Ow, ik dacht dat jij van het type "als ik het niet heb leef ik wel via iemand anders" was... Sorry, my badquote:Op maandag 17 april 2006 20:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij? Ik ben absoluut niet geïnteresseerd in de activiteiten die Annie en Chowi samen ondernemen.![]()
Ja, hallo. Ik ben eerst toe aan een massage en dan pas neuken.quote:Op maandag 17 april 2006 20:16 schreef Chowi het volgende:
Hey, Anthraxx, wat haal jij je in je hoofd met die massage olie? Ik dacht dat we gewoon ordinair gingen neuken.
quote:Op maandag 17 april 2006 20:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat je wel een manier kan verzinnen. Je hebt me wat dat betreft nog nooit teleurgesteld.
Met zijn zwarte bloesje?quote:
Je klinkt als een wijf.quote:Op maandag 17 april 2006 20:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, hallo. Ik ben eerst toe aan een massage en dan pas neuken.
Hij wil zich gewoon mooi maken voor je en denkt dat zijn glinsterende spierbundels het gewenste resultaat gaan opleveren. Niet zo achterdochtig zijn dusquote:Op maandag 17 april 2006 20:16 schreef Chowi het volgende:
Hey, Anthraxx, wat haal jij je in je hoofd met die massage olie? Ik dacht dat we gewoon ordinair gingen neuken.
Ja, dat dacht ik ook al!quote:
Je geeft me al alles wat ik wilquote:Op maandag 17 april 2006 20:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik wilde je nu iets geven wat je echt wil! Daarom vroeg ik het maar even!
Litpho, dit is je kansquote:Op maandag 17 april 2006 20:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Hoe kan ik je doorzettingsvermogen belonen?
Gadverdamme Melis, wat een ranzige opmerking.quote:Op maandag 17 april 2006 20:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat jij van het type "als ik het niet heb leef ik wel via iemand anders" was... Sorry, my bad
Maar het is wel een blij melodietje en ik kan toch geen spaansquote:Op maandag 17 april 2006 20:20 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Het liedje is alleen niet blij bedoelt volgens mij
Whehe. Dan zeg ik dat hij er niet zo omheen moet draaien.quote:Op maandag 17 april 2006 20:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij wil zich gewoon mooi maken voor je en denkt dat zijn glinsterende spierbundels het gewenste resultaat gaan opleveren. Niet zo achterdochtig zijn dus.
Ik een beetjequote:Op maandag 17 april 2006 20:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar het is wel een blij melodietje en ik kan toch geen spaans
Bovendien is hij wel een van de beter uitziende Metal gitaristenquote:Op maandag 17 april 2006 20:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar het is wel een blij melodietje en ik kan toch geen spaans
Ja, hoe is dat procentueel verdeeld? Je mannelijke kant, en je vrouwelijke?quote:
quote:Op maandag 17 april 2006 20:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehe. Dan zeg ik dat hij er niet zo omheen moet draaien.
Vroeger praatte ik over de beste shampoo voor lang haar en haar elastiekjes in de kroeg. Sinds ik mijn lange manen heb af laten knippen is de verdeling wat meer verschoven naar veel meer mannelijk dan vrouwelijk.quote:Op maandag 17 april 2006 20:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, hoe is dat procentueel verdeeld? Je mannelijke kant, en je vrouwelijke?
Doe eens niet zo makkelijk, moet wel nog een beetje uitdaging aan zitten hoorquote:
Metal?quote:Op maandag 17 april 2006 20:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bovendien is hij wel een van de beter uitziende Metal gitaristen.
Op sommige plekjes wel twijfelachtig vertaaldquote:Op maandag 17 april 2006 20:22 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik een beetjemaar klik staat het ook nog vertaald mocht het je interesseren
![]()
je moet hard to get spelen, litphoquote:Op maandag 17 april 2006 20:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Doe eens niet zo makkelijk, moet wel nog een beetje uitdaging aan zitten hoor
Komt goed. Hoe laat is dat?quote:
Ok, ik verzin wel watquote:Op maandag 17 april 2006 20:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Doe eens niet zo makkelijk, moet wel nog een beetje uitdaging aan zitten hoor
Ik zeg een beetje.. niet een boelquote:
Doe eens niet zo moeilijk en zeg duidelijk wat je wil.quote:
Nee, ze gaat nu hints geven, die ga ik vervolgens op manachtige wijze missen, waardoor ik weer voldoende fout heb gedaan en zij mijn eerdere doorzettingsvermogen niet hoeft te belonen.quote:Op maandag 17 april 2006 20:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo moeilijk en zeg duidelijk wat je wil.![]()
Litpho heeft mij al eens eerder gecomplimenteerd met mijn duidelijkheidquote:Op maandag 17 april 2006 20:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo moeilijk en zeg duidelijk wat je wil.![]()
Ow, maar ik wil je wel degelijk belonen, daar heb ik zelf ook lol vanquote:Op maandag 17 april 2006 20:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, ze gaat nu hints geven, die ga ik vervolgens op manachtige wijze missen, waardoor ik weer voldoende fout heb gedaan en zij mijn eerdere doorzettingsvermogen niet hoeft te belonen.
Het draait allemaal om balans.
Sorry, ik snap nou eenmaal niet hoe dat werkt.quote:Op maandag 17 april 2006 20:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, ze gaat nu hints geven, die ga ik vervolgens op manachtige wijze missen, waardoor ik weer voldoende fout heb gedaan en zij mijn eerdere doorzettingsvermogen niet hoeft te belonen.
Het draait allemaal om balans.
De enige reden dat mannen ooit aan een beloning toekomen, wil je zeggen?quote:Op maandag 17 april 2006 20:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow, maar ik wil je wel degelijk belonen, daar heb ik zelf ook lol van
Nee hoor, zeer zeker niet, maar vandaag welquote:Op maandag 17 april 2006 20:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
De enige reden dat mannen ooit aan een beloning toekomen, wil je zeggen?.
Jullie?quote:Op maandag 17 april 2006 20:35 schreef Burdie het volgende:
Sjiez, wat doen jullie allemaal ingewikkeld zeg.
Ga gewoon daten, en nog eens, en nog eens, en nog een paar keer...
Mensen zijn ingewikkeld.quote:Op maandag 17 april 2006 20:35 schreef Burdie het volgende:
Sjiez, wat doen jullie allemaal ingewikkeld zeg.
Ga gewoon daten, en nog eens, en nog eens, en nog een paar keer...
Nee, dat ben ik helemaal met je eens... Maar Plato doet soms ook zo ingewikkeld, met wie gaat die daten dan? Daar ben ik wel benieuwd naarquote:Op maandag 17 april 2006 20:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als in, iedereen hier die ingewikkeld doet.
Je mag Annie en Chowi best bij naam noemen hoor. Alhoewel Chowi het proces juist wilde versimpelen door er geen olie bij te halenquote:Op maandag 17 april 2006 20:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als in, iedereen hier die ingewikkeld doet.
Wat een slet is die Annie toch geworden.quote:Op maandag 17 april 2006 20:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je mag Annie en Chowi best bij naam noemen hoor. Alhoewel Chowi het proces juist wilde versimpelen door er geen olie bij te halen.
Plato is a-seksueel. Daar verwacht niemand een date van.quote:Op maandag 17 april 2006 20:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik helemaal met je eens... Maar Plato doet soms ook zo ingewikkeld, met wie gaat die daten dan? Daar ben ik wel benieuwd naar
Ik doe altijd ingewikkeld en ik heb al een eeuwigheid niet meer gedate.quote:Op maandag 17 april 2006 20:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik helemaal met je eens... Maar Plato doet soms ook zo ingewikkeld, met wie gaat die daten dan? Daar ben ik wel benieuwd naar
quote:Op maandag 17 april 2006 20:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Plato is a-seksueel. Daar verwacht niemand een date van.
Ik wist het al.quote:Op maandag 17 april 2006 20:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kut, nu heb ik écht mezelf verraden he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |