Gelukkigquote:Op maandag 17 april 2006 14:22 schreef Oversight het volgende:
[..]
Denk het niet, ander had Merlyn het wel verteld voordat ie de verbinding verbrak...
quote:Op maandag 17 april 2006 14:43 schreef Mirage het volgende:
En wat hebben wij nu geleerd ?
Zeg nooit tegen een vrouw "och, je moet gewoon even je batterijtjes vervangen in je pc".
Een beetje vrouw zal meteen de pc losschroeven en uitgebreid op zoek gaan naar "batterijen"
[afbeelding]
![]()
![]()
I'm not one of them![]()
kwil het niet op mijn geweten hebben dat displission uit schuldgevoel aan de zuip gaatquote:Op maandag 17 april 2006 14:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nu al????
Maar ik ben nu werkelijk wegen mobiel te bereiken in geval van nood
![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 15:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Let the beat control body...
Now let my beat control your body
quote:Op maandag 17 april 2006 15:22 schreef Netflier het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ben je fan van 2Unlimited?![]()
Ik kocht vroeger altijd die Turn Of The Bass CD's. En ook House Party en TechnoTrance. Ik luisterde in mijn pubertijd altijd naar die muziek. Op den duur luisterde ik naar muziek 'met meer inhoud' (Portishead, Björk, Plaid, etc.) en de laatste jaren hou ik in principe meer van folk en klassiek dan van (elektronische) popmuziek. Hoewel ik het wel op prijs stel als het experimenteel of avantgardistisch is. Maar nog steeds zet ik zo af en toe een house-plaatje of eurodance-plaatje. Pas geleden de single U Got To Let The Music[/i van Capella beluisterd. En ik heb ook nog wat singles van Snap! ([i]Exterminate en Do You See The Light) die ik van tijd tot tijd opzet. Het is ook een beetje nostalgie. En vooral lekker om naar te luisteren als ik het roeiapparaat gebruik.quote:Op maandag 17 april 2006 16:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik luister het vaker
Ik luister vaker van die eurodance om in de juiste mood te komen
quote:Op maandag 17 april 2006 16:25 schreef Netflier het volgende:
[..]
Ik kocht vroeger altijd die Turn Of The Bass CD's. En ook House Party en TechnoTrance. Ik luisterde in mijn pubertijd altijd naar die muziek. Op den duur luisterde ik naar muziek 'met meer inhoud' (Portishead, Björk, Plaid, etc.) en de laatste jaren hou ik in principe meer van folk en klassiek dan van (elektronische) popmuziek. Hoewel ik het wel op prijs stel als het experimenteel of avantgardistisch is. Maar nog steeds zet ik zo af en toe een house-plaatje of eurodance-plaatje. Pas geleden de single U Got To Let The Music[/i van Capella beluisterd. En ik heb ook nog wat singles van Snap! ([i]Exterminate en Do You See The Light) die ik van tijd tot tijd opzet. Het is ook een beetje nostalgie. En vooral lekker om naar te luisteren als ik het roeiapparaat gebruik.
quote:Op maandag 17 april 2006 16:14 schreef displission het volgende:
nee..k wees maar niet bang Mirage..de laatste tijd ben ik meer sober als aangschoten of wat anders.ik en een vriend hadden gewoon ff een hele slechte film gehuurd.. en ik ga zo lekker gourmetten met mijn ouders..en mijn zus..en vriend..van haar..
En je zegt net dat het niet persoonlijk bedoeld is !!??quote:Op maandag 17 april 2006 19:49 schreef displission het volgende:
weet je wat het is nokwanda als zoiets echt was gebeurt had je wel anders gepiept! Je moet simpelweg niet kutten met iemand gevoelens anders kan het wel eens zijn dat er een dag komt dat je het dubbel en dwars weer terugkrijgt.
nou nou nou....... beetje overdreven nu he. Doe een tikkie rustig hey. Is niet nodig zo.quote:Op maandag 17 april 2006 19:55 schreef displission het volgende:
Je hebt toch geen hond? Ja en dus moet je dat ook maar met anderen doen..wat is dat voor een stom apengedrag? Dat is echt een pure imitatietechniek waar ik dus niet aan mee doen. Maar ok laat ook maar..een grapje moet idd kunnen. Ik vond het niet grappig maar dat zal jouw toch geen ruk schelen want jij bent uiteraard bikkelhard!
keequote:Op maandag 17 april 2006 20:16 schreef displission het volgende:
ok nokje je bent niet bikkelhard, excuses
idd ik vind nokje ook meer iemand voor een halsbandquote:Op maandag 17 april 2006 20:23 schreef displission het volgende:
dat van die strop was absoluut niet voor nokje bedoelt..mochten jullie dat denken
duh het is toch helemaal lame als iemand ander dan de grappenmaker de grap verklaptquote:Op maandag 17 april 2006 20:24 schreef displission het volgende:
nee, maar omdat ik nokje nog op msn sprak met de vraag of dit nu serieus was..en geen grapje..toen zei ze gewoon: Ja(dit is serieus)
neeeeeee.... no more weeeeedquote:Op maandag 17 april 2006 20:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
and so you see kind... jokes are not "cool"
lets all smoke some weed now
Nou ja... precies. En daar neem ik dan liever de schuld voor op me dan dat ik het verraadquote:Op maandag 17 april 2006 20:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
duh het is toch helemaal lame als iemand ander dan de grappenmaker de grap verklapt
ik kan me voorstellen dat je je een beetje genaait voelt maar aan de andere kant moet je je ook voor kunnen stellen dat deze te mooi was om te laten liggen
quote:Op maandag 17 april 2006 20:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd ik vind nokje ook meer iemand voor een halsbandhere kitty kitty kitty
![]()
Nou weet je dat dat van die twee trekjes van afgelopen zomer echt niet overdreven was. Erg toch!!!!quote:
En nu lekker...PLOFFFF in de stoel met een lekker bakkie thee.quote:Op maandag 17 april 2006 20:34 schreef vamperotica het volgende:
Zo.... Kids gewassen en op bed.....
De onschuld is nooit weggeweest van deze aarde.quote:Op maandag 17 april 2006 20:34 schreef Dromenvanger het volgende:
De onschuld gaat terug keren op aarde. Pure onschuld. Overal zal de onschuld terug keren
ligt nog een stapel administratie te wachten...quote:Op maandag 17 april 2006 20:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En nu lekker...PLOFFFF in de stoel met een lekker bakkie thee.![]()
Morgenquote:Op maandag 17 april 2006 20:37 schreef Agiath het volgende:
Sorry dromenvanger totaal offtopic, maar zou je nog even willen kijken in dat gothic topic in GC? Je zei dat je ging maar ik heb nog wat dingen aan te merken op je filosofie
Okequote:Op maandag 17 april 2006 20:41 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Morgen
Ik ga nu even mijn eigen weg. Richting de Engelse taal
Morgen een nieuwe dag ook, dan kijk ik morgen daar. Wilde sowieso daar kijken.
Over het bemoeien van mensen onderling. En dat mensen een eigen pad hebben te bewandelen ook wel. En dat iedereen zijn eigen pad moet bewandelen en dat het niet uitmaakt wie je bent en wat je doet ook.
Dan mag je Gothic zijn of zwart of wit of wat dan ook. Het is een pad die iedereen aflegd.
Ik ga me dus bezig houden met mijn eigen pad nu. Dus ik ga even niet naar dat topic toe omdat het afwijkt van mijn pad van vandaag. Als ik ook maar 1 meter afwijk van mijn pad. Dan kom ik al op een dwaalspoor.
En hier offtopicNee joh, hier is alles offtopic dus dat maakt helemaal niet uit
Hier is het vaak geouwehoer in de ruimte dus maakt niet uti dat je wat wilde zeggen.
Morgen zal ik daar reageren.
Kan zijn dat ik een foute inschatting maakte van het beoordelen van zaken. Maar goed, ik zal dan het foute pad gekozen hebben.
En nu genoeg geouwehoerd. Ben even naar het Engelstalige, dat is een mooie aanvulling op de Nederlandse taal
Nieuwe baby's zijn nog schoon en zuiver inderdaadquote:Op maandag 17 april 2006 20:38 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
De onschuld is nooit weggeweest van deze aarde.
Kijk maar in een paar baby-oogjes en je weet dat het zo is.
Helaas, naarmate we ouder worden, verliezen we schijnbaar het vermogen
dat waar te nemen.
Ik denk dat je daarmee de essentie van 'geloven' te pakken hebt DV!quote:Ik geloof niet volgens regels, ik pak het aan op mijn eigen manier
Weet je wat het is met de huidige manier van geloven. Ze geven niet alle antwoorden. Ik moet zelf naar antwoorden zoeken om mijn eigen leven te genezen. Ik kan niet alleen het bij de bijbel houden. Ik kan niet zeggen van ; " Okey ik lees de bijbel 100 keer en ben klaar".quote:Op maandag 17 april 2006 20:49 schreef Gorian het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarmee de essentie van 'geloven' te pakken hebt DV!
knuffquote:Op maandag 17 april 2006 21:06 schreef nokwanda het volgende:
Soms lees ik hier alleen maar mee en denk: hier valt nou echt niets aan toe te voegen. Dit is nou een van die keren.
quote:Op maandag 17 april 2006 21:12 schreef Gorian het volgende:
Komt zeker omdat Frank uit Nijmegen komt
Wel kritisch blijven he Nok?
Neu, ik ben der nog. min of meer, geloof ik.quote:Op maandag 17 april 2006 21:13 schreef displission het volgende:
[..]
knuffwas ik vergeten op msn
hoop dat het nog niet te laat is..
En ik moest even denken aan de Loesje uitspraak die hier op de plee hangt:quote:Op maandag 17 april 2006 21:12 schreef Gorian het volgende:
Komt zeker omdat Frank uit Nijmegen komt
Wel kritisch blijven he Nok?
Ik ben er nietquote:Op maandag 17 april 2006 21:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neu, ik ben der nog. min of meer, geloof ik.
quote:Op maandag 17 april 2006 21:20 schreef gaai het volgende:
Ow jullie zijn hier......'k was jullie al kwijt![]()
nou heb ik ook niet écht gezocht natuurlijk.....ik vond het alleen zo stil in dat ándere ouwehoer topique.....je weet, die waar nokje genomen wordt![]()
Loesje is koel! Mijn favo spreuk is: Recht op verandering van mening!quote:Op maandag 17 april 2006 21:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ik moest even denken aan de Loesje uitspraak die hier op de plee hangt:
Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd.
Ik ben al bezig met typen toen ik 9 wasquote:Op maandag 17 april 2006 21:23 schreef Gorian het volgende:
Heej DV, jij typt wel snel he? Of lijkt dat maar?
Huh???? Bestaat die dan????? linkje plzzzzquote:Op maandag 17 april 2006 21:20 schreef gaai het volgende:
Ow jullie zijn hier......'k was jullie al kwijt![]()
nou heb ik ook niet écht gezocht natuurlijk.....ik vond het alleen zo stil in dat ándere ouwehoer topique.....je weet, die waar nokje genomen wordt![]()
Ik stel mijn mening vaak bijquote:Op maandag 17 april 2006 21:24 schreef Gorian het volgende:
[..]
Loesje is koel! Mijn favo spreuk is: Recht op verandering van mening!
Al maken de meesten hier daar geen gebruik van![]()
Ja verdomme zeg..... als ik dan genomen word moet ik er wel iets van voelen, he!!!!quote:Op maandag 17 april 2006 21:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja mijn ouwehoer topic was veel beter... ik had wel een OP zeg maar!
waarom moet lord oversight altijd beter zijn dan mij!
ey gaai
Ik blijf in leven maar ik wil een andere vorm aanmetenquote:Op maandag 17 april 2006 21:27 schreef Gorian het volgende:
Als je morgen de geest maar niet geeft!Dat zou ik erg vinden, het andere komt best goed!
Welke vijand?? The enemy within???quote:Op maandag 17 april 2006 21:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Open your mind and defeat the enemy!!!!!
The enemy within misschien wel inderdaad. Maar die is overal. Die zit in het systeem ook of zoiets. Ik probeer in te schatten waar de vijand is. Ik probeer dus echt op te sporen als het ware. Niet meer zo actief als vorige week waar ik cijfers aan het schrijven was en me eigen brein wilde onderzoeken, maar ik doe het nu op de sloffen. Ik probeer te leven en middels te leven zaken op het pad te krijgen. De ogen openen voor fouten die optreden. En ook die deja vus af en toe onderzoeken en ga zo door.quote:Op maandag 17 april 2006 22:00 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Welke vijand?? The enemy within???
RATMquote:Op maandag 17 april 2006 22:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Heldere hemel buiten
De sterren stralen![]()
En dan kijk ik naar boven, en vraag ik me af, wat daarboven allemaal te vinden is
En wat achter daarboven te vinden is. Wat achter de dingus ligt. Achter het universum is ook wat dus.
Maar goed, nog even rage against the machine opzetten
En dan sluit ik zo af. Of niet??? To afsluiten or not to afsluiten
Reclame kijken ofzo. Vind reclame kijken leuk
quote:Op maandag 17 april 2006 21:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mja mijn ouwehoer topic was veel beter... ik had wel een OP zeg maar!
quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:49 schreef draculettetje het volgende:
Goeie mogguh allemaal!
zomaar bericht van mij uit het nieuwe huis!!!!!![]()
en ik heb ook al in bad gezeten![]()
en dan wordt ik over een uurtje weer opgehaald dus dan effies weer een dagje pjoeter loos![]()
dus kan ik jullie zowat een uur lastig vallen![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:49 schreef draculettetje het volgende:
Goeie mogguh allemaal!
zomaar bericht van mij uit het nieuwe huis!!!!!![]()
en ik heb ook al in bad gezeten![]()
en dan wordt ik over een uurtje weer opgehaald dus dan effies weer een dagje pjoeter loos![]()
dus kan ik jullie zowat een uur lastig vallen![]()
ha ha ja het lijkt wel echt een sprookje!quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
om maar es even daaaaaagen in te halen.
Hoe bevalt het nieuwe kasteel.
Nu wordt het pas echt goed...... kasteel---->Draakje
En ik begreep dat er ook een prins is
quote:
gelukkig maar, maar toch.....quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik overleef het wel!
![]()
kan alleen me hoofd niet draaien
waar is Abarb eigenlijk????
Thuis en een tikkie computermoe.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik overleef het wel!
kan alleen me hoofd niet draaien
waar is Abarb eigenlijk????
quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Thuis en een tikkie computermoe.
Maar alles gaat goed met haar![]()
er staat een groene kabouter in je tuinquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ja het lijkt wel echt een sprookje!
alleen zijn er dan ook kaboutertjes die me kunnen helpen opruimen......
en dozen uitpakken.....
maar ach komt ooit wel.....
het bad is echt geweldig alleen jammer dat het zoveel moeite kost om er in en uit te komen
en voet niet in water wil / mag
maar goed weer eigen plekje!![]()
Van de Hemaquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
er staat een groene kabouter in je tuin
klopt klopt kloptquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Van de Hema
Zag ik gister in het krantje staan.
hi hi.... bouwliftquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt klopt klopt
maar die staat maar te staan
en de dozen hier ook en ze moeten bijna allemaal boven uitgepakt worden nou die krijg ik daar heus niet![]()
Ik kreeg hem van de buurvrouw. Die heeft er een heleboel. Ik heb hem aan haar teruggegeven met de mededeling dat ik die rukker niet hoef. Ze zag het en ik dacht dat ze erin zou blijvenquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:33 schreef vamperotica het volgende:
hi hi hi
dan blijven we doorgaan in dit topicquote:
Dan slepen we jou ook mee de kroeg inquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:35 schreef draculettetje het volgende:
kijk daar wordt ik weer vrolijk van!
en ik heb net even bij jullie solse gat meeting gekeken, leuke foto's, was gezellig en koud zo te zien?!
wie weet de volgende keer......
quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan slepen we jou ook mee de kroeg in
Maar hey!!!!! De Truth Ouwehoermeet!!!!!!!! Toegankelijk voor rolstoelers en zwangere vrouwen
op welke dagen valt dat? ha ha ben echt tijdloos enzoquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
12 mei?
19 mei?
utrecht?
armersfoort?
Utrecht... het meest centraal.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
12 mei?
19 mei?
utrecht?
armersfoort?
Allebei op vrijdagquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op welke dagen valt dat? ha ha ben echt tijdloos enzo
quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:54 schreef draculettetje het volgende:
laat morgen wel weer wat weten, nu snel afsluiten voordat de bel gaat!
tot morgen en een fijne dag allemaal!
quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Roept ook es wat. De volgende meet ga je niet missen
Jajaquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Roept ook es wat. De volgende meet ga je niet missen
De maanden mei en juni zijn bij mij een probleem, mei zijn alle weekenden bezet en juni gaan wij op vakantiequote:Op dinsdag 18 april 2006 11:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
vrijdag avond kwam mij beter uit
13 en 20 mei dan?
Regel het toch gewoon in mei joh, kom ik de keer daarop wel hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:25 schreef nokwanda het volgende:
Maar Vampje gaat ergens in juli bevallen als ik het goed heb.
ja maar..maar... maar...quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:27 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Regel het toch gewoon in mei joh, kom ik de keer daarop wel hoor![]()
Krijg jij mij rondgeslingerd danquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja maar..maar... maar...![]()
demo en zo.... ik wilde je alle hoeken van de dansvloer laten zien![]()
Geloof ik gelijk ja, maar doe je dan wel schoenen met stalen neuzen aanquote:
heb ik niet... alleen kisten ... maar die houden het ook wel denk ikquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:37 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Geloof ik gelijk ja, maar doe je dan wel schoenen met stalen neuzen aan![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Krijg jij mij rondgeslingerd dan![]()
ik kan wel vrij krijgen maar weet niet hoe dat met de rest zit.quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:50 schreef Mirage het volgende:
Snif.. ik ben verkouden.
Koortsig, loopneus, waterhoofd, keelpijn en opgezette klieren.
Stom genoeg voelt het best lekker rozig allemaal.
Nou ja.. de meet !
Tsja.. waarom vast blijven zitten aan die weekend dagen ?
We kunnen ook een keer op een door de weekse dag wat mij betreft.
Werken.. tsja.. een keer een slaaphoofd op je werk ?
Dagje vrij ?
...
Willen we naar een kroeg/café/heksencafé(?)/..../...../.......
Ikzelf kan op zijn vroegst de 26e van deze maand...
(dan heb ik weer wat geld)
Wháááááquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:02 schreef Mirage het volgende:
Spam !!!
[afbeelding]
sorry... maar ik vind um zoooo lief... ben zooo trots !!
Mijn vrolijke ventje van 7,5 week oud !!
quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:10 schreef gaai het volgende:
[..]
Whááááádie is goéd !!
![]()
blije babies heerschen![]()
In de meeste cafés is iedereen welkom (mits zonder commercieel doeleind).quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:11 schreef nokwanda het volgende:
Heksencafe... best een leuk idee.Maar wat doet men daar zoal?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:02 schreef Mirage het volgende:
Spam !!!
[afbeelding]
op de meetquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:22 schreef vamperotica het volgende:
het is de bedoeling dat ikergens eind juni ga bevallen... kan wat eerder, kan wat later...
quote:
daar ben ik nog niet aan toe om dat mee te makenquote:
Het is de vraag of men een groep zou willen uitnodigen en of je dan ook eerst lid moet worden.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:17 schreef Mirage het volgende:
http://www.paganplaza.pag(...)4/2004lente.php#cafe
quote:
Zoals ik het begrepen heb (bij de meeste cafés tenminste), hoef je juist helemaal geen lid te zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is de vraag of men een groep zou willen uitnodigen en of je dan ook eerst lid moet worden.
even afwachten idd hoe iedereen er over denkt.quote:Verder.... ach.... als het niks is kunnen we altijd nog iets anders uitzoeken.
Maar de kans dat veel mensen kunnen op een doordeweekse dag is ook vrij klein.
EW moet naar school dus bij mijn moeder stallen is dan geen optie. Die woont iets te ver van school. En die moet doordeweeks wel gestald worden (sorry kind) ivm school.
Anderen hebben ook kinderen en/of moeten werken.
Ik ben dan nog wel zo ongeveer de meest flexibele van het stel hier.
Stel je niet aan joh. Valt best wel meequote:Op dinsdag 18 april 2006 12:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daar ben ik nog niet aan toe om dat mee te maken![]()
watje!quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daar ben ik nog niet aan toe om dat mee te maken![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Stel je niet aan joh. Valt best wel mee![]()
![]()
Maar misschien moet je, om je voorbereiden, je eerst eens wat heenzetten over rode sex
quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Stel je niet aan joh. Valt best wel mee![]()
![]()
Maar misschien moet je, om je voorbereiden, je eerst eens wat heenzetten over rode sex
quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:52 schreef gaai het volgende:
[..]
Zelfs na het zélf krijgen van 2 kinderen........
![]()
twee zieltjes onder een deken.... twee paar warme lichamen in een auto... twee giecheltjes van achter mij in een bos.. twee... .....quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:58 schreef nokwanda het volgende:
twee pakken watten...... twee handen op een buik.... twee lepeltjes in een doosje![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:03 schreef Mirage het volgende:
[..]
twee zieltjes onder een deken.... twee paar warme lichamen in een auto... twee giecheltjes van achter mij in een bos.. twee... .....
![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:13 schreef nokwanda het volgende:
Maar ergens is iets niet goed gegaan want Gaai riep eergister nog dat ze wat romantiek miste
(vorige ouwehoertopic)
Onder een dekentje gezellig warm met een mooie dame op een mooie maanverlichte nacht...... kan best wel romantisch zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey wat heb ik met romantiek te maken
quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Onder een dekentje gezellig warm met een mooie dame op een mooie maanverlichte nacht...... kan best wel romantisch zijn.
quote:
ook weer aan die arbeit? Ben lichtelijk brakjes vandaagquote:
ja ja ja... en???? Hoe komt dat??????quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:12 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ook weer aan die arbeit? Ben lichtelijk brakjes vandaag
oewwww... kun je nagaan hoe romantisch het kan zijn als je wel je best doet.... jji bent een gevaar voor de vrouwheidquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja ik heb me best gedaan
maar Gaai vond het gewoon niet romantisch
![]()
ow wacht... ik heb me best niet eens gedaan... naja gemiste kans
en voor mezelfquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
oewwww... kun je nagaan hoe romantisch het kan zijn als je wel je best doet.... jji bent een gevaar voor de vrouwheid
mijn brakheid komt nog niet eens zozeer door die datequote:Op dinsdag 18 april 2006 14:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja ja ja... en???? Hoe komt dat??????
Date.... verslag enzo
en terecht, dat je trots bentquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:02 schreef Mirage het volgende:
Spam !!!
[afbeelding]
en wast nog wat???quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:21 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
mijn brakheid komt nog niet eens zozeer door die dateDie overigens erg leuk was
![]()
We hebben de hele middag op terrasjes gehangen en witbier gedronken (nouja, vooral ik dan) en lekker zitten ouwehoeren. Om een uur of 7 zijn we ergens een hapje gaan eten en om een uur of 10 was ik weer thuis.
Ik was nog een beetje huiverig van tevoren, maar dat was dus niet nodig.
ehh...er is niet gezoend ofzo als je dat bedoeltquote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:34 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ehh...er is niet gezoend ofzo als je dat bedoelt![]()
ik ga niet zomaar met iedereen zoenenquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dus zo leuk wassie nou ook weer niet!
![]()
![]()
Ook niet in de verleiding geweest om even te "proeven"quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:41 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik ga niet zomaar met iedereen zoenendaarbij werkt ie ook nog bij hetzelfde bedrijf als ik
![]()
en, het belangrijkste: ik ben wel lichtelijk gecharmeerd, maar niet verliefd.
ja, als ik eerlijk ben wel een beetjequote:Op dinsdag 18 april 2006 14:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ook niet in de verleiding geweest om even te "proeven"![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:46 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ja, als ik eerlijk ben wel een beetje![]()
Gaai houdt zich altijd in als het om 'bezette' jongemannekes gaatquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja ik heb me best gedaan
maar Gaai vond het gewoon niet romantisch
![]()
ow wacht... ik heb me best niet eens gedaan... naja gemiste kans
hij ben jou dan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:46 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ja, als ik eerlijk ben wel een beetje![]()
dat heb ik nou ook met getrouwde vrouwenquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:51 schreef gaai het volgende:
[..]
Gaai houdt zich altijd in als het om 'bezette' jongemannekes gaatIk heb me goed opgevoed, je weet toch......
![]()
hij bij mij dan bedoel je zeker?quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:02 schreef Marietje_34 het volgende:
[quote]Op dinsdag 18 april 2006 14:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hij ben jou dan?
[/quot]
hij bij mij dan bedoel je zeker?
Het animo was er wel ja![]()
Ow jah....that reminds me......ik kan beter zeggen dat ik gescheiden ben.....anders snapt men er geen reet van en blijf ik aan het uitleggenquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat heb ik nou ook met getrouwde vrouwen
Ik las je fotoboek maar wilde hier niet al te hard roepenquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:43 schreef gaai het volgende:
[..]
Ow jah....that reminds me......ik kan beter zeggen dat ik gescheiden ben.....anders snapt men er geen reet van en blijf ik aan het uitleggen![]()
also vergroot het mijn kansen op een beetje romantiek aanzienlijk![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:43 schreef gaai het volgende:
[..]
Ow jah....that reminds me......ik kan beter zeggen dat ik gescheiden ben.....anders snapt men er geen reet van en blijf ik aan het uitleggen![]()
also vergroot het mijn kansen op een beetje romantiek aanzienlijk![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:12 schreef MoChe het volgende:
hooort dit niet meer in de "fuckbuddy gezocht" topic thuis ?![]()
Bemoei jij je er 's niet mee.....quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:12 schreef MoChe het volgende:
hooort dit niet meer in de "fuckbuddy gezocht" topic thuis ?![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat heb ik nou ook met getrouwde vrouwen
quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:25 schreef gaai het volgende:
Momenteel mis ik vooral het "je-moet-goed-eten-want-je-moet-er-nog-van-groeien" gedeelte.......
![]()
én het overal lekker heengereden worden in een kittig karretje of getild door sterke armen die dat met gemak aankunnen
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:17 schreef Oversight het volgende:
[..]
stuur je wel een link naar de rest van die serie
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:19 schreef MoChe het volgende:
Ik wil ook wel de rest van de serie zien eigk![]()
Vals kreng!quote:
neuh.. ik geloof wel in bovennatuurlijke dingen en wereld verwoestende kometen e.d. maar 99% van al die beweringen is kutquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:35 schreef MoChe het volgende:
Ey zeg nu ik toch in TRU zit...
geloven jullie in dat gebeuren op 25 mei met zoon komeet?
welneequote:Op dinsdag 18 april 2006 18:35 schreef MoChe het volgende:
Ey zeg nu ik toch in TRU zit...
geloven jullie in dat gebeuren op 25 mei met zoon komeet?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:11 schreef Oversight het volgende:
Hardop boeren laten wordt toegejuigd....
Naaktliggen en kusjes op je blote buik krijgen...
Plassen op iedereen die langsloopt...
En lang,... lang liggen op twee heerlijk zachte kussens, en protesteren als ze je ergens anders leggen...
Het leven wordt niet beter dan in je babytijd,.....
En ik weet er niks meer van...
Mannen blijven kinderen he, alleen hun speelgoed word duurderquote:
Jep , hoe ouder zequote:Op dinsdag 18 april 2006 20:29 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Mannen blijven kinderen he, alleen hun speelgoed word duurder![]()
Wie heeft het nou overquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:31 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jep , hoe ouder zewordt, hoe meer geld ze uitgeeft
![]()
Komt ge er nie aan, dan zit het scheefquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:37 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Wie heeft het nou over![]()
![]()
Wij zijn geen speelgoed![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:29 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Mannen blijven kinderen he, alleen hun speelgoed word duurder![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:31 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jep , hoe ouder zewordt, hoe meer geld ze uitgeeft
![]()
dat laatste hek nooit problemen mee hoor!quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:40 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Komt ge er nie aan, dan zit het scheef![]()
Wilt ge er teveel aankomen , dan is het ook weer niet goed
Make up ur mind
![]()
Jouw nickname spreekt boekdelenquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:37 schreef vamperotica het volgende:
dat laatste hek nooit problemen mee hoor!
quote:
wat heb jij met potverdommequote:Op woensdag 19 april 2006 09:48 schreef Dromenvanger het volgende:
Goedemorgen beste Toetima's
Alles goed met de toet?
Eerst maar eens koffie![]()
Potverdomme!!!!!!!!!!!
Koffie!!!! Koffie zeg ik je!!!!
![]()
Godverdomme gebruik ik niet....God Damn...I say God Damn.quote:
het maakt wel alles extr erg natuurlijkquote:
beterschap enzoquote:Op woensdag 19 april 2006 09:59 schreef Mirage het volgende:
Nou, dit zat er dik in...
Gisteren leek ik heel erg verkouden te zijn/worden... inmiddels komt alles er wel uit geloof ik... ik ben gebroken.
En wat natuurlijk niet uit kan blijven dan (volgens mij heeft het ook met elkaar te maken) .. mijn 1ste menstruatie is losgebroken.
Fijn !![]()
Nòg meer spierpijn, buikpijn, slapheid.... draaierigheid.... koorts en ....![]()
Zo noem ik mensen soms. Toetima's.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:53 schreef Marietje_34 het volgende:
en toetima's ?
Het is een patroon dat als ik menstrueer ik vatbaarder ben voor virusjes e.d. dus indirect hangt het samen.quote:
ah, okquote:Op woensdag 19 april 2006 10:07 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zo noem ik mensen soms. Toetima's.
Van de eerste stam van toen in de tijd.
Jij bent een ras-echte toetima
iig beterschapquote:Op woensdag 19 april 2006 10:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het is een patroon dat als ik menstrueer ik vatbaarder ben voor virusjes e.d. dus indirect hangt het samen.
quote:Op woensdag 19 april 2006 10:12 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ah, ok![]()
kan ik het als een compliment opvatten ?![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 09:59 schreef Mirage het volgende:
Nou, dit zat er dik in...
Gisteren leek ik heel erg verkouden te zijn/worden... inmiddels komt alles er wel uit geloof ik... ik ben gebroken.
En wat natuurlijk niet uit kan blijven dan (volgens mij heeft het ook met elkaar te maken) .. mijn 1ste menstruatie is losgebroken.
Fijn !![]()
Nòg meer spierpijn, buikpijn, slapheid.... draaierigheid.... koorts en ....![]()
ik voel me gevleid, dank uquote:Op woensdag 19 april 2006 10:20 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
[afbeelding]
Chief Toetima says : "You are a beautifull Toet".
Chief Toetima zei dat hoorquote:
het verzacht de pijn wel een beetjequote:
hoe ssexy, je weetquote:Op woensdag 19 april 2006 10:28 schreef Mirage het volgende:
[..]
het verzacht de pijn wel een beetje![]()
[afbeelding]
Maar goed dat je dat even vermeld, hier betekent het heel wat andersquote:Op woensdag 19 april 2006 10:35 schreef iteejer het volgende:
@Mirage en Lilith-Wicca: ff voor de goede orde, 'lod' is een eretitel hoor(Als je het al gezien hebt
)
Oh ja, wat betekent 'lod' daar dan?quote:Op woensdag 19 april 2006 10:37 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Maar goed dat je dat even vermeld, hier betekent het heel wat anders![]()
Ging goed, nu iets minder na de uitspraak van iteejerquote:Op woensdag 19 april 2006 10:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen Lilith-Wicca
Alles okey daar?
quote:Op woensdag 19 april 2006 10:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Chief Toetima says..."Go lay naked in the front-garden and the toet will be with you"
just kidding![]()
says chief toetima
Nou, de stoel heb ik alquote:Op woensdag 19 april 2006 10:42 schreef iteejer het volgende:
[..]
Oh ja, wat betekent 'lod' daar dan?
Nou vind ik het weer zielig...quote:Op woensdag 19 april 2006 10:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ging goed, nu iets minder na de uitspraak van iteejer![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 10:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Chief Toetima zei dat hoor
Hij was even langs gekomen via de eeuwige jacht-velden
Chief Toetima says..."Go lay naked in the front-garden and the toet will be with you"
just kidding![]()
says chief toetima
ha iteejerquote:Op woensdag 19 april 2006 10:42 schreef iteejer het volgende:
[..]
Oh ja, wat betekent 'lod' daar dan?
loeder-modquote:Op woensdag 19 april 2006 10:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lod = lord of distruction?
quote:Op woensdag 19 april 2006 11:11 schreef iteejer het volgende:
[..]
oi marietjeja hoor, alles prima.
weer even wat skeptici scheren, always fun..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |