Zo als elk ander concertquote:Op maandag 17 april 2006 14:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Voor 50 piek zul je ze in ieder geval niet meer zien.![]()
Mochten ze nog eens bij elkaar komen en samen optreden dan zal een kaartje denk ik 70-80 euro kosten.
Voornamelijk dat Knopfler er geen zin meer in heeftquote:Op maandag 17 april 2006 14:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo als elk ander concert![]()
Wat is het probleem?
Wat denk je zelf? De prijs van grote popconcerten is in amper 10 jaar tijd verdriedubbeld.quote:Op maandag 17 april 2006 14:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo als elk ander concert![]()
Wat is het probleem?
De grote stadiondingen wel, ja. De grotere zaalacts zijn slechts verdubbeldquote:Op maandag 17 april 2006 14:28 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? De prijs van grote popconcerten is in amper 10 jaar tijd verdriedubbeld.
Geen last vanquote:Op maandag 17 april 2006 14:28 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? De prijs van grote popconcerten is in amper 10 jaar tijd verdriedubbeld.
Dat steekt toch wel een beetje eerlijk gezegd.
Sowieso de manier waarop iedereen met prijsveranderingen van luxeproducten zou moeten omgaan ipv. overal maar een archaïsche muntsoort en een dramatisch gebrek aan inzicht in inflatie bij te halenquote:Op maandag 17 april 2006 14:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen last van
Als ik het ze niet waard vind dan ga ik niet![]()
Ik wil wel doen alsof hoorquote:Op maandag 17 april 2006 14:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik nu bevestigend antwoord, dan komt dat vast niet spontaan over, wel?.
Tuurlijk, ik ben zeer spiritueel ingesteld.quote:Op maandag 17 april 2006 15:51 schreef melismay het volgende:
Jij en mediteren, Plato, weet je dat zeker?
Arme Joey.quote:Op maandag 17 april 2006 16:02 schreef JoeyT het volgende:
Joey dus geen sex, want hij moest zonodig ruzie maken met zn vriendinnetje
Je kent t gevoel?quote:
Deels, ik heb nog nooit ruzie met een vriendinnetje gemaakt, dus hoe het voelt om als gevolg daarvan geen seks te krijgen weet ik niet.quote:
Je bent de laatste tijd op dreefquote:Op maandag 17 april 2006 16:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Deels, ik heb nog nooit ruzie met een vriendinnetje gemaakt, dus hoe het voelt om als gevolg daarvan geen seks te krijgen weet ik niet.![]()
Ja, ik begin van je te leren.quote:
Die halo boven je hoofd is zeker het bewijs?quote:Op maandag 17 april 2006 15:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben zeer spiritueel ingesteld.![]()
Ja, die toont aan dat de Heer mij geraakt heeft.quote:Op maandag 17 april 2006 16:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Die halo boven je hoofd is zeker het bewijs?
Jij bent zeker geen fluffer?quote:Op maandag 17 april 2006 16:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Die halo boven je hoofd is zeker het bewijs?
En dat met pasen, je mag van geluk sprekenquote:Op maandag 17 april 2006 16:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, die toont aan dat de Heer mij geraakt heeft.![]()
De Heer is waarlijk opgestaan.quote:Op maandag 17 april 2006 16:13 schreef melismay het volgende:
[..]
En dat met pasen, je mag van geluk spreken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |