quote:Op maandag 17 april 2006 19:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt het nog wel een paar keer nachtelijk geprobeerd.
Nee hoor, voor de rest vind ik je best aardigquote:
Het topic niet weten te killen nadat je het mond-op-mondbeademing hebt gegeven?quote:
Dat bedoel ik juist, je veroordeelt me op basis van het feit dat ik man ben.quote:Op maandag 17 april 2006 19:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee hoor, voor de rest vind ik je best aardig
Troost je, dat doet ze met iedereenquote:Op maandag 17 april 2006 19:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik juist, je veroordeelt me op basis van het feit dat ik man ben.
Dus is ze een seksist.quote:Op maandag 17 april 2006 19:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Troost je, dat doet ze met iedereen.
Das niet waar! Met jou doe ik dat helemaal niet!quote:Op maandag 17 april 2006 19:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Troost je, dat doet ze met iedereen.
Jij beoordeelt mij ook op mijn man zijnquote:Op maandag 17 april 2006 19:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Das niet waar! Met jou doe ik dat helemaal niet!
Maar daar heb ik dan ook nog helemaal geen klachten van je over gehadquote:Op maandag 17 april 2006 19:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij beoordeelt mij ook op mijn man zijn.
Had je me maar moeten vertrouwen.quote:
Vertrouwen is een kostbare zaak, die moet je winnenquote:
Daar heb ik echt mijn best voor gedaan, maar ik kon maar niet door jouw pantser heenbreken.quote:Op maandag 17 april 2006 19:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Vertrouwen is een kostbare zaak, die moet je winnen
Je best gedaan? Wanneer? Hoe? Wat?quote:Op maandag 17 april 2006 19:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar heb ik echt mijn best voor gedaan, maar ik kon maar niet door jouw pantser heenbreken.
BIedere keer dat je hier postte. Heb je het dan niet gemerkt?quote:
Neequote:Op maandag 17 april 2006 19:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
BIedere keer dat je hier postte. Heb je het dan niet gemerkt?![]()
Zolang de beoordeling en bijbehorende waardering zo blijft gaat daar ook geen enkele verandering in komenquote:Op maandag 17 april 2006 19:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar daar heb ik dan ook nog helemaal geen klachten van je over gehad
Daar geef je weer de schuld aan de mannen!quote:Op maandag 17 april 2006 19:51 schreef melismay het volgende:
[..]
NeeDie mannen ook altijd met hun onduidelijke hints
Aangezien je prima weet dat mannen niet in staat zijn om hints op te vangen, waar haal je dan het rare idee vandaan dat ze wel in staat zouden zijn om ze correct te produceren?quote:Op maandag 17 april 2006 19:51 schreef melismay het volgende:
[..]
NeeDie mannen ook altijd met hun onduidelijke hints
Dat bedoel ik, zie Platoquote:Op maandag 17 april 2006 19:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zolang de beoordeling en bijbehorende waardering zo blijft gaat daar ook geen enkele verandering in komen.
Gek. Ook ik heb mijn best gedaan, maar ik had geen enkel probleem met dat pantserquote:Op maandag 17 april 2006 19:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar heb ik echt mijn best voor gedaan, maar ik kon maar niet door jouw pantser heenbreken.
quote:Op maandag 17 april 2006 19:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar geef je weer de schuld aan de mannen!![]()
Zie, Liptho snapt het tenminste... zie dat ik gelijk hebquote:Op maandag 17 april 2006 19:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Aangezien je prima weet dat mannen niet in staat zijn om hints op te vangen, waar haal je dan het rare idee vandaan dat ze wel in staat zouden zijn om ze correct te produceren?.
Dan heeft Melis gewoon een hekel aan mij.quote:Op maandag 17 april 2006 19:54 schreef Litpho het volgende:
Gek. Ook ik heb mijn best gedaan, maar ik had geen enkel probleem met dat pantser.
Ach nee toch schatquote:Op maandag 17 april 2006 19:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan heeft Melis gewoon een hekel aan mij.![]()
Ik zie het meer als kasteelmuren, met poortwachters enzo... en volgens mij heb jij die gewoon omgekochtquote:Op maandag 17 april 2006 19:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gek. Ook ik heb mijn best gedaan, maar ik had geen enkel probleem met dat pantser.
rare naam trouwens, pantser, maar goed...
Niet de shizzle?quote:Op maandag 17 april 2006 19:58 schreef Chowi het volgende:
Italiaans eten is de shiznit.
IK ZEG TOCH SHIZNIT!quote:
Niet zo een onbeleefde toon tegen Annie aanslaan!quote:
Precies.quote:Op maandag 17 april 2006 20:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet zo een onbeleefde toon tegen Annie aanslaan!![]()
Hij weet dat ik het vanavond wel weer goedmaak.quote:Op maandag 17 april 2006 20:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet zo een onbeleefde toon tegen Annie aanslaan!![]()
Ik weet nog van niets.quote:Op maandag 17 april 2006 20:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij weet dat ik het vanavond wel weer goedmaak.
Bespaar me de details.quote:Op maandag 17 april 2006 20:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij weet dat ik het vanavond wel weer goedmaak.
Dan weet je het dus nu!quote:
Ik geef toe, de methodiek laat wellicht te wensen over, maar het alternatief was accepteren dat er een kans van falen was en dat was uiteraard onacceptabelquote:Op maandag 17 april 2006 19:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik zie het meer als kasteelmuren, met poortwachters enzo... en volgens mij heb jij die gewoon omgekocht
Ik dacht dat jij dat interessant vond?quote:
Vergeet de wierook niet!quote:Op maandag 17 april 2006 20:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zal de massage olie alvast klaarzetten.
Ahhhhh wat ben je toch een schatje!quote:Op maandag 17 april 2006 20:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik geef toe, de methodiek laat wellicht te wensen over, maar het alternatief was accepteren dat er een kans van falen was en dat was uiteraard onacceptabel.
Hoe kom je daar nu bij? Ik ben absoluut niet geïnteresseerd in de activiteiten die Annie en Chowi samen ondernemen.quote:Op maandag 17 april 2006 20:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat interessant vond?
Ik ben ervan overtuigd dat je wel een manier kan verzinnen. Je hebt me wat dat betreft nog nooit teleurgesteldquote:Op maandag 17 april 2006 20:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Ahhhhh wat ben je toch een schatje!Hoe kan ik je doorzettingsvermogen belonen?
Nou, we praten zo nu en dan op MSN en we hebben een date in 2009.quote:Op maandag 17 april 2006 20:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij? Ik ben absoluut niet geïnteresseerd in de activiteiten die Annie en Chowi samen ondernemen.![]()
Ow, ik dacht dat jij van het type "als ik het niet heb leef ik wel via iemand anders" was... Sorry, my badquote:Op maandag 17 april 2006 20:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij? Ik ben absoluut niet geïnteresseerd in de activiteiten die Annie en Chowi samen ondernemen.![]()
Ja, hallo. Ik ben eerst toe aan een massage en dan pas neuken.quote:Op maandag 17 april 2006 20:16 schreef Chowi het volgende:
Hey, Anthraxx, wat haal jij je in je hoofd met die massage olie? Ik dacht dat we gewoon ordinair gingen neuken.
quote:Op maandag 17 april 2006 20:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat je wel een manier kan verzinnen. Je hebt me wat dat betreft nog nooit teleurgesteld.
Met zijn zwarte bloesje?quote:
Je klinkt als een wijf.quote:Op maandag 17 april 2006 20:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, hallo. Ik ben eerst toe aan een massage en dan pas neuken.
Hij wil zich gewoon mooi maken voor je en denkt dat zijn glinsterende spierbundels het gewenste resultaat gaan opleveren. Niet zo achterdochtig zijn dusquote:Op maandag 17 april 2006 20:16 schreef Chowi het volgende:
Hey, Anthraxx, wat haal jij je in je hoofd met die massage olie? Ik dacht dat we gewoon ordinair gingen neuken.
Ja, dat dacht ik ook al!quote:
Je geeft me al alles wat ik wilquote:Op maandag 17 april 2006 20:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik wilde je nu iets geven wat je echt wil! Daarom vroeg ik het maar even!
Litpho, dit is je kansquote:Op maandag 17 april 2006 20:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Hoe kan ik je doorzettingsvermogen belonen?
Gadverdamme Melis, wat een ranzige opmerking.quote:Op maandag 17 april 2006 20:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat jij van het type "als ik het niet heb leef ik wel via iemand anders" was... Sorry, my bad
Maar het is wel een blij melodietje en ik kan toch geen spaansquote:Op maandag 17 april 2006 20:20 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Het liedje is alleen niet blij bedoelt volgens mij
Whehe. Dan zeg ik dat hij er niet zo omheen moet draaien.quote:Op maandag 17 april 2006 20:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij wil zich gewoon mooi maken voor je en denkt dat zijn glinsterende spierbundels het gewenste resultaat gaan opleveren. Niet zo achterdochtig zijn dus.
Ik een beetjequote:Op maandag 17 april 2006 20:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar het is wel een blij melodietje en ik kan toch geen spaans
Bovendien is hij wel een van de beter uitziende Metal gitaristenquote:Op maandag 17 april 2006 20:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar het is wel een blij melodietje en ik kan toch geen spaans
Ja, hoe is dat procentueel verdeeld? Je mannelijke kant, en je vrouwelijke?quote:
quote:Op maandag 17 april 2006 20:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehe. Dan zeg ik dat hij er niet zo omheen moet draaien.
Vroeger praatte ik over de beste shampoo voor lang haar en haar elastiekjes in de kroeg. Sinds ik mijn lange manen heb af laten knippen is de verdeling wat meer verschoven naar veel meer mannelijk dan vrouwelijk.quote:Op maandag 17 april 2006 20:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, hoe is dat procentueel verdeeld? Je mannelijke kant, en je vrouwelijke?
Doe eens niet zo makkelijk, moet wel nog een beetje uitdaging aan zitten hoorquote:
Metal?quote:Op maandag 17 april 2006 20:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bovendien is hij wel een van de beter uitziende Metal gitaristen.
Op sommige plekjes wel twijfelachtig vertaaldquote:Op maandag 17 april 2006 20:22 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik een beetjemaar klik staat het ook nog vertaald mocht het je interesseren
![]()
je moet hard to get spelen, litphoquote:Op maandag 17 april 2006 20:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Doe eens niet zo makkelijk, moet wel nog een beetje uitdaging aan zitten hoor
Komt goed. Hoe laat is dat?quote:
Ok, ik verzin wel watquote:Op maandag 17 april 2006 20:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Doe eens niet zo makkelijk, moet wel nog een beetje uitdaging aan zitten hoor
Ik zeg een beetje.. niet een boelquote:
Doe eens niet zo moeilijk en zeg duidelijk wat je wil.quote:
Nee, ze gaat nu hints geven, die ga ik vervolgens op manachtige wijze missen, waardoor ik weer voldoende fout heb gedaan en zij mijn eerdere doorzettingsvermogen niet hoeft te belonen.quote:Op maandag 17 april 2006 20:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo moeilijk en zeg duidelijk wat je wil.![]()
Litpho heeft mij al eens eerder gecomplimenteerd met mijn duidelijkheidquote:Op maandag 17 april 2006 20:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo moeilijk en zeg duidelijk wat je wil.![]()
Ow, maar ik wil je wel degelijk belonen, daar heb ik zelf ook lol vanquote:Op maandag 17 april 2006 20:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, ze gaat nu hints geven, die ga ik vervolgens op manachtige wijze missen, waardoor ik weer voldoende fout heb gedaan en zij mijn eerdere doorzettingsvermogen niet hoeft te belonen.
Het draait allemaal om balans.
Sorry, ik snap nou eenmaal niet hoe dat werkt.quote:Op maandag 17 april 2006 20:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, ze gaat nu hints geven, die ga ik vervolgens op manachtige wijze missen, waardoor ik weer voldoende fout heb gedaan en zij mijn eerdere doorzettingsvermogen niet hoeft te belonen.
Het draait allemaal om balans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |