abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58845075
Tweede helft begint. Hopelijk blijf ik nog een beetje wakker. Santos - America haal ik niet meer ben ik bang, morgenochtend ook nog dingen te doen.
pi_58845084
Zit je op dit moment in Zuid-Amerika?
Koning.
pi_58845098
Nee, in Zwolle
pi_58845152
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 01:27 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Nee, in Zwolle
Zuid-Amerika, Zwolle... its all the same
Maar dan wordt Santos - America idd een beetje aan de late kant.
Koning.
pi_58845166
Gooooooooooooooooooooool de San Lorenzo!
Koning.
pi_58845189
Nette goal. Als dit zo blijft kan ik alsnog lang opblijven

Heb je de 1-0 ook gezien?
pi_58845262
San Lorenzo is beter dan in de eerste helft, maar ze spelen nog altijd met een man minder, ik zie ze niet winnen.
pi_58845303
Ja die 1-0 zat er idd lekker in!
Hopen dat Liga alsnog wint want ik speel liever tegen Fluminense in de halve finale dan tegen San Lorenzo...
Koning.
pi_58845409
paal

Guerron verneukt echt veel ballen, maar ik heb zo'n gevoel dat ie nog wel wat goeds gaat doen.
pi_58845444
Wat een kansen voor Liga
pi_58845880
Afgelopen, 1-1, nu penalties. Wat heeft Liga een enorme kansen gehad zeg, echt een wonder dat de 2-1 niet viel.

Die Guerron kwam nog wel goed in de wedstrijd, constant dreigend, leuke acties. Hij gaat wel wat makkelijk naar de grond.

edit: en Liga door na penals, 5-3 Meer dan terecht.

[ Bericht 24% gewijzigd door le_knightclub_soda op 23-05-2008 02:34:04 ]
pi_58845997
En nu Santos - america kijken
Koning.
pi_58846016
He beginnen er net supportersrellen op 't veld, schakelen ze over op reclame

Ajax zou Guerron moeten halen als buitenspeler, maar ik lees net dat Porto 'm waarschijnlijk over gaat nemen.

Ik ga slapen, veel plezier met Santos - America
  woensdag 25 juni 2008 @ 23:41:45 #114
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_59693257
Vanavond om 01.15 op Sport1 de finale.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_59693507
Kan helaas niet kijken, of ik moet al niet in slaap kunnen komen zo, moet vroeg op. Hopelijk kan ik de return wel zien. Wel mooi dat LDU Quito in de finale zit, leuke ploeg, ik geef ze wel kans, al zie ik Fluminense eerder winnen. Let op Guerron, leuke buitenspeler die in de belangstelling stond van Udinese en Porto, maar aankomend seizoen naar Getafe gaat.
pi_59697378
quote:
LDU Quito in Copa-finale langs Fluminense

(Novum/AP) - LDU Quito heeft een goede stap gezet naar de eerste eindzege in de Copa Libertadores. De Ecuadoriaanse ploeg won in eigen huis met 4-2 van het Braziliaanse Fluminense, dat net als Quito voor het eerst in de finale staat van de Zuid-Amerikaanse tegenhanger van de Champions League. De return staat woensdag op het programma.
Lees het artikel

Het duel in de hoofdstad van Ecuador werd op hoogte gespeeld en daar leek de Braziliaanse ploeg last van te hebben. Al na twee minuten opende Claudio Bieler de score voor Quito. Toch kwam Fluminense snel weer op gelijke hoogte door een benutte vrije trap van Dario Conca.

Nog voor rust liep Quito uit naar 4-1 door doelpunten van Joffre Guerron, Jairo Campos en Patricio Urrutia in de 28e, 33e en 45e minuut. De aansluitingstreffer van Fluminense-speler Thiago Neves kort na rust zorgde ervoor dat de tweede wedstrijd in Rio de Janeiro nog interessant kan worden.
  donderdag 26 juni 2008 @ 10:02:53 #117
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_59698205
En het kan misschien aan mijl iggen hebben maar ik op Sport1 dus niets gezien
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_59698386
Volgens mij begon de wedstrijd ook niet om 1u, maar anderhalf uur later ofzo
  donderdag 26 juni 2008 @ 10:13:36 #119
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_59698439
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 10:11 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Volgens mij begon de wedstrijd ook niet om 1u, maar anderhalf uur later ofzo
Dat zou het verklaren.
Er stond toch echt die tijd in de gids, is er een achterlijke hockey wedstrijd op.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_59866472
quote:
LDU Quito is de eerste Ecuadoraanse winnaar van de Copa Libertadores. Pas na strafschoppen werd de Zuid-Amerikaanse hoofdprijs vergeven.

Met een 4-2 overwinning uit de eerste ontmoeting voelde LDU Quito zich veilig toen Luis Bolanos na vijf minuten in de return van de finale ook nog eens had getekend voor de voorsprong. Maar het werd een benauwde avond omdat Fluminense in Maracanã uit geslagen positie herrees.

Thiago Neves poetste met een hattrick binnen een uur de voordelige marge van LDU Quito weg. 'Ik scoorde drie keer, maar die goals waren niets waard omdat we de cup niet hebben gewonnen', treurde de Braziliaanse goalgetter.

In de Copa Libertadores tellen uit-doelpunten niet dubbel, zodat er na de 3-1 score na negentig minuten een verlenging aan te pas moest komen en uiteindelijk ook een strafschoppenreeks.

In de penaltyreeks ontpopte José Cevallos (foto) zich tot de held van de avond. De Ecuadoraanse keeper stopte drie van de vier Braziliaanse strafschoppen, waaronder die van Thiago Neves.
vi.nl
pi_59868987
Nou, gefeliciteerd
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_59874874
Terechte winnaar! Eigenlijk had Boca in de finale moeten staan tegen Liga, dat waren de twee sterkste ploegen dit jaar...
Koning.
pi_59875247
Wat een held die ouwe.

Zouden ze in Brasil nog niet de gaten hebben dat als ze links schoten ze de pingels gewonnen zouden hebben?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')