Mja. Ik zou dit toch wel serieus nemen..quote:Op maandag 17 april 2006 13:01 schreef Knarf het volgende:
Bron: xerson.nl.
Dat zegt de meeste mensen wel genoeg.
Ik ben mijn van zilverfolie gevouwen petje kwijtquote:Op maandag 17 april 2006 13:01 schreef Knarf het volgende:
Bron: xerson.nl.
Dat zegt de meeste mensen wel genoeg.
Julien maakt zich boos over het feit dat bij NASA ontkent en zegt dat de brokstukken de aarde op zes miljoen kilometer zullen passeren. Volgens hem komt dat door de onwetendheid van NASA: het is weliswaar bekend dat de komeet de aarde vlakbij zal passeren, maar de brokstukken die dus wél in zullen slaan, zijn veel te klein om met een telescoop te zien. Hij verwijt NASA dan ook weinig: Julien heeft immers veel meer informatie dan NASA kan hebben. Drie jaar geleden heeft hij namelijk een droom gehad, die de tsunami's voorspelde. Via telepathie heeft hij op 7 april jl. van zijn buitenaardse vrienden gehoord dat die droom werkelijkheid zou worden rond 25 mei, of een paar dagen eerder of later. Toch had NASA het wel kunnen weten: in een graancirkel uit 1995 is een deel van het zonnestelsel te zien rond het moment van inslag. De aarde ontbreekt...quote:Op maandag 17 april 2006 13:08 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Mja. Ik zou dit toch wel serieus nemen..
Onderschat Will Smith en Tommy Lee Jones nietquote:Op maandag 17 april 2006 13:12 schreef Knarf het volgende:
Ik denk zelfs, dat als er niets gebeurd, onze buitenaardse vrienden ons gered hebben.![]()
Even Checken:quote:Op maandag 17 april 2006 13:13 schreef Tali-banaan het volgende:
Die graancirkel komt uit 1995? Wie zegt dan dat de afbeelding doelt op 25 mei 2006? Ik bedoel er staat toch geen datum bij? Zo lust ik er nog wel een paar.
Da's wel een toepasselijk plaatjequote:
Nou, Mars staat toch een aardig stukje verkeerd. Trouwens, wie zegt dat je vanuit deze hoek moet kijken naar de standen van de planeten?quote:Op maandag 17 april 2006 13:19 schreef Knarf het volgende:
[..]
Even Checken:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mha, heeft iets van elkaar weg, maar echt kloppen vind ik het nu ook weer niet.
quote:
de enige die echt bestaat is allahquote:Op maandag 17 april 2006 14:40 schreef playsur het volgende:
Nee hoor kijk dit filmpje maar! http://video.google.com/videoplay?docid=-4232897377629019446
Ik denk dat Julien het allemaal wel erg hoog in zijn bol heeft zitten. Al kan een meteorietje op zijn hoofd vast weinig kwaad.quote:Julien maakt zich boos over het feit dat bij NASA ontkent en zegt dat de brokstukken de aarde op zes miljoen kilometer zullen passeren. Volgens hem komt dat door de onwetendheid van NASA: het is weliswaar bekend dat de komeet de aarde vlakbij zal passeren, maar de brokstukken die dus wél in zullen slaan, zijn veel te klein om met een telescoop te zien. Hij verwijt NASA dan ook weinig: Julien heeft immers veel meer informatie dan NASA kan hebben. Drie jaar geleden heeft hij namelijk een droom gehad, die de tsunami's voorspelde. Via telepathie heeft hij op 7 april jl. van zijn buitenaardse vrienden gehoord dat die droom werkelijkheid zou worden rond 25 mei, of een paar dagen eerder of later. Toch had NASA het wel kunnen weten: in een graancirkel uit 1995 is een deel van het zonnestelsel te zien rond het moment van inslag. De aarde ontbreekt...
Het is een complot!quote:Op maandag 17 april 2006 19:32 schreef Martijn_77 het volgende:
Als er echt iets op ramkoers gelegen had dan hadden toch veel meer mensen al alarm geslagen?
Zeker als het al volgende maand is.
Ja hoor, is gebeurd boven Turkeye.quote:Op maandag 17 april 2006 20:44 schreef unstoppablemark het volgende:
Ach ik maak me niet druk. Ze kunnen niet eens het weer fatsoenlijk voorspellen, laat staan een inslag meteorieten. Als er ooit een meteoriet komt kunnen we die toch niet tegenhouden, vrees ik.
beetje simpele weergave van de banen der planeten voor zo'n geavanceerd buitenaards volkquote:Op maandag 17 april 2006 13:04 schreef pieter_pontiac het volgende:
[afbeelding]
De graancirkel met het zonnestelsel, waarop de aarde ontbreekt. De buitenste ring is de asteroïdegordel, tussen Mars en Jupiter.
Dat is wel waus...
dit meen je toch niet ? uit dat artikel :quote:Op maandag 17 april 2006 12:59 schreef edjuh18 het volgende:
'Enorme inslag meteorieten 25 mei'
zeg naar aanleiding van dit artikel denk ik toch dat de pleuris uitbreekt. Tsunami's, miljoenen doden..en NASA maar ontkennen?
wat vinden we hiervan mensen..
ik vind het bijhoorlijk eng-ig
zijn buitenaardse vrienden uiteraardquote:Op maandag 17 april 2006 13:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou, Mars staat toch een aardig stukje verkeerd. Trouwens, wie zegt dat je vanuit deze hoek moet kijken naar de standen van de planeten?
Snel maak een nieuwe :quote:Op maandag 17 april 2006 13:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik ben mijn van zilverfolie gevouwen petje kwijt.
Wat een leuke "graancirkel"quote:Op dinsdag 18 april 2006 05:34 schreef dontcare het volgende:
Btw de volgende is de hello kitty komeet denk ik dan :
[afbeelding]
Je hebt nog geen telepatisch contact met buitenaardse vrienden gehad er over ?quote:Op woensdag 19 april 2006 07:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb paar jaar terug nog over 3 meteorieten gedroomd, het was echt een nachtmerrie, hoop maar niet dat dit uitkomtben nu zo gelukkig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |