Estundianalalala speelt met 4 spitsenquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:36 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
1-0 voorsprong voor Internacional, straks Sao Paolo.
Hoezo valsspelen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 05:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vast ja. Maar ze stonden wel prima.
Brasucas kunnen weer eens alleen winnen door vals te spelen
Ik volg het via teletekst.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
Op welke zenders kijken jullie eigenlijk?
Nou snap ik dat ze geschoten hebben...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 07:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Oq5IJgwSbA0&search=river%20plate%20libertad
Met een magistrale Rai die toen 2 keer scoorde.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:13 schreef tong80 het volgende:
In 1992 verloor Barca nog de wereldbeker wedstrijd tegen Sao Paulo. Zou wel erg toevallig zijn als ze weer tegen elkaar komen te staan.
Ik dacht één keer.Weet weldat het een schot was vanaf 30 meter.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Met een magistrale Rai die toen 2 keer scoorde.
Ik weet juist dat ie er eentje met zijn buik scoordequote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht één keer.Weet weldat het een schot was vanaf 30 meter.
Het is inderdaad wachten op eerste Mexicaanse winnaar van de CLquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:09 schreef Saviola het volgende:
Guadalajara (Mex) - Sao Paolo 0-1
Ik las enkele dagen terug dat Barcelona op het komende WK voor Clubteams tegen de winnaar moet van Oceanie tegen Noord-Amerika.. en de winnaar van Noord-Amerika is America uit Mexico.. Maar die doen dus ook mee aan de Libertadores (Mexicaanse teams dan)
Wordt het uitgezonden dan? Ik zou GRAAG willen kijken!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:44 schreef tong80 het volgende:
Raar dat zo weinigen dit volgen terwijl Twente - likm'nkutreet een miljoen kijkers heeft.
Was idd een lekker dagje. Eerst Manchester - Chelsea, daarna Boca en daarna nog de andere kwartfinale.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:21 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Gister stond voor mij in het teken van de andere CL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |