Dit wordt het 'Pimp hier cc' topic?quote:
quote:
Dat zou ik dan weer minder tof vinden, het moet wel binnen BeF blijvenquote:Op maandag 17 april 2006 00:00 schreef JDude het volgende:
[..]!!!
Ik denk dat M. een nieuw Painttopic heeft ontketend!.
Meligheid is okay.quote:Op maandag 17 april 2006 00:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat niet wegneemt dat het melig is natuurlijk.
Hier wel gewoon.quote:Op maandag 17 april 2006 00:11 schreef Bizznitch het volgende:
Doet dat klote msn het bij jullie ook niet?
Werkt als een zonnetje hier.quote:Op maandag 17 april 2006 00:11 schreef Bizznitch het volgende:
Doet dat klote msn het bij jullie ook niet?
Uitleg?quote:Op maandag 17 april 2006 00:32 schreef rompompom het volgende:
Wat lopen er toch paupers rond in Nederland zeg
Wc_cZquote:
Ah, het is dus iemand die meeleest/mee-kan-lezen in BeF.quote:Op maandag 17 april 2006 00:43 schreef rompompom het volgende:
Hmm. Kan eigenlijk niet, sorry voor het nieuwsgierig maken
Oh.quote:Op maandag 17 april 2006 00:43 schreef rompompom het volgende:
Hmm. Kan eigenlijk niet, sorry voor het nieuwsgierig maken
Duhquote:Op maandag 17 april 2006 00:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ah, het is dus iemand die meeleest/mee-kan-lezen in BeF.
Ik maak het goed als ik terug ben. Ofzoquote:
Dank je.quote:Op maandag 17 april 2006 00:32 schreef rompompom het volgende:
Wat lopen er toch paupers rond in Nederland zeg
Knuffeldate.quote:Op maandag 17 april 2006 00:48 schreef rompompom het volgende:
Ik maak het goed als ik terug ben. Ofzo
Slaap lekker JD.quote:Op maandag 17 april 2006 01:25 schreef JDude het volgende:
Nou welterusten en doei hè.
quote:
Houdoe en bedankt olee olee!quote:Op maandag 17 april 2006 01:25 schreef JDude het volgende:
Nou welterusten en doei hè.
Ja?quote:
quote:
Nogsteeds niet joh?quote:Op maandag 17 april 2006 01:40 schreef rompompom het volgende:
Ik ben nog niet klaar met inpakken.
Ben nu bezig met het in dozen proppen van spullen die achter blijven. Dat klinkt raar, en dat is het ookquote:
Als enen pier tijdens een vistocht op dierendag...quote:Op maandag 17 april 2006 01:58 schreef guitarist.nl het volgende:
hier ook al dood ?
En wie?quote:Op maandag 17 april 2006 02:30 schreef cerror het volgende:
Hoer. en.
Jij, lucky you.quote:
Klopt nog ook, ik zou niet echt een goede hoer zijn, productiviteits gezien.quote:
En nu weer!111!!!!1111!!!eeneenoneoneeenoneeenone!!1111!!!222!!666!!21!!!!quote:Op maandag 17 april 2006 03:10 schreef Litso het volgende:
Hihi ik zei ook een keer komen.
Ah, het ligt dus niet aan mij. Enniehoe. Ik ben ook slapen.quote:Op maandag 17 april 2006 03:14 schreef Litso het volgende:
Ok, fok is weer eens té traag. Ik ga slapen.
Ik ga zo slapen.quote:Op maandag 17 april 2006 03:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Slapen is voor mietjes!!
50 euro pijpen, 100 euro neuken.quote:Op maandag 17 april 2006 03:25 schreef cerror het volgende:
Hoeren.
Werkelijk?quote:
Gehoord.... right.quote:Op maandag 17 april 2006 03:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
35 euro voor neuken, maar dat is in Eindhoven.. Heb ik vanavond gehoord!
Dan ben je meer kwijt aan brandstof dan aan de hoer.quote:Op maandag 17 april 2006 03:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik hoef niet naar de hoeren om te neuken.. Vooral niet in Eindhoven!
Ik moet verhuizen.quote:Op maandag 17 april 2006 03:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik hoef niet naar de hoeren om te neuken.. Vooral niet in Eindhoven!
Je kan ook voor 50 cent bij een crackhoer. Als je graag risico's neemt.quote:Op maandag 17 april 2006 03:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Werkelijk?
Dat is niet niks.....
En wat krijg je ervoor? (in extensie tot pijpen/neuken)?
Jij moet nodig eens een vriendin kweken.quote:Op maandag 17 april 2006 03:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je kan ook voor 50 cent bij een crackhoer. Als je graag risico's neemt.
En dan als je die 50 cent geeft, en ze naar je toe komt, snij je zo haar tieten eraf. Zij natuurlijk "Mijn tieten, wat doe je!" En jij dan zo van "Ik heb je toch betaald, vieze crackhoer! WheheheEn dan pak je zo je 50 cent terug nadat je haar een facial gegeven heb!
!
!
!"
Ik kwam bij het tuincentrum om zaadjes ervoor vragen maar ze lachten alleen maar.quote:Op maandag 17 april 2006 03:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Jij moet nodig eens een vriendin kweken.
Ik ken het.quote:Op maandag 17 april 2006 03:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik kwam bij het tuincentrum om zaadjes ervoor vragen maar ze lachten alleen maar.
Ik dacht dat zaad planten de bedoeling was als je iets wilt kweken, heb ik natuurlijk zelf geen grond dus ik doe dat op het weiland van de boer, krijg ik een boete voor openbaar onzedelijk gedrag en een nachtje cel.quote:Op maandag 17 april 2006 03:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ken het.
Ik mag de intratuin niet meer in.
We willen geen man, zo wanhopig zijn we ook weer niet!quote:Op maandag 17 april 2006 03:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik heb hier nog wel wat Wouter Boszaad... Zal ik wat sturen??
Wat je zegt.quote:Op maandag 17 april 2006 04:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
We willen geen man, zo wanhopig zijn we ook weer niet!
Help die vrouw nou van d'r zaad af!quote:Op maandag 17 april 2006 04:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
We willen geen man, zo wanhopig zijn we ook weer niet!
Open jij je aarsch lekker.quote:Op maandag 17 april 2006 04:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Help die vrouw nou van d'r zaad af!
Driekwartierskick.quote:Op maandag 17 april 2006 10:54 schreef Chowi het volgende:
Eén-uurs-kick.
1 minuutskick.quote:Op maandag 17 april 2006 11:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Driekwartierskick.
Met 1 minuut vertraging.
quote:
Whehehehe, -2 voorspelbaarquote:
Ik zat al te zoeken!quote:Op maandag 17 april 2006 12:18 schreef cerror het volgende:
Satan heeft je onderbroek.
Vandaag is het zo'n kutdag dankzij hem.quote:
Zoals bij eke dag!quote:Op maandag 17 april 2006 12:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Vandaag is het zo'n kutdag dankzij hem.
Hij probeert ons het leven zuur te maken.
Het is C.'s pa schuld!quote:
Wat heeft de duivel er nou weer mee te maken?quote:
quote:Op maandag 17 april 2006 12:18 schreef cerror het volgende:
Satan heeft je onderbroek.
Teruglezen, paar posts boven je!quote:Op maandag 17 april 2006 12:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat heeft de duivel er nou weer mee te maken?
Ik heb mn ondergoed toch echt al aan..quote:
quote:Op maandag 17 april 2006 12:18 schreef cerror het volgende:
Satan in je onderbroek.
ihihihihihihi ik ooook1!!!111quote:Op maandag 17 april 2006 12:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb mn ondergoed toch echt al aan..
quote:Op maandag 17 april 2006 12:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb mn ondergoed toch echt al aan..
quote:Op maandag 17 april 2006 12:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Vandaag is het zo'n kutdag dankzij hem.
Hij probeert ons het leven zuur te maken.
Ja het is dat ik zo weg moet hoor...quote:
Oh vandaar.. nou dat lukt aardig..quote:
Pijnlijke vinger?quote:Op maandag 17 april 2006 12:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh vandaar.. nou dat lukt aardig..
*naar pijnlijke vinger kijkt..![]()
aaah *kusje op*quote:Op maandag 17 april 2006 12:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh vandaar.. nou dat lukt aardig..
*naar pijnlijke vinger kijkt..![]()
*uitschreeuwt: RAAK HET NIET AAN..quote:
Wat is er dan gebeurt?quote:
quote:
Au.quote:
quote:
*ding-dong*quote:Op maandag 17 april 2006 13:09 schreef Janetje het volgende:joh..
nooit geweten dat het zo moeilijk was met 9 vingers te typen..![]()
*hoort al die zuchtende mensen en kijkt heel droevig..quote:Op maandag 17 april 2006 13:11 schreef JDude het volgende:
[..]
*ding-dong*
Dames en heren, in verband met defect materieel hebben Janetje's posts een vertraging van 5 minuten.
Straks gaan mensen nog voor de janetjes springen!quote:Op maandag 17 april 2006 13:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
*hoort al die zuchtende mensen en kijkt heel droevig..
VM!quote:
Dat las je niet goed.quote:Op maandag 17 april 2006 13:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Las ik dat goed?? Wilde jij Janetje voor de trein gooien??
J. vergelijken met de NS.quote:
Tuurlijk.quote:Op maandag 17 april 2006 13:40 schreef Chowi het volgende:
Mag ik er ook iets van zeggen?
Nou, kijk, ik vind het niet geoorloofd dat Janetje, of wie dan ook, zich voor een trein werpt. Mensen die overreden zijn, lijken namelijk net op kapotgegooide tomaten. En kapotgegooide tomaten zijn politiek incorrect.quote:
Waarom vraag je dat hier?quote:Op maandag 17 april 2006 13:55 schreef X-fi het volgende:
Vraagje. Weet iemand waar dat filmpje is terug te vinden over Star Wars! Met dat hondje die de mensen erg voor lul zet
Volgens mij was het de première?
Omdat het funny links topic op slot is. Althans ik kan er niet in reageren!quote:
Ditkeer gewóón zelf je billen afvegen, PC.quote:Op maandag 17 april 2006 13:55 schreef pc-fr34k het volgende:
* pc-fr34k houdt twee vinger in de lucht.
Mag ik naar de wc juf Chowi..
En toen dacht je, kom, laat ik het in BeF vragen. Want daar zijn ze vast allemaal heel funny!quote:Op maandag 17 april 2006 13:57 schreef X-fi het volgende:
[..]
Omdat het funny links topic op slot is. Althans ik kan er niet in reageren!
Maar ik vind het zo leuk als jij het doet.quote:Op maandag 17 april 2006 13:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ditkeer gewóón zelf je billen afvegen, PC.
quote:Op maandag 17 april 2006 13:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
En toen dacht je, kom, laat ik het in BeF vragen. Want daar zijn ze vast allemaal heel funny!
Vertoon uw gelaat nimmer hier.quote:
Ik vind ook wel eens iets leuk.quote:Op maandag 17 april 2006 13:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar ik vind het zo leuk als jij het doet..
Want we zijn nooit een kliekje en altijd open voor nieuwe SC-ers.quote:
Wat houdt je tegen?quote:
Nou ja, ik ben een nette dame!quote:
Sinds wanneer?quote:
Geen idee.quote:
Dit was geen sc-er maar een regelrechte randdebiel.quote:Op maandag 17 april 2006 14:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Want we zijn nooit een kliekje en altijd open voor nieuwe SC-ers.
Moet het altijd over mij gaan?quote:Op maandag 17 april 2006 14:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Dit was geen sc-er maar een regelrechte randdebiel.
Ja.quote:
Rustig aan, c. Kom, neem een glaasje water.quote:Op maandag 17 april 2006 14:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Dit was geen sc-er maar een regelrechte randdebiel.
"Funny links was dus ik dacht; ik kom maar hier."..... like I care?
Pssst, het is reeds middag.quote:
Hm, opvallend.quote:
Ja. Maar om 1 of andere duistere reden ben ik pas een halfuur wakkerquote:
Ik zou de batterijen van je biologische klok even vervangen.quote:Op maandag 17 april 2006 14:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja. Maar om 1 of andere duistere reden ben ik pas een halfuur wakker.
Ik weet ook niet hoe het kan, ik ging niet eens zó laat naar bed.
Ik moet hem vaker opwinden denk ik.quote:Op maandag 17 april 2006 14:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik zou de batterijen van je biologische klok even vervangen.
Je zei opwinden!quote:Op maandag 17 april 2006 14:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moet hem vaker opwinden denk ik.
Ik zei opwinden
Jij nu ook!quote:
Nee, eerder opwindend.quote:
Ik trek het niet meer.quote:
Je zei nergens.quote:Op maandag 17 april 2006 14:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We komen echt nergens zo.
....
Toeval bestaat niet! Ik kom ook m'n kamer niet uit!quote:Op maandag 17 april 2006 14:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Je zei nergens.
Erg toevallig want ik kom m'n kamer niet uit.
Kluizenaars, heersch.quote:Op maandag 17 april 2006 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet! Ik kom ook m'n kamer niet uit!
Heb je een lege bierfles staan?quote:Op maandag 17 april 2006 14:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Kluizenaars, heersch.
Alleen moet ik zeiken... misschien toch maar de 5 stappen wagen?
Tenzij je een doorweekte stoel prefereert.quote:Op maandag 17 april 2006 14:51 schreef cerror het volgende:
Kluizenaars, heersch.
Alleen moet ik zeiken... misschien toch maar de 5 stappen wagen?
Ik denk dat dat heel fijn zit.quote:Op maandag 17 april 2006 14:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Tenzij je een doorweekte stoel prefereert.
Ik denk van niet.quote:
Weet je he, dat ik best vaak langs jouw flat loop.quote:
Misschien moet je een keer met stoepkrijt een berichtje achterlaten.quote:Op maandag 17 april 2006 15:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Weet je he, dat ik best vaak langs jouw flat loop.
Och, dat is denk ik pas de 5e keer dat je dat meldtquote:Op maandag 17 april 2006 15:57 schreef pc-fr34k het volgende:
Weet je he, dat ik best vaak langs jouw flat loop.
*stoepkrijt inslaat.quote:Op maandag 17 april 2006 16:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Misschien moet je een keer met stoepkrijt een berichtje achterlaten.
Jep.quote:Op maandag 17 april 2006 16:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
*stoepkrijt inslaat.
Het is toch wel tegenover de parkeergarage?
quote:Op maandag 17 april 2006 16:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, dat is denk ik pas de 5e keer dat je dat meldt.
Ik ben hier maar soms en ik dacht exact hetzelfde.quote:Op maandag 17 april 2006 16:03 schreef JDude het volgende:
[..]
hihihiquote:Op maandag 17 april 2006 16:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker, dat ik dingen vaker meld.quote:Op maandag 17 april 2006 16:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Tieeehieeeeeeeekquote:Op maandag 17 april 2006 16:37 schreef Misstique het volgende:
Hallo.
quote:Op maandag 17 april 2006 17:16 schreef cerror het volgende:
Zo, mijn livejournal is weer helemaal vernieuwd.
Die is oud!quote:
Tsja, jij bent al zo goed als bezetquote:Op maandag 17 april 2006 17:39 schreef JDude het volgende:
Cerror! Je hebt een harem!
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 17 april 2006 17:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Tsja, jij bent al zo goed als bezet.
quote:Op maandag 17 april 2006 17:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Oeh, ik ga je aan mijn vrienden toevoegen
ik ben het omgekeerde! wiehoew enzoquote:Op maandag 17 april 2006 17:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..].
Ok, ik ben hyperactief und vrolijk, slechte combi.
Je bent sloom en depri?quote:Op maandag 17 april 2006 18:00 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik ben het omgekeerde! wiehoew enzo
Lits, ik heb zin in goede punkrommel om op mee te hupsen. Doe eens lief en help je medelandgenoot aan suggesties. Alsjeblieft?quote:Op maandag 17 april 2006 18:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Je bent sloom en depri?
Niet krassen he!
Punkrommel om te hupsen... Goldfinger (vooral het album Hang-Ups), Millencolin (The Melancholy Collection), Reel Big Fish (alles is echt té vrolijk), Rancid (And Out Come The Wolves, Indestructible), Sublime (voor wat ska-punk).. even mijn playlist doorbladeren hoorquote:Op maandag 17 april 2006 18:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lits, ik heb zin in goede punkrommel om op mee te hupsen. Doe eens lief en help je medelandgenoot aan suggesties.
Ik zit nu Keetje Tippel te luisterenquote:Op maandag 17 april 2006 18:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Punkrommel om te hupsen... Goldfinger (vooral het album Hang-Ups), Millencolin (The Melancholy Collection), Reel Big Fish (alles is echt té vrolijk), Rancid (And Out Come The Wolves, Indestructible), Sublime (voor wat ska-punk).. even mijn playlist doorbladeren hoor
Vooruit, ik offer m'n schoot wel op, kom d'r maar brengen.quote:Op maandag 17 april 2006 18:21 schreef Litso het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo kan je toch niet fatsoenlijk fokken?![]()
(let niet op de ochtendjas)
Die gaat in de OPquote:Op maandag 17 april 2006 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vooruit, ik offer m'n schoot wel op
whehehequote:Op maandag 17 april 2006 18:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Je bent sloom en depri?
Niet krassen he!
grinquote:Op maandag 17 april 2006 18:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moest lachen om jouw sig. Then again, ik lach om alles wat met pinguins te maken heeft
.
Buiten ja. Ze kan zelf niet naar buiten en meestal gooi ik haar er 's avonds gewoon uit om haar een uurtje of 2 later weer binnen te laten, maar de zon schijnt dus vandaag loop ik even mee.quote:Op maandag 17 april 2006 19:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Buiten enzo? Wat schattig!
Dit meld je gewoon om vrouwen te laten 'aawhen' he?.
quote:Op maandag 17 april 2006 19:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Buiten ja. Ze kan zelf niet naar buiten en meestal gooi ik haar er 's avonds gewoon uit om haar een uurtje of 2 later weer binnen te laten, maar de zon schijnt dus vandaag loop ik even mee.
Op zich best lief, want ze blijft gewoon bij me in de buurt zonder lijntje ofzo (een kat aan een touwtje kan je echt niet maken). En als ik roep dan komt ze even een kopje geven en dan huppelt ze weer een stukje verder
Dat is echt zooo schattigquote:Op maandag 17 april 2006 19:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Buiten ja. Ze kan zelf niet naar buiten en meestal gooi ik haar er 's avonds gewoon uit om haar een uurtje of 2 later weer binnen te laten, maar de zon schijnt dus vandaag loop ik even mee.
Op zich best lief, want ze blijft gewoon bij me in de buurt zonder lijntje ofzo (een kat aan een touwtje kan je echt niet maken). En als ik roep dan komt ze even een kopje geven en dan huppelt ze weer een stukje verder
Litso heeft gewoon door dat hij het op z'n schattigheid moet spelenquote:
Holle Bolle Gijs!quote:
lolquote:Op maandag 17 april 2006 19:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Litso heeft gewoon door dat hij het op z'n schattigheid moet spelen. Die krullen, die kat, hij doet het er gewoon om!
Hoiquote:
Dönerquote:Op maandag 17 april 2006 19:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoi
Ik twijfel tussen een turkse pizza en döner. Lastig.
Doei.
het is de autoweek gewordenquote:Op maandag 17 april 2006 19:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hoi
veel plezier met het lezen van de donald duck tijdens het wachten
doei
kom maar langsquote:
turkse pizzaquote:Op maandag 17 april 2006 19:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoi
Ik twijfel tussen een turkse pizza en döner. Lastig.
Doei.
Morgen moet ik verdulle weer naar school.quote:
Goezoquote:Op maandag 17 april 2006 20:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Tis döner geworden, ik ga er nu aan beginnen.
Mag ik ook een stukje?quote:Op maandag 17 april 2006 20:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Tis döner geworden, ik ga er nu aan beginnen.
Deal.quote:Op maandag 17 april 2006 20:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Mag ik ook een stukje?
In ruil mag je mijn kat even op schoot hebben.
Ik was d'r net aan het filmen, en net op het moment dat ik de camera uitzette sprong ze in een vogelhuisje en greep ze bijn een musquote:
Dan had je er zowaar een topic over kunnen openen.quote:Op maandag 17 april 2006 20:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik was d'r net aan het filmen, en net op het moment dat ik de camera uitzette sprong ze in een vogelhuisje en greep ze bijn een mus
Jammer dat het niet op film staat
Ik liep net de huiskamer in en het eerste wat ik tegen m'n moeder zei was 'kunnen we een kat nemen?'quote:Op maandag 17 april 2006 20:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik was d'r net aan het filmen, en net op het moment dat ik de camera uitzette sprong ze in een vogelhuisje en greep ze bijn een mus
Jammer dat het niet op film staat
Die denkwijze heb ik mezelf ondertussen alweer afgeleerdquote:Op maandag 17 april 2006 20:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan had je er zowaar een topic over kunnen openen.
quote:Op maandag 17 april 2006 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga nu een stukje Pirates of the Caribbean kijken, want Johnny speelt mee en Johnny is geil.
Inderdaad. Dat vooral. Ik werd haast gek, toen ik net buiten was.quote:
Begrijpelijk.quote:Op maandag 17 april 2006 21:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat vooral. Ik werd haast gek, toen ik net buiten was.
hmhmquote:Op maandag 17 april 2006 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga nu een stukje Pirates of the Caribbean kijken, want Johnny speelt mee en Johnny is geil.
quote:Op maandag 17 april 2006 21:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Tot zover het narcisme.
Voor jouquote:
Zoals ik net zei, ik kom als er genoeg andere mensen komen.quote:Op maandag 17 april 2006 21:57 schreef mcDavid het volgende:
over "komen" gesproken, wie komen er eigenlijk allemaal naar de meet vrijdag?
bah, jij altijd met je japanse fetishesquote:Op maandag 17 april 2006 21:59 schreef Litso het volgende:
[..]
Zoals ik net zei, ik kom als er genoeg andere mensen komen.
Dat zelfde is hier een beetje het probleem.quote:Op maandag 17 april 2006 21:59 schreef Litso het volgende:
Zoals ik net zei, ik kom als er genoeg andere mensen komen.
Hmm. Het wordt even afwachten dus, ik ben overdag in Friesland om mijn oma te helpen verhuizen. Welke meet ik ook heen ga, ik kan daar pas heen als ik klaar ben met verhuizen en de treinreis vanuit het topje van Friesland kost ook flink tijd.quote:Op maandag 17 april 2006 22:02 schreef mcDavid het volgende:
ik plan sowieso om er weer een optijd meet van te maken, net zoiets als die van c_c!
Halverwege Rotterdam en Den Haag.quote:
Ruim 2,5 uur, gerekend vanaf Heerenveen. Weet niet waar je in Friesland nog vandaan moet komen.quote:Op maandag 17 april 2006 22:09 schreef Litso het volgende:
Jezus. Dat gaat me drie uur treinen kosten dus.
Dat je dat niet weet....quote:Op maandag 17 april 2006 22:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Delft zei je he? Waar ligt dat eigenlijk
Veenwouden, 3 uur en bijna 3 kwartier. Mooi niet dus.quote:Op maandag 17 april 2006 22:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Ruim 2,5 uur, gerekend vanaf Heerenveen. Weet niet waar je in Friesland nog vandaan moet komen.
Ehmm 7 uurquote:Op maandag 17 april 2006 22:09 schreef Bizznitch het volgende:
Hmm misschiene kom ik welhoelaat is iedereen er?
ok, dan gaan we ergens anders heen!quote:Op maandag 17 april 2006 22:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Water 14.gezond.
Enniehoe, over de meet, ik zie nog steeds heel erg op tegen de Koornbeurs, und de komers vallen ietwat tegen.
Sorry David.
Ik al om kwart over zeven.quote:Op maandag 17 april 2006 22:29 schreef mcDavid het volgende:
morgen 10:15 in delft zijn... half 8 op de bus
wie gaat er dan ook naar frieslandquote:Op maandag 17 april 2006 22:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Hmm. Het wordt even afwachten dus, ik ben overdag in Friesland om mijn oma te helpen verhuizen. Welke meet ik ook heen ga, ik kan daar pas heen als ik klaar ben met verhuizen en de treinreis vanuit het topje van Friesland kost ook flink tijd.
Delft zei je he? Waar ligt dat eigenlijk
whehehequote:Op maandag 17 april 2006 22:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Water 14.gezond.
Enniehoe, over de meet, ik zie nog steeds heel erg op tegen de Koornbeurs, und de komers vallen ietwat tegen.
Sorry David.
Mij staat begin mei een lang weekend Ameland te wachtenquote:
Moet je maar geen TVP plaatsen.quote:
Ja boeiendquote:
Jaquote:Op maandag 17 april 2006 22:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Moet je maar geen TVP plaatsen.
Op pagina 6, nota bene.
oeh daar heb ik ook nog een half kratje vanquote:Op maandag 17 april 2006 22:21 schreef Q. het volgende:
Hertog Jan. Bah. Oh. Toch niet.
Vertel, vertel!quote:Op maandag 17 april 2006 22:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb al een oplossing, zoals het een goede clown betaamt.
Oké. Het wordt Enschede, die meet.quote:Op maandag 17 april 2006 22:41 schreef killswitch het volgende:
oeh daar heb ik ook nog een half kratje van
quote:Op maandag 17 april 2006 22:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb al een oplossing, zoals het een goede clown betaamt.
zaterdag? dan kost de trein geldquote:Op maandag 17 april 2006 22:43 schreef killswitch het volgende:
[..]
zaterdag 29, bandjes en bier bij atak
Dan is Groezrock, bitch.quote:Op maandag 17 april 2006 22:43 schreef killswitch het volgende:
[..]
zaterdag 29, bandjes en bier bij atak
Daar wilde ik ook heen, maar m'n vaste groep van de afgelopen 3 jaar is opeens afgehaakt.quote:
Groepjes heb ik niet nodig om een festival te bezoeken. Een vriend van me gaat er heen, en ik denk dat we toch wel het grootste deel met zijn tweeën rond gaan lopen maar ik zal ook wel concerten alleen bezoeken.quote:Op maandag 17 april 2006 22:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar wilde ik ook heen, maar m'n vaste groep van de afgelopen 3 jaar is opeens afgehaakt.
Neuh, daar hou ik nooit zo van.quote:Op maandag 17 april 2006 22:52 schreef Litso het volgende:
Groepjes heb ik niet nodig om een festival te bezoeken. Een vriend van me gaat er heen, en ik denk dat we toch wel het grootste deel met zijn tweeën rond gaan lopen maar ik zal ook wel concerten alleen bezoeken.
Helemaal alleen 3 dagen zou ik ook niet doen, maar met z'n tweeën kamperen en dan gewoon allebei je eigen weg gaan vind ik eigenlijk alleen maar heerlijk vrij.quote:Op maandag 17 april 2006 22:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Neuh, daar hou ik nooit zo van.
Ik zou niet zo even drie dagen in m'n eentje naar GR gaan.
Zullen we dan maar Meerhout (B) van de meetlocatie maken?quote:Op maandag 17 april 2006 22:59 schreef Litso het volgende:
Hoewel het met zijn 8en op Lowlands ook altijd tof is.
Moest vroeg op, iets met naar Delft.quote:Op maandag 17 april 2006 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:
McD! Wo bist du!
Beffende hondenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |