Pics van haar wil je niet zienquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok flink oefenen dan en pics wel hier plaatsen.![]()
Na dat ik je miss piggy gezicht heb gezien niet meerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:19 schreef badlittlegirl het volgende:
maar dat filmpje wou je maar al te graag zien...
Kan je ms je zielige frustraties via een ander kanaal ventileren? Dan hoeven wij er niet mee verveeld te worden,quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:26 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Na dat ik je miss piggy gezicht heb gezien niet meer![]()
![]()
![]()
![]()
Welke frustratiesquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kan je ms je zielige frustraties via een ander kanaal ventileren? Dan hoeven wij er niet mee verveeld te worden,bij voorbaat dank.
Ik heb nog niet geoefend, druk druk drukquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:31 schreef badlittlegirl het volgende:
dank je Vivi... nog gelukt met squirten?
Tegen TS...quote:Op maandag 17 april 2006 11:03 schreef blue_sky het volgende:
Ok. Ik ben homo en ben ooit twee keer door een vrouw gepijpt en tot twee keer toe vond ik het totaal niet lekker en deed ze het niet goed. Als mannen vroeger of nu mijn vriend mij pijpt, weten ze echt precies hoe ze het moeten doen en is het echt gewelig.
Wie denkt er ook zo over? Of wie heeft hier ook ervaring van beide kanten mee?
Dus je bent er zo eentje! Het liefje in de lerarenkamer.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:03 schreef Honeycomb het volgende:
Ik heb nooit klachten gehad. Ik heb zelfs complimenten gekregen. En een tien met een griffel.
JIJ mag mee-oefenenquote:
Idd ja. Ik ben slim. Volwassen reply ook.quote:
Nee dank je, ik ben hetero.quote:ga nou maar fijn met je vriendinnetje oefenen
Wat ben je toch ook een arrogante trolquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Idd ja. Ik ben slim. Volwassen reply ook.
[..]
Nee dank je, ik ben hetero.
Ik noem het zelf gezond zelfvertrouwen. En een trol..ach ja... dat valt wel mee geloof ikquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:05 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een arrogante trol![]()
goh wat zijn we weer volwassen...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:05 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een arrogante trol![]()
Zeg miss piggy vind je je zelf niet triest met je reactiesquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:16 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
goh wat zijn we weer volwassen...
hoor jij niet thuis op het puber en tienertalk forum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |