abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 april 2006 @ 18:40:21 #51
147174 soccerbrain
blauw zwart groen geel
pi_37167392
HIJ IS TROUWENS HELEMAAL NIET ZO GOED...GEEN TOPIC WAARD..allemaal overdreven
brugge-ado
  vrijdag 21 april 2006 @ 18:42:00 #52
147174 soccerbrain
blauw zwart groen geel
pi_37167437
hij is helemaal niet zo goed.....allemaal overdreven zal nooit een basisplaats in de echte tot afdwingen
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 18:34 schreef Afunados het volgende:
Hopelijk nog een jaartje bij Gent. Nederlandse subtop is echt te laag gegrepen voor hem, hij is echt een zeer groot talent. PSV, Ajax, Club, Anderlecht of een Europese subtopper zal het denk ik worden.
brugge-ado
  vrijdag 21 april 2006 @ 18:45:31 #53
43497 Afunados
Get Therapy
pi_37167531
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 18:42 schreef soccerbrain het volgende:
hij is helemaal niet zo goed.....allemaal overdreven zal nooit een basisplaats in de echte tot afdwingen
[..]
Ik heb dit jaar een wedstrijd of acht van Gent in het stadion gezien, plus bijna wekelijks de samenvattingen. Ik ben er absoluut van overtuigd dat hij de Europese subtop aankan.
pi_37181950
Ajax lijkt kansloos. "Ik zie niet in waarom ik zou terugkeren naar de club en entourage die me destijds niet goed genoeg vond", zegt hij in het Belgische Voetbalmagazine, vooral doelend op Danny Blind.
pi_37182098
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 12:11 schreef Heero87 het volgende:
Ajax lijkt kansloos. "Ik zie niet in waarom ik zou terugkeren naar de club en entourage die me destijds niet goed genoeg vond", zegt hij in het Belgische Voetbalmagazine, vooral doelend op Danny Blind.
Liever Defour naar Ajax dan hem. Hij mag naar PSV van mij uit lekker met de andere marrokaantjes voetballen Affelay en Aissati
pi_37200511
kick
[14.gif]
  zondag 23 april 2006 @ 00:38:26 #57
43497 Afunados
Get Therapy
pi_37201380
Zijn magnifieke vrije trap tegen Chalala een aantal weken geleden is hier te bekijken:
Klik
pi_37201450
Mooier kan een bal er niet inzweven.
That's all folks!
pi_37201478
Mbark Boussoufa heeft in tegenstelling tot eerdere berichten in de media nog geen beslissing genomen over zijn toekomst als international. De talentvolle speler van AA Gent beschikt namelijk over zowel de Marokkaanse als Nederlandse nationaliteit.
Marokko meldde deze week dat Bousssoufa voor hen zou kiezen en zijn debuut zou maken in een oefenduel tegen de VS. Maar Boussoufa ontkent. "Ik heb nog geen beslissing genomen", aldus Boussoufa in het Algemeen Dagblad. "Ik heb altijd graag voor Marokko willen spelen, maar of dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren, hangt af van het gesprek met bondscoach Fakhir."

Eerder nam Foppe De Haan, bondscoach van de Nederlandse beloften, de speler van het Belgische AA Gent op in zijn voorselectie voor het EK. Het wordt dus nog afwachten of Boussoufa daar op zal ingaan. Eerder verdedigde hij de kleuren van Ajax Amsterdam en Chelsea. Ondertussen ontpopte hij zich tot één van de smaakmakers van de Belgische competitie.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_37201488
Leuke opvolger van Kalou dan wel.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_37206178
Leuk voor Jong Oranje, maar voor het grote Nederlands elftal? Zou die mee kunnen gaan naar het EK van 2008
[14.gif]
pi_37279840
En hij heeft de Ebbenhouten schoen gewonnen.
quote:
Ebbenhouten Schoen voor Boussoufa

De Nederlandse Marokkaan Mbark Boussoufa van AA Gent is gisteravond uitgeroepen tot de vijftiende laureaat van de Ebbenhouten Schoen, de trofee voor de beste voetballer van Afrikaanse origine op onze velden. Met 315 punten (De trainers van de drie hoogste afdelingen, de sportredacties van de Belgische pers en bondscoach Vandereycken mochten stemmen) ging de 21-jarige Buffalo de Ghanees Ibrahim Salou van Zulte-Waregem en de Congolees Mohamed Tchité van Standard vooraf. Boussoufa volgt op de erelijst Vincent Kompany op. ,,Ik ben trots op deze prijs, want mijn roots liggen in Marokko'', aldus Boussoufa op de prijsuitreiking. ,Ik heb trouwens definitief gekozen voor het Marokkaans nationaal elftal. Verder vind ik het heel leuk om met de Buffalo's scherprechter te zijn in deze competitie. Na afloop beslis ik of ik bij Gent blijf.''

sportwereld.be
That's all folks!
pi_37280364
En nou terug naar AJAX en daar schitteren
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:05:06 #64
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_37280509
Daarom gaan ze Blind natuurlijk kicken.

Nu is de weg vrij voor Ardiaantjuuuuuuh en Bousouffa
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_37280586
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:09 schreef Chen het volgende:
Leuk voor Jong Oranje, maar voor het grote Nederlands elftal? Zou die mee kunnen gaan naar het EK van 2008
Hij is niet slechter dan Castelen.
pi_37289231
Leuk voor Boussoufa dat hij de Ebbenhouten Schoen gewonnen heeft! Zat er natuurlijk wel dik in, maar je moet hem toch nog maar krijgen. Vermoedelijk is hij de eerste Nederlander die deze toch redelijk prestigieuze prijs wint.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37348185
Boussoufa mag Beasley wel komen aflossen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37486384
Boussoufa is in Belgie genomineerd voor Profvoetballer van het jaar.. (En ook nog voor Jonge profvoetballer van het jaar en de Fairplayprijs)

Heeft Foppe hem al overgehaald om mee naar het EK te gaan?
pi_37486749
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:05 schreef One_conundrum het volgende:
Daarom gaan ze Blind natuurlijk kicken.

Nu is de weg vrij voor Ardiaantjuuuuuuh en Bousouffa
Tijden veranderen en als hij blind nu wel kan overtuigen is het toch gewoon goed.
pi_37515298
Mufassa!
hij gaat toch naar ajax, mooi spelen met de rest van de sterspelertjes die het nooit waar maken.
  woensdag 3 mei 2006 @ 20:07:18 #71
15600 BB-King
Long live the King!
pi_37520474
Mwah, in het Belgische voetbal zou ik zelfs opvallen als rechtsbuiten.

Kan ie echter de top van Nederland wel aan?
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  maandag 8 mei 2006 @ 11:57:51 #72
43497 Afunados
Get Therapy
pi_37653209
quote:
Glansrol Boussoufa op Voetbalgala

Mbark Boussoufa is de grote winnaar op het Gala van de Profvoetballer. Hij werd verkozen tot Talent van het Jaar, kreeg van de supporters de trofee van beste speler en bemachtigde ook de titel van Profvoetballer van het Jaar.
Op het Gala van de Profvoetballer kiezen de spelers wie er wint, de pers heeft er niets mee te maken. Buiten de prijzen die de spelers beslissen, is er ook de Trofee van de Twaalfde Man, de supportersprijs.

Voor promovendus Roeselare was er nog goed nieuws te rapen. De club mag volgend jaar rechtstreeks naar de eerste ronde van de UEFA Cup. België won het fair play-klassement van de UEFA en daardoor mag de meest faire ploeg uit de eerste klasse Europa in. Roeselare is de gelukkige ploeg die het minste kaarten pakte dit seizoen.
En terecht
pi_37660206
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 20:07 schreef BB-King het volgende:
Mwah, in het Belgische voetbal zou ik zelfs opvallen als rechtsbuiten.

Kan ie echter de top van Nederland wel aan?
wat een onzin. Op PSV na zijn de huidige topclubs in NL heus niet (veel) beter dan de Belgische.
  maandag 8 mei 2006 @ 18:52:22 #74
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_37665219
quote:
Op maandag 8 mei 2006 16:15 schreef BramKVO het volgende:

[..]

wat een onzin. Op PSV na zijn de huidige topclubs in NL heus niet (veel) beter dan de Belgische.
Vorig jaar zou ik je gelijk hebben gegeven, maar dit jaar waren ze allemaal zo ontstellend matig dat ik twijfel.

Misschien wordt het volgend seizoen terug beter, maar dat moet het toch serieus gaan veranderen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_37755293
helaas hij gaat in de kwalificatie-campagne voor de Africa Cup voor Marokko spelen.
pi_37755442
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 10:56 schreef JorgeCampos het volgende:
helaas hij gaat in de kwalificatie-campagne voor de Africa Cup voor Marokko spelen.
Denk niet dat hij het gaat doen met die coach daaro. Nederlands sprekenden worden daar gewoon weg gepest. Daarom is Afellay ook niet naar marokko gegaan in eerste instantie.
pi_37757046
hmm het staat op de Belgische teletekst.

"coach Mohamed Fakir is in de wolken met de beslissing van Boussoufa om voor zijn vaderland te spelen"..
pi_37760199
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:04 schreef JorgeCampos het volgende:
hmm het staat op de Belgische teletekst.

"coach Mohamed Fakir is in de wolken met de beslissing van Boussoufa om voor zijn vaderland te spelen"..
Lijkt me onverstandig als dat echt zo is... allemaal vriendjes politiek daaro.. kan je beter voor Oranje uitkomen omdat je daar meer mee hebt dan met Marokko.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 14:08:25 #79
67640 SaintOfKillers
pi_37760290
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 14:05 schreef Chadi het volgende:

[..]

Lijkt me onverstandig als dat echt zo is... allemaal vriendjes politiek daaro.. kan je beter voor Oranje uitkomen omdat je daar meer mee hebt dan met Marokko.
Boussoufa heeft het zelf al bevestigd op de Belgische TV toen hij profvoetballer van het jaar werd. Omdat hij meer heeft met Marokko dan met Nederland.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_37760338
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 14:08 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Boussoufa heeft het zelf al bevestigd op de Belgische TV toen hij profvoetballer van het jaar werd. Omdat hij meer heeft met Marokko dan met Nederland.
Nou die zou even bij Boukhari of Afellay langs moeten gaan om op de hoogte gebracht te worden hoe ze daar omgaan met nederlands sprekende Marokkanen.
pi_37761905
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 14:10 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nou die zou even bij Boukhari of Afellay langs moeten gaan om op de hoogte gebracht te worden hoe ze daar omgaan met nederlands sprekende Marokkanen.
Vertel eens, hoe is Afellay behandeld?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37762738
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 14:05 schreef Chadi het volgende:

[..]

Oranje is ook niet relaxed wat dat betreft als je Winston Bogarde moet geloven
pi_37767898
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 14:10 schreef Chadi het volgende:

[..]

Vind het sowieso een beetje raar dat je meer hebt met Marokko dan met het land waar je al die tijd gewoond en opgegroeid hebt.
pi_37769078
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 15:03 schreef cultheld het volgende:

[..]

Vertel eens, hoe is Afellay behandeld?
laat ik het erbij houden dat een kennismakingsgesprek normaal anders verloopt
pi_37769182
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 19:24 schreef Chadi het volgende:

[..]

laat ik het erbij houden dat een kennismakingsgesprek normaal anders verloopt
En wat moeten we ons daarbij voorstellen?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zaterdag 13 mei 2006 @ 03:17:42 #86
43497 Afunados
Get Therapy
pi_37780029
Voor wie nog niet overtuigd is, hier een seizoensoverzichtje van Boussoufa. Inclusief beelden van kleine Boussoufa, in de rust van een wedstrijd van Ajax. Hier haalde hij makkelijk het record hooghouden(900x), en moest stoppen omdat de 2de helft begon :

http://www.croqaudile.com/?article_id=13898
pi_37781594

van Basten had die jongen naar het WK mee moeten proberen te nemen.
Sterker nog hij had Mbark in plaats van Kalou een plek in zijn selectie moeten beloven.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:37:53 #88
67640 SaintOfKillers
pi_37790617
De voorzitter van AA Gent was boos op die van Anderlecht, maar nu zijn ze terug vriendjes en over de overgang van Boussoufa aan het praten.
pi_37790865
Nu goed, als PSV, Lens en Valencia gaan meebieden is Anderlecht toch sowieso kansloos.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:57:17 #90
67640 SaintOfKillers
pi_37791002
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:50 schreef Heero87 het volgende:
Nu goed, als PSV, Lens en Valencia gaan meebieden is Anderlecht toch sowieso kansloos.
Waarom zou Anderlecht kansloos zijn tegen PSV? Echt heel serieuze interesse van Valencia betwijfel ik en Lens speelt geen CL. Maar het hangt vooral van Boussoufa zelf af en volgens mij ziet die het wel zitten om nog één jaartje in België te blijven, bij welke ploeg dat dan ook is.
pi_37791054
Omdat de mogelijkheden van PSV toch stukken boven die van Anderlecht liggen, zowel qua transfersom als qua loon. Dat geldt zelfs voor Lens. Maar goed, het is natuurlijk de vraag in hoeverre die teams geïnteresseerd zijn, maar die van Lens en PSV zou toch heel ver gaan naar't schijnt.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 18:46:37 #92
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_37793871
De vraag is in hoeverre hij voor het geld zal kiezen natuurlijk. Bij Anderlecht weet hij dat hij de gedoodverfde opvolger van Zetterberg wordt en quasi helemaal zeker op een basisplek kan rekenen. Bij PSV komt hij als quasi onbekende bij de selectie aansluiten ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_37794688
Juist, maar stel dat PSV het in zijn hoofd haalt om 6 miljoen te bieden en Anderlecht 3 miljoen kan hij het Gent moeilijk aandoen om naar daar te gaan.
  maandag 29 mei 2006 @ 08:15:24 #94
67640 SaintOfKillers
pi_38323996
quote:
Boussoufa wil naar Anderlecht
AA Gent vindt bod van twee à drie miljoen euro te weinig

AA Gent werkt achter de schermen nog steeds naarstig aan versterking voor het komende seizoen. Alles blijft echter afhangen van de situatie rond Mbark Boussoufa (21). Bij gebrek aan concrete buitenlandse interesse, blijft Anderlecht in pole-position voor Boussoufa. De speler zelf heeft, via zijn manager, laten weten dat hij volgend seizoen voor Anderlecht wil spelen. Er zou zelfs al een akkoord zijn met paars-wit maar dat kregen we niet bevestigd.

De som van twee à drie miljoen euro die Anderlecht voor de Nederlandse Marokkaan wil betalen, is echter beneden de Gentse verwachtingen. Belangrijk is echter dat Boussoufa zijn zinnen op Anderlecht heeft gezet. De jongste jaren hebben geleerd dat als een speler echt naar een bepaalde club wil vertrekken hij uiteindelijk altijd aan het langste eind trekt. Het hangt er nu vanaf hoe hard Boussoufa het wil spelen. De weinig concrete buitenlandse pistes heeft hij bijna opgegeven, ook omdat hij absoluut in de Champions League wil spelen. Met Anderlecht kan dat. Gisteren speelde Boussoufa overigens een interland voor Marokko. In Parijs verloor Marokko met 1-0 tegen Mali.
Dus.
  maandag 29 mei 2006 @ 10:41:21 #95
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_38326373
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 18:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De vraag is in hoeverre hij voor het geld zal kiezen natuurlijk. Bij Anderlecht weet hij dat hij de gedoodverfde opvolger van Zetterberg wordt en quasi helemaal zeker op een basisplek kan rekenen. Bij PSV komt hij als quasi onbekende bij de selectie aansluiten ...
Kan wel zijn, maar ik vermoed dat ie na 30 minuten op de eerste training al heeft laten zien beter te zijn dan Beasley.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_38330861
Ik vind Boussoufa toch nog altijd overhyped. Goede voetballer uiteraard, maar de hype die nu rond zijn persoontje hangt is enorm overdreven.
pi_38342433
quote:
Op maandag 29 mei 2006 10:41 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Kan wel zijn, maar ik vermoed dat ie na 30 minuten op de eerste training al heeft laten zien beter te zijn dan Beasley.
Maar zegt dat meer over Mbark of over DaMarcus?
www.thuisuiteten.nl
pi_38617525
Het is nu wel bekend waar die heen gaat
pi_38628731
Recordtransfer in België dus, volgens de voorzitter van de Buffalo's.

Ik ben benieuwd wat hij bij Anderlecht kan. Zou een opstap kunnen zijn naar meer, maar evengoed zijn plafond.
www.thuisuiteten.nl
pi_38643631
Anderlecht hoopt natuurlijk op een plafond, zodat ze op hem door kunnen bouwen. Maar dat is logisch natuurlijk.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')