Nope hij is bi!quote:Op maandag 17 april 2006 01:45 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Robbie is homo, alleen hij zit nog in de ontkenningsfase.
Wat maakt dat in godsnaam uitquote:Op maandag 17 april 2006 01:45 schreef Mapani het volgende:
Lees ikme toch dat lekkere Robbie verliefd zou zijn op de een of andere Minki uit Zuid-Afrika. Is dat nou waar? Ik wil dat wel eens weten. Ik wil wel dat ie lekker free is als ik in juni ga kijken.
Oke, hij is bi en zit nog in de ontkenningsfase.quote:
Verliefd of niet, als ik hem was zou ik die Minki in ieder geval een keer hard neukenquote:Op maandag 17 april 2006 01:45 schreef Mapani het volgende:
Lees ikme toch dat lekkere Robbie verliefd zou zijn op de een of andere Minki uit Zuid-Afrika.
quote:Op maandag 17 april 2006 01:49 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Verliefd of niet, als ik hem was zou ik die Minki in ieder geval een keer hard neuken
[afbeelding]
Plaats is een foto van jou, dan beoordelen wij wel of Robbie jou ook een keer hard moet neuken.quote:Op maandag 17 april 2006 01:50 schreef Mapani het volgende:
Ach, kan hem geen ongelijk geven hoor. Maar ja.
Mail maar naar sunfactorx@hotmail.comquote:Op maandag 17 april 2006 01:52 schreef Mapani het volgende:
Haha, helaas, via fok kan ik al maanden geen fotoplaatsen. Zou het overigens wel doen als het kon hoor.
Anyway. Je gaat m na dit concert aan zn pik zuigen mits hij niet verliefd is op Minki?quote:Op maandag 17 april 2006 01:55 schreef Mapani het volgende:
Dat fok maar gewoon zorgt dat ik m zelf kan plaatsen.
Hij mag je alleen neuken??quote:Op maandag 17 april 2006 01:59 schreef Mapani het volgende:
nee hoor. zo erg is het echt niet
Nee, het ging wel over jou want je wilde dat hij vrijgezel is als je in juni naar t concert gaatquote:Op maandag 17 april 2006 02:01 schreef Mapani het volgende:
het ging niet over mij maar over Robbie.
quote:Op maandag 17 april 2006 02:03 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, het ging wel over jou want je wilde dat hij vrijgezel is als je in juni naar t concert gaat
Dus je gaat m ook pijpen als ie wél verliefd is op Minki?quote:Op maandag 17 april 2006 01:59 schreef Mapani het volgende:
nee hoor. zo erg is het echt niet
quote:Op maandag 17 april 2006 02:08 schreef SunChaser het volgende:
Aan de mods van MUZ, geen slotje straks maar een move naar B&H
slik..quote:Op maandag 17 april 2006 02:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wil je ook een Minki wallpaper?http://www.sexydesktop.co.uk/minki.htm
quote:Op maandag 17 april 2006 02:14 schreef SunChaser het volgende:
Ik denk trouwens dat Robbie eerder Minki gaat neuken dan een of ander groupiesletje genaamd Mapani.
ook homo?quote:Op maandag 17 april 2006 02:15 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind er weinig aan (die kont is wel oke btw)
quote:Op maandag 17 april 2006 02:19 schreef Kluupkluup het volgende:
Robbie doet alles voor publiciteit..
En iedere keer duikt heel de clamourwereld er weer op..
Best slim..
Neem nou dat meisje die hij zoende bij Pulse.. hetzelfde deed hij in een Duitse show.. En dat hij op Inge de Bruyn zou vallenkomop.. Nog 1: Ellemieke Vermolen (of hoe het geval ook heten mag)..
Telkens weer krijgt hij daardoor de nodige publiciteit.. En dit zal niet anders zijn. Hij probeert z'n paupere cd'tjes nu vast weer in Zuid-Afrika te slijten.. Hoe goedkoop is die vent
Niet goedkoper dan al die sletjes die zich gratis aanbieden aan Robbie en met m willen neuken omdat ze m kennen van tv.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |