Ja en nee...quote:Op maandag 17 april 2006 15:12 schreef rvtk het volgende:
[..]
Is dat een geschilderd ikea artikel? Past er een stereoset van 28cm hoog in?
Veel en grote plaatjes....quote:Op maandag 17 april 2006 13:01 schreef onderjas het volgende:
Als je die [url] nou vervangt door [img].
De kast stond al eens in een ander topic, maar deze heb ik laten sluiten om alles in 1 topic te plaatsen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:08 schreef American_Nightmare het volgende:
400 euro voor een kastje? typefout zeker.. denk dat je blij mag zijn als je er 50 euro voor krijgt
Die pc, zit daar een TFT bij?
Da's jammer, want dan gaat mijn versterker inclusief tuner/cdspeler er niet in passen. Helaas...quote:
300quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:22 schreef ymme het volgende:
Complete PC
Pentium 4 2.4 GHz met 512 MB Ram
Maxtor 120 GB Harddisk
NVIDIA GeForce FX 5200 Videokaart
Lite-On CD brander
Onboard Realtec geluidskaart
17" Siemens beeldscherm
Logitech 3 button scrollmuis en Microsoft toetsenbord
Koptelefoon (met microfoon) en webcam (beiden geschikt voor MSN en Skype)!
Richtprijs: 400 euro
200 euro (gun het een arme student)
Je bod is genoteerd.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:54 schreef DeFlip het volgende:
275 zonder scherm muis, toetsenbord, koptelefoon en webcam.
Das jammer, dan staat ymme haar bod van 260 (als ze de PC nog zou willen)quote:
Ja, dat zal het zijn....quote:
Schagenquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:07 schreef Werewolf het volgende:
HIj is wel redelijk groot...
Zal wel een hoop kosten....
Waar zou hij dan heen moeten?
Oei, ik wou dat ik 150 euro had liggenquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:16 schreef Werewolf het volgende:
Ik heb ook nog een knalrode tweezitsbank in de aanbieding...
[afbeelding]
150 euro
Net 1/2 jaar een nieuwe (uitwasbare) hoes erop.
Nieuwe hoezen bij Ikea verkrijgbaar.
Zie op voor prijzen of doe een bod.....
Erhm, zou je de afmetingen AUB erbijop kunnen zetten?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:16 schreef Werewolf het volgende:
Ik heb ook nog een knalrode tweezitsbank in de aanbieding...
[afbeelding]
150 euro
Net 1/2 jaar een nieuwe (uitwasbare) hoes erop.
Nieuwe hoezen bij Ikea verkrijgbaar.
Helaas, nouja ik denk dan dat het niks wordt, omdat het alleen opgestuurd kan worden, Tenzij jij je verveelt en zin hebt om hem te brengenquote:Op woensdag 26 april 2006 22:30 schreef Werewolf het volgende:
Dat zal moeilijk worden.....heb geen weegschaal...
Grote auto nodig...quote:Op maandag 1 mei 2006 09:51 schreef Bastard het volgende:
Zou je de afmeting kunnen geven van die knalrode bank? Moet kijken of ik hem in de auto kan krijgen
Er stond een bod van 275 op...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:39 schreef DarkBlade het volgende:
Wat is het bod tot nu toe op de p4? en hoeveel verzendkosten zouden erbij komen..?
nogmaals,quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:58 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Erhm, zou je de afmetingen AUB erbijop kunnen zetten?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:21 schreef Werewolf het volgende:
175 breed bij 80 diep bij 75 hoog ..... ongeveer
Voor die prijs laten we hem liever nog wel even in ons huis staan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:53 schreef clowncloon het volgende:
laat maar even weten of je dat dressoir nog wilt verkopen voor 200
Hij heeft 6 USB poorten 2x voorkant 4x achterkant.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:14 schreef DBB het volgende:
de p4 heeft usb?
Zit niet in de planning. Ik laat hem voorlopig nog staan. Wellicht kom je zelf eens in de buurt van Leiden danwel Den Haag...quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:23 schreef Jaheur het volgende:
Jammer dat je zo ver weg woontanders had ik wel interesse in de staande rode lamp. Kom je niet toevallig ergens in de buurt van de betuwe
![]()
Als we dan allebij tien euro toegeven, dan mag je hem voor 290 komen halen...quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:37 schreef DBB het volgende:
ik bied 280 voor de set van de p4
15 euro issie van jou...quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:43 schreef ThuleWulf het volgende:
Pentium 3 450 met 128 MB geheugen
Ik ben dit weekend in Leiden en wil hem wel oppikken voor 10 euro
ThuleWulf heeft niets van zich laten horen dit weekend, dus ik vind het best.... kom het maar halenquote:Op maandag 22 mei 2006 02:39 schreef heiden6 het volgende:
Ik bied 25 euro voor de 'wat oudere' PC en die lamp.
Voor 5 euro inclusief verzendkosten is de webcam verkocht!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:04 schreef Werewolf het volgende:
5 euro
Ja, dan kost het me nog bijna meer dan dat het me oplevert...quote:Op maandag 22 mei 2006 10:22 schreef ymme het volgende:
[..]
Voor 5 euro inclusief verzendkosten is de webcam verkocht!
Werkt deze nog helemaal naar behoren, geen mankenmenten etc.
Ik heb er elders al een bod van 130 euro op gekregen, maar dat vind ik nog wat weinig voor een 1 jaar oude koelkast met nog 4 jaar garantie waarvan de aanschaf meer dan 300 euro was.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:04 schreef ymme het volgende:
Hoeveel wil je voor de koelkast hebben? en maak je deze dan ook eerst even schoon![]()
En waar op te halen eventueel?
Ja, ik heb ze nog...quote:Op maandag 29 mei 2006 12:18 schreef PeuRac het volgende:
Vazen nog aanwezig?
Hangen of zit er een steun achter die plankjes? Moet alleen ff kijken, kom niet zoveel in Schagen eigenlijk.
Ik zit regelmatig in Rotterdam, af en toe in Den Haag, A'dam of Utrecht, maar kom eigenlijk nooit in Leiden. Maar bekijk maar ff, anders zal het ook wel niet zo zwaar zijn denk ik.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:52 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze nog...
Ik zou even moeten kijken hoe het vast zit...laat ik vanavond nog wel even weten.
PS. Ik woon niet in Schagen, maar in Oegstgeest (bij Leiden)
We kunnen ook dit wel eens proberen: [TIP] Gratis pakje versturen! (actie van DHL/Selektvracht)quote:Op maandag 29 mei 2006 12:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit regelmatig in Rotterdam, af en toe in Den Haag, A'dam of Utrecht, maar kom eigenlijk nooit in Leiden. Maar bekijk maar ff, anders zal het ook wel niet zo zwaar zijn denk ik.
Heb inmiddels elders al een bod van 150 euro op de koelkast staan.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:02 schreef ymme het volgende:
Dan laat maar. Eerlijk gezegt vind ik 130 ook een mooie prijs.
Ik bied alsnog 140 euro maar meer niet.
Het is tenslotte een gebruikte koelkast.
Succes verder...quote:
Welke van de twee?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:58 schreef majoh het volgende:
Wat voor geheugen zit er in de PC?
Ik zal vanavond even kijken...quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:17 schreef majoh het volgende:
Degene die er nog is? De P4 dus (andere was toch verkocht?)
2x Corsair valueselect v256mb400 lot 0424016-0quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:58 schreef majoh het volgende:
Wat voor geheugen zit er in de PC?
Kunnen we dat ook proberen met dat tv meubel?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:25 schreef Werewolf het volgende:
[..]
We kunnen ook dit wel eens proberen: [TIP] Gratis pakje versturen! (actie van DHL/Selektvracht)
Mail anders maar even [afbeelding]
Het gaat tot een bepaald gewicht ..... en het TV meubel is inmiddels al verkocht....quote:Op zondag 4 juni 2006 11:16 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Kunnen we dat ook proberen met dat tv meubel?![]()
Op de PC is elders al 250 euro geboden. Denk dat hij daarvoor weg gaat als niemand hier of daar hem heel graag wil hebben voor meer...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:06 schreef ymme het volgende:
Pentium 4 pc met scherm/muis/toetsenbord/webcam etc
100 euro
quote:Op zondag 11 juni 2006 14:06 schreef Werewolf het volgende:
Nog te koop:
Eetkamertafel met stoelen (gratis erbij)
Pentium 4
Rode tweezitsbank
Telefoon
Foto's en prijzen: zie boven.
Op te halen in Oegstgeest....
Bieden maar of mail [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |