En roodharige vrouwenquote:Op zondag 16 april 2006 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
AR, je zou zo een film kunnen maken. Een jankfilm, drama, emotionele achtbaan. Maar wel met de nodige humor.
Net zo'n achtbaan als in Final Destination 3?quote:Op zondag 16 april 2006 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
AR, je zou zo een film kunnen maken. Een jankfilm, drama, emotionele achtbaan. Maar wel met de nodige humor.
oh, je was aan het terug lezen, nu snap ik hetquote:Op zondag 16 april 2006 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Verfilm je hele relatie enzo, zo helemaal aan de andere kant van de wereld, in het altijd zonnige Rio.
Ik zei ook gisteren... nog een topic terugquote:Op zondag 16 april 2006 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
En jullie hebben het in mijn absentie helemaal niet over mij gehad, maar aleen over jullie jeugd, dorpen, familie, familie missen enzo.
Doet me denken aan:
thuis heb ik nog een anzichtkaart, waarop een kerk, een kar met paard...
Welterusten!quote:Op zondag 16 april 2006 23:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maar dan nu toch echt het moment:
Weltrusten mensen
* Tha_Erik nog verder teruglezen gaat...quote:Op zondag 16 april 2006 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zei ook gisteren... nog een topic terug
Vooral deze post is van belang, en impliceert het unanieme besluit. Want wie zwijgt stemt toe, en iedereen zweeg, behalve jij. En aangezien de stem van de meerderheid telt...quote:Op zondag 16 april 2006 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
* Tha_Erik nog verder teruglezen gaat...
Het is al weer een tijd terug dat ik 'm gezien heb, en ik weet er niet meer zo veel van...quote:Op zondag 16 april 2006 23:40 schreef wyccie het volgende:
Wat vond je van Eyes wide shut, Erik?
Dat heb ik ook vaak.quote:Op zondag 16 april 2006 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is al weer een tijd terug dat ik 'm gezien heb, en ik weet er niet meer zo veel van...
Maar als het echt slecht was zou ik het nog wel weten, en ook als het erg goed was zou ik het nog weten, dus ik hou het bij een middelmatige film.
Soms Erik... moet je wat men zegt met een korreltje zout nemen... let ook vooral op de PI's die ik heb gebruikt...quote:Op zondag 16 april 2006 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind toch dat ik nergens mee instem, en ik zie niemand anders zeggen dat ik kom... Ik zie het niet. Wil het niet zien, Kan het niet zien, want er is niks om te zien.
wat wil je nou zeggenquote:Op zondag 16 april 2006 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Gangs of New York vind ik trouwens een goede film. Ondanks Leonardo DiCaprio, hoewel hij hier niet eens echt slecht in is.
Dat ik een afkeer heb van Leonardo, maar dat hij in deze film toch wel goed uit de verf komt.quote:
"Stop de tijd"quote:Op maandag 17 april 2006 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Correct, het is al morgen, dus waar ik morgen zeg, bedoel ik vandaag en waar ik vandaag zeg bedoel ik later vandaag.
Welterusten!quote:Op maandag 17 april 2006 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, in dat geval ga ik slapen. Overigens is dat zonder korreltjes zout, ik ga echt slapen.
Morgen weer een dag, wellicht een stuk helderder en frisser dan vandaag.
Correctie, het is al morgen, dus waar ik morgen zeg, bedoel ik vandaag en waar ik vandaag zeg bedoel ik later vandaag.
Ja, zo kort had ik het in principe ook kunnen zeggen.quote:Op maandag 17 april 2006 01:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat blijf Team America toch een meesterwerk.
Grrrrquote:Op maandag 17 april 2006 01:24 schreef broer het volgende:
[..]
Trek het je niet aan.
Als jij nog niet naar bed wilt, dan hoeft dat heus niet.
En ik was nog wel zó vriendelijk!quote:
Ik vind het een hele prestatie. En dat doe je dan ook nog eens (bijna?) elk weekend. Ik zou me zo tegen het einde van het eerste weekend al niet eens meer herinneren waar de eerste film ook alweer over ging. Laat staan bij meer weekenden achter elkaar.quote:Op maandag 17 april 2006 01:54 schreef wyccie het volgende:
Het waren er 6!
Ik kijk vaak 4 films in het weekend. Zaterdag 1, zondag 3.
En ik slaap tussendoor wel eventjes, het is best vermoeiend.
Maar Kubrickfilms zijn gewoon goed. Jammer dat ik morgen moet werken, anders had ik de andere films die ik al heb gezien, nog een keer gekeken.
Ik ben een ruziezoekerquote:Op maandag 17 april 2006 02:19 schreef broer het volgende:
Hm... Volgens mij zóek je nu gewoon een probleemsituatie.
quote:Op maandag 17 april 2006 02:38 schreef broer het volgende:
Van jouw soort vreet ik er tien in een uur.
Ha, jij bent er nog, broer.quote:
Bikkeltijd is aangebroken.quote:Op maandag 17 april 2006 02:54 schreef broer het volgende:
Ha, jij ook, Claudia.
Dat is heel lief van je, maar ik heb het mp3'tjes reeds enkele jaren in mijn bezit. Met dank aan Berserker, die me er ook van heeft laten houden.quote:Op maandag 17 april 2006 02:55 schreef broer het volgende:
Jij had het vanmiddag over Gethsemane. Voor als je die niet op mp3 hebt: http://download.yousendit.com/68088C6819BF85ED
(Net voor iemand anders opgeladen. Maar als ik jou er ook blij mee kan maken...)
Ja, dan zit je in het verkeerde topic.quote:Op maandag 17 april 2006 02:55 schreef Claudia_x het volgende:
Bikkeltijd is aangebroken.
Ik ben geen bikkel. Ik kan niet slapen.quote:
Geen probleem. Ik dacht: hoe meer bandbreedte dat liedje opslokt, hoe beter het is voor de wereld. Ik bedoel: God moet het toch waarderen dat Gethsemane veel gedownload wordt, of niet?quote:Op maandag 17 april 2006 02:56 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is heel lief van je, maar ik heb het mp3'tjes reeds enkele jaren in mijn bezit. Met dank aan Berserker, die me er ook van heeft laten houden.
Erg vervelend. En ter compensatie vind ik dat je wél een bikkel bent.quote:Op maandag 17 april 2006 02:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben geen bikkel. Ik kan niet slapen.
Ja, ik kom opeens heel veel liefhebbers tegen. Heel bijzonder.quote:Op maandag 17 april 2006 03:00 schreef Claudia_x het volgende:
De wereld is voor mij wat mooier geworden nu ik weet dat jij het ook een mooi liedje vindt. Ja, toch?
Ik vind track 6 ook heel fijn. Zijn er nog meer aanraders?quote:Op maandag 17 april 2006 03:01 schreef broer het volgende:
Ja, ik kom opeens heel veel liefhebbers tegen. Heel bijzonder.
Pff... Dat is wel heel gemakkelijk.quote:Op maandag 17 april 2006 03:01 schreef Claudia_x het volgende:
Nee hoor, ik heb mijn lief verteld dat ik daar geen zin in heb, op tweede paasdag, en dat vond hij best.
Ik hou erg van Damned for all time / Blood money. Nummer 14. Judas is sowieso erg prettig.quote:Op maandag 17 april 2006 03:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind track 6 ook heel fijn. Zijn er nog meer aanraders?
Die heb je zeker niet toevallig geüpload?quote:Op maandag 17 april 2006 03:06 schreef broer het volgende:
Ik hou erg van Damned for all time / Blood money. Nummer 14. Judas is sowieso erg prettig.
Vind ik niet.quote:Op maandag 17 april 2006 03:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan hem toch moeilijk alleen interieurdingetjes uit laten zoeken, vind je niet?
Nee en nee.quote:Op maandag 17 april 2006 03:07 schreef Claudia_x het volgende:
Die heb je zeker niet toevallig geüpload?
Wist je dat cruesli 's nachts het beste smaakt, broer?
Nee, ik ben eigenlijk ook niet zo moeilijk, hij mag uitzoeken wat hij wil. Maar het is leuker om samen te doen, natuurlijk, vooral als je net bent gaan samenwonen.quote:Op maandag 17 april 2006 03:07 schreef broer het volgende:
Vind ik niet.
Misschien is dat de reden dat ik alleen woon. [afbeelding]
quote:Op maandag 17 april 2006 03:08 schreef broer het volgende:
Ben jij op je actiefst als je niet kunt slapen?
Je krabbelt terug. Maar volgens mij vertrouw je hem gewoon niet op interieurgebied. Had hij een vreselijk lelijke studentenkamer, of zo?quote:Op maandag 17 april 2006 03:09 schreef Claudia_x het volgende:
Nee, ik ben eigenlijk ook niet zo moeilijk, hij mag uitzoeken wat hij wil. Maar het is leuker om samen te doen, natuurlijk, vooral als je net bent gaan samenwonen.
Hmm... Ik geloof dat het dan voor mij tijd wordt om te gaan slapen.quote:Op maandag 17 april 2006 03:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben op mijn actiefst in de ochtenden, na het ontbijt. En ja, ik heb net mijn cruesli op, dus dat begint nu wel te komen.
Laat die arme knul dan gewoon lekker morgen naar de Ikea gaan. Heeft ie ook eens een pleziertje.quote:Op maandag 17 april 2006 03:18 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn lief had overigens best een fijn interieur. We denken vrijwel hetzelfde over troep en functionaliteit, dus de zolder hier was ook snel geheel geleegd.
Ja, kut is dat. En we leven nog wel in het postmodernisme, dus anything goes, zou je toch zeggen.quote:Op maandag 17 april 2006 03:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben één keer op tweede paasdag naar de Amsterdam Arena geweest. Wat een nachtmerrie.
Maarja, als ik daarover ga klagen, dan voel ik me ook weer zo conformistisch.
Ik houd hem niet tegen. Sterker nog: ik smeer zijn luchpakketje opdat hij die gore zweedse balletjes niet hoeft te eten. En ik zeg: vergeet je je peuken niet? En dan doe ik zijn haar nog even goed en geef hem een kus.quote:Op maandag 17 april 2006 03:21 schreef broer het volgende:
Laat die arme knul dan gewoon lekker morgen naar de Ikea gaan. Heeft ie ook eens een pleziertje.
Nee, hij gaat weer voor de spiegel staan omdat je zijn zorgvuldig in elkaar geflanste haar weer in de war hebt gemaakt. Ik snap dat wel. Wie wil er nu met warrig haar naar de Ikea?quote:Op maandag 17 april 2006 03:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd hem niet tegen. Sterker nog: ik smeer zijn luchpakketje opdat hij die gore zweedse balletjes niet hoeft te eten. En ik zeg: vergeet je je peuken niet? En dan doe ik zijn haar nog even goed en geef hem een kus.
Maar hij gaat niet.
Jij doet net alsof de vrouw de kwade genius in de relatie is. Dit is waar mannen om vragen! Ze willen niet alleen naar de Ikea, ze vinden het fijn als jij je bekommert om het interieur, en ze vragen voortdurend of hun haar nog goed zit en zo niet, of jij dat dan even wilt verhelpen.quote:Op maandag 17 april 2006 03:26 schreef broer het volgende:
Nee, hij gaat weer voor de spiegel staan omdat je zijn zorgvuldig in elkaar geflanste haar weer in de war hebt gemaakt. Ik snap dat wel. Wie wil er nu met warrig haar naar de Ikea?
Ja, dat klopt.quote:Op maandag 17 april 2006 03:29 schreef Claudia_x het volgende:
Jij doet net alsof de vrouw de kwade genius in de relatie is.
Weet je zeker dat je niet met een vrouw bent gaan samenwonen?quote:Dit is waar mannen om vragen! Ze willen niet alleen naar de Ikea, ze vinden het fijn als jij je bekommert om het interieur, en ze vragen voortdurend of hun haar nog goed zit en zo niet, of jij dat dan even wilt verhelpen.
Ik vind vriendinnutje ook niks, Claudia.quote:Op maandag 17 april 2006 03:31 schreef Claudia_x het volgende:
Had jij een partner, IR?
Bovendien, op het moment dat je samen naar de ikea gaat vind ik dat je van partner mag, nee moet spreken.quote:Op maandag 17 april 2006 03:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vind vriendinnutje ook niks, Claudia.
Als jij een goed wijf gevonden hebt, dan ben jij vast precies zo.quote:Op maandag 17 april 2006 03:31 schreef broer het volgende:
Weet je zeker dat je niet met een vrouw bent gaan samenwonen?
Ik weiger 'partner' te zeggen. Hij is m'n 'maatje' niet en we hebben geen 'geregistreerd partnerschap'. Ik zeg nog liever 'vriendje' dan 'partner'.quote:Op maandag 17 april 2006 03:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bovendien, op het moment dat je samen naar de ikea gaat vind ik dat je van partner mag, nee moet spreken.
Ik vrees het ook.quote:Op maandag 17 april 2006 03:34 schreef Claudia_x het volgende:
Als jij een goed wijf gevonden hebt, dan ben jij vast precies zo.
Meestal zeg ik zonder te kijken dat het goed zit. Dat wil ik bij jou ook wel doen.quote:Op maandag 17 april 2006 03:36 schreef broer het volgende:
Wil jij in de tussentijd af en toe kijken of mijn haar nog wel goed zit, Claudia?
Dat vind ik fijn.quote:Op maandag 17 april 2006 03:37 schreef Claudia_x het volgende:
Dat wil ik bij jou ook wel doen.
Dit in tegenstelling tot wat je van de bekenden of zelfs geliefden in je leven mag verwachten.quote:Ik hoop dat hij dit niet leest.
Gewoon stoppen als jij vindt dat het boek af is. Vind ik helemaal te rechtvaardigen.quote:Op maandag 17 april 2006 03:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik moet stoppen met lezen, nu ze nog iets met elkaar hebben. Dat is de macht van de lezer, toch?
Ik ben nog steeds bezig in De Naam van de Roos en ik vind dat ik het moet uitlezen.quote:Ben jij nu niet iets aan het lezen? Ga jij naar het Radioheadconcert?
Ik wil het niet eens weten.quote:Op maandag 17 april 2006 03:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan dat topic niet vinden van de Sex-meeting waarop allerlei fokusers met elkaar vieze dingen gaan doen.
Ik wel, ik ben een ramptoerist.quote:
Ik ben nog nooit in mijn leven in een Ikea geweest. Wens dat ook zo te houden als ik het hier zo leesquote:Op maandag 17 april 2006 03:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik moet overigens bekennen dat ik ook 1x van m'n leven naar de ikea ben geweest, en, u raadt het al, met mijn toenmalige partner. Maar goed, dat was gewoon op een doordeweekse avond, dus dat is toch minder erg.
quote:Op maandag 17 april 2006 03:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jij doet net alsof de vrouw de kwade genius in de relatie is. Dit is waar mannen om vragen! Ze willen niet alleen naar de Ikea, ze vinden het fijn als jij je bekommert om het interieur, en ze vragen voortdurend of hun haar nog goed zit en zo niet, of jij dat dan even wilt verhelpen.
Vertel jij dit ff aan de TS van dat topic??quote:Op maandag 17 april 2006 10:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, ik snap niet waarom jullie geen mening zouden mogen hebben. Dat is toch juist het hele idee achter een forum? Een eigen mening?
Het is niet zo dat jullie alleen omdat jullie geverfd zijn opeens niets meer mogen zeggen, behalve de neutralewaarschuwingen en aanwijzingen. Gek volk, die FOK!kers.
Alleen simpele zielen hanteren die regel Erik.quote:Op maandag 17 april 2006 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Is er een regel dat je een meesterwerk niet oninteressant, lelijk, slaapverwekkend of een ander negatief iets mag vinden?.
Ik ben ook niet doof, maar ik heb geen idee wat dissonanten en atonaties zijn...quote:Op maandag 17 april 2006 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik ben ook niet van plan om me uit de weg te laten slaan als ze zeggen dat ik blijkbaar de prachtige harmonieën, dissonanten, atonaties, dynamiek en klankkleuren mij ontgaan. Ik ben toch zeker niet doof?
Ik denk hetquote:Op maandag 17 april 2006 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Is er een regel dat je een meesterwerk niet oninteressant, lelijk, slaapverwekkend of een ander negatief iets mag vinden?.
Ja, ik kan er nooit zo goed tegen hoor, die klassieke muziek liefhebbers. Ik heb altijd het idee dat het de muziekliefhebbers met de grootste arrogantie zijn.quote:Op maandag 17 april 2006 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dat je de begrippen niet kent maakt niet eens uit. Het is niet zo dat als je minder van muziek af weet, dat je er minder van hoort. Dat slaat nergens op.
En dan nog kan je het stom vinden, of saai, of iets anders. Daar heeft kennis van muziek niks mee te maken.
Hij is 5 jaar jonger dan ik benquote:Op maandag 17 april 2006 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
En ze noemen Isa "de jeugd van tegenwoordig" omdat ze de Mattheus Passion slaapverwekkend vindt.
Dat slaat eigenlijk wél ergens op. Door je kennis van theorie en geschiedenis van kunst, in dit geval: muziek, ben je beter in staat om te horen wat en waarom een kunstenaar precies doet, hoe origineel hij is, hoe hij 'speelt' met platgetreden paden, welke verwijzingen naar eerder gemaakte werken hij in zijn stukken stopt, enzovoort.quote:Op maandag 17 april 2006 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is niet zo dat als je minder van muziek af weet, dat je er minder van hoort. Dat slaat nergens op.
Ik snap niet waarom ze het zo erg vinden dat mensen het slaapverwekkend en saai vinden. Ik snap ook niet dat ze er dan vanuit gaan dat er door die mensen geen enkele weet van klassieke muziek beheerst wordt.quote:Op maandag 17 april 2006 15:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk hetIk heb wel heel wat mensen tegen het zere been getrapt hè. Ik ga maar niet vertellen dat ik wel degelijk klassieke muziek luister en 4 jaar pianoles heb gehad
Ok, je bgrijpt het misschien beter, maar dan nog mag je het (inderdaad) mooi of lelijk vinden.quote:Op maandag 17 april 2006 15:17 schreef broer het volgende:
[..]
Dat slaat eigenlijk wél ergens op. Door je kennis van theorie en geschiedenis van kunst, in dit geval: muziek, ben je beter in staat om te horen wat en waarom een kunstenaar precies doet, hoe origineel hij is, hoe hij 'speelt' met platgetreden paden, welke verwijzingen naar eerder gemaakte werken hij in zijn stukken stopt, enzovoort.
Ik ben het met je eens dat je het dan nog steeds gewoon stom of saai mag vinden.
Met meer kennis van iets kan je andere ingangen vinden om iets mooi te vinden, dat klopt.quote:Op maandag 17 april 2006 15:17 schreef broer het volgende:
[..]
Dat slaat eigenlijk wél ergens op. Door je kennis van theorie en geschiedenis van kunst, in dit geval: muziek, ben je beter in staat om te horen wat en waarom een kunstenaar precies doet, hoe origineel hij is, hoe hij 'speelt' met platgetreden paden, welke verwijzingen naar eerder gemaakte werken hij in zijn stukken stopt, enzovoort.
Ik ben het met je eens dat je het dan nog steeds gewoon stom of saai mag vinden.
Dat heb ik dan weer niet.quote:Op maandag 17 april 2006 15:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik durf trouwens niet eens te zeggen dat ik eh...niet zo'n groot muziekliefhebber ben. Dat is namelijk ook iets ongehoordsAls ik muziek opzet dan ben ik het binnen een uur weer zat en wil ik weer stilte. Maakt niet uit wat voor muziek...
Het begint leuk te worden waar TS gaat beweren dat modjes geen mening mogen hebbenquote:Op maandag 17 april 2006 15:19 schreef broer het volgende:
O, wacht. Jullie hebben het over een discussie in een ander topic. Ik ga even bijlezen, geloof ik.
Ik heb meestal niets aan. Geen radio, geen tv, niets. Als ik muziek opzet dan ga ik er namelijk ook echt naar luisteren.quote:Op maandag 17 april 2006 15:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dat heb ik dan weer niet.
Ik heb graag de radio aan staan. En dan niet zo zacht dat je er geen flikker van hoort (zoals m'n moeder altijd doet)
Nou, ik denk dat ik best een mening mocht hebben als ik lyrisch was geweest over de MP. Maar ja, ik vond het niet zo geweldig (zelfs slaapverwekkend) en ik vond het hele MP gebeuren in Nederland nogal een hype.quote:Op maandag 17 april 2006 15:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
Het begint leuk te worden waar TS gaat beweren dat modjes geen mening mogen hebben
Voor het geval het niet duidelijk was: dat bedoel ik ook.quote:Op maandag 17 april 2006 15:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
Met meer kennis van iets kan je andere ingangen vinden om iets mooi te vinden, dat klopt.
Maar als het gewoon je interesse niet heeft dan moet dat ook kunnen lijkt mij.
Waar is Do2 als er een inkopper te scoren is?quote:Op maandag 17 april 2006 15:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb meestal niets aan.
Ik geloof dat ie pasen aan het vieren is, ik heb hem gisteren ook al niet gezienquote:Op maandag 17 april 2006 15:27 schreef broer het volgende:
[..]
Waar is Do2 als er een inkopper te scoren is?
Ik heb altijd iets aan. Meestal radio. Anders mp3, of anders tvquote:Op maandag 17 april 2006 15:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb meestal niets aan. Geen radio, geen tv, niets. Als ik muziek opzet dan ga ik er namelijk ook echt naar luisteren.
Wachten op z'n eieren denk ik.quote:Op maandag 17 april 2006 15:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik geloof dat ie pasen aan het vieren is, ik heb hem gisteren ook al niet gezien
suicidegirlsquote:Op maandag 17 april 2006 15:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben me mentaal aan het voorbereiden op het lezen van een hoofdstuk uit een studieboek, en verder heb ik 30 suicidegirls.com videopod filmpjes die via de itunessharefunctie op het uninetwerk stonden moeten doorworstelen om één heel leuk liedje terug te horen, dat toen ik het uiteindelijk (natuurlijk als laatste) had gevonden tóch niet zo leuk bleek te zijn. Maar ach, ik ben nu niet in de Ikea, dus het had erger geund.
Hoezo vreemd?!quote:Op maandag 17 april 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, waarom eigenlijk? Niet dat het niet mag, maar het is wel vreemd.
Ik heb een oogje op Isabeau.quote:Op maandag 17 april 2006 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar eerst, vroeger, voorheen, kwam je niet in L.P.T.'s in TTK, en nu steeds vaker.
'opletten op'?quote:Op maandag 17 april 2006 17:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Tsja, dat kan ik je natuurlijk niet kwalijk nemen. Maar nu moet ik hier óók al zo opletten op mijn spelling.
Ik vind dat iets anders. "Letten op" en "opletten op".quote:Op maandag 17 april 2006 17:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
"dan moet ik toch echt op mijn spelling letten".
Neen !quote:
spannend hequote:Op maandag 17 april 2006 19:45 schreef Isabeau het volgende:
Hey hoi
Ik kan bij jou nooit zien of je er wel of niet bent
hihiquote:Op maandag 17 april 2006 19:52 schreef Isabeau het volgende:
JaAlles wil ik weten, alles! Muhahahahaha
Wat dan ?quote:Op maandag 17 april 2006 20:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou isa, jij bent er wel, maar je zegt niks.....
Dan kan je maar beter mij hebben: je ziet me niet, maar ik zeg wel wat
Leuk?quote:Op maandag 17 april 2006 20:25 schreef Isabeau het volgende:Ik zeg van alles hoor
maar ik wilde zo weer weg gaan, er staat nog een afwas op me te wachten.
Maar niet in TTKquote:Op maandag 17 april 2006 20:25 schreef Isabeau het volgende:Ik zeg van alles hoor
maar ik wilde zo weer weg gaan, er staat nog een afwas op me te wachten.
Doe de groeten aan Do2 danquote:Op maandag 17 april 2006 20:29 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekkerIk werk vannacht, dus ik kom nog wel terug na 12 uur
Behalve wanneer ik hier weereens binnenplof...quote:Op maandag 17 april 2006 20:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
Gaat best snel met de langzaampraattopics
Eén van de wetmatigheden van murphy.quote:Op maandag 17 april 2006 20:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Behalve wanneer ik hier weereens binnenplof...
Toch niet, want ineens was jij daar.quote:Op maandag 17 april 2006 20:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Eén van de wetmatigheden van murphy.
Exact als er iets mis kan gaan gaat het mis.quote:Op maandag 17 april 2006 20:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Toch niet, want ineens was jij daar.
Dat kan haast niet missen he...quote:Op maandag 17 april 2006 20:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Exact als er iets mis kan gaan gaat het mis.
Helemaal niets hier.quote:Op maandag 17 april 2006 20:56 schreef wyccie het volgende:
Hebben jullie vandaag iets aan Pasen gedaan?
quote:1. De wet van Murphy
Als er iets verkeerd kan gaan, dan gebeurt dat.
2. Het commentaar van O'Toole op de wet van Murphy
Murphy was een optimist.
ad 2. Het commentaar van Goldberg:
O'Toole was een optimist.
3. De abominabele wet (of de niet-zeggen-wet)
Zodra je iets noemt ....
....als het goed is, verdwijnt het.
....als het slecht is, gebeurt het.
4. De niet omkeerbare wetten van de verwachtingen
Negatieve verwachtingen leveren negatieve resultaten op.
Positieve verwachtingen leveren negatieve resultaten op.
5. De wet van Howe.
Iedereen heeft een eigen stelsel dat niet werkt.
6. Zymurgy's eerste wet van de zich ontwikkelende systeemdynamica.
Als je eenmaal een blik wormen hebt opengemaakt, is de enige manier om ze weer ingeblikt te krijgen: een groter blik nemen.
7. De waarneming van Etorre
De andere rij gaat sneller.
8. De constante van Skinner (Flannagans knoei-factor)
De hoeveelheid die, indien vermenigvuldigd met, gedeeld door, opgeteld bij of afgetrokken van het antwoord dat je gekregen hebt, je het antwoord oplevert dat je had moeten krijgen.
9. De wet van de selectieve zwaartekracht
Een voorwerp valt altijd zó dat het de meeste schade veroorzaakt.
9a. De gevolgtrekking van Jenning.
De kans dat een boterham valt met de beboterde kant omlaag, is recht evenredig aan de prijs van het tapijt.
(vergelijkbaar met een vrolijk Braziliaans spreekwoord: de boterham van de arme man valt altijd met het beleg naar beneden)
10. De eerste wet van Gordon
Als een researchproject niet de moeite waard is om te doen, is het niet de moeite waard het goed te doen.
11. De wet van Maier.
Als de feiten niet in overeenstemming zijn met de theorie, moeten ze weggewerkt worden.
12. Hoare's wet van de grote problemen.
Binnen in elk groot probleem zit een klein probleem dat worstelt om eruit te komen.
13. De eerste wet van Boren.
Bij twijfel, mompel.
14. De gouden regel van kunsten en wetenschappen.
Wie het goud heeft, maakt de regels.
15. De onderscheiding van Barth.
Er zijn twee typen mensen: degenen die de mensen onderscheiden in twee typen en diegenen die dat niét doen.
16. De wet van Segal.
Een man met één horloge weet hoe laat het is. Een man met 2 horloges is er nooit zeker van.
17. De Pareto-regel of 90-90 regel van projectschema's.
De eerste 90 procent van het werk neemt 10 procent van de tijd in beslag en de laatste 10 procent neemt de andere 90 procent.
18. De vierde wet van Farber.
Noodzaak is de moeder van vreemde slaapgenoten..
19. De wet van Hofstadter.
Alles duurt langer dan je denkt ook al houd je rekening met de wet van Hofstadter.
20. De wetten van Scott
* De eerste wet van Scott: Wat er ook fout gaat, het zal waarschijnlijk correct lijken.
* De tweede wet van Scott: Als een fout is opgespoord en verbeterd, zal blijken dat het in eerste instantie eigenlijk al correct was.
* Toevoeging aan de wetten van Scott: Als duidelijk is dat de verbetering onjuist is, zal het onmogelijk blijken de oorspronkelijke toestand terug te krijgen.
21. Stapp's Paradox
De algemene aanleg voor onzinnigheid maakt iedere menselijke prestatie een ongelofelijk wonder.
22. Generalisatie van de Wet van Murphy
Als iets kan gebeuren, zal het gebeuren.
23. Wet van behoud van ellende
Als het ene probleem wordt opgelost zal daardoor het volgende probleem ontstaan. Zie ook: Behoudswet, voor de natuurkundige wet.
24. Wet van de remmende voorsprong
Trendsetters kunnen ingehaald worden door trendvolgers, omdat die het gemakkelijker hebben. Zie ook: Jan Romein.
25. Schoonmoeder-amendement op de Wet van Murphy
Als je wilt dat iets fout gaat, dan gaat het juist niet fout.
Het is geen pasen meer dat was gisterenquote:Op maandag 17 april 2006 20:56 schreef wyccie het volgende:
Hebben jullie vandaag iets aan Pasen gedaan?
Zelfs niet even de stad in geweest, naar de meubelboulevard, Intratuin?quote:Op maandag 17 april 2006 20:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Helemaal niets hier.
Dat vind ik dan een prettige pasen, zonder eieren of andere poespas.
Had je niet op grond van nationaliteit een extra vrije dag kunnen eisen?quote:Op maandag 17 april 2006 20:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het is geen pasen meer dat was gisteren
Verder dan enkele coffeshops ben ik niet gekomen de afgelopen dagen...quote:Op maandag 17 april 2006 21:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zelfs niet even de stad in geweest, naar de meubelboulevard, Intratuin?
hmmquote:13. De eerste wet van Boren.
Bij twijfel, mompel.
Had gekunt maar dan had ik net zoveel gedaan als nu.quote:Op maandag 17 april 2006 21:00 schreef wyccie het volgende:
Had je niet op grond van nationaliteit een extra vrije dag kunnen eisen?
Koffiequote:Op maandag 17 april 2006 21:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Verder dan enkele coffeshops ben ik niet gekomen de afgelopen dagen...
In de ene coffeeshop drink ik graag cappuccino, in de andere drink ik liever Mint-thee.quote:Op maandag 17 april 2006 21:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Koffie![]()
![]()
of denk ik dan te on-nederlands
quote:Op maandag 17 april 2006 21:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
In de ene coffeeshop drink ik graag cappuccino, in de andere drink ik liever Mint-thee.![]()
Ik drink liever earl grey. Al had ik hier laatst een vies pakje .. ze hadden het vernieuwdquote:Op maandag 17 april 2006 21:16 schreef wyccie het volgende:
Ik drink thee liever thuis.
Erg leuke topic inderdaad, waar ik zelf ook nog 2 bijdragen in heb gepost!quote:Op maandag 17 april 2006 21:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik weet dat er in TTK een aversie heerst tegen ONZ maar toch wou ik deze niet onthouden voor diegen die ONZ niet in hun actieve topic lijst hebben.
[fotosoep] Kuikensport
Hoe lief.quote:
Leugens !quote:Op maandag 17 april 2006 23:26 schreef LXIV het volgende:
Nu heb ik de hele avond knarsentanden moeten afwachten, terwijl mijn schoonouders onbekommerd mijn tijd aan het vermorsen waren, is er nu niemand in de LPT!
Nee, ik was toevallig juist het topic Humor + vrouwen = error aan het lezen. Dus snap ongeveer wel wat je bedoeld.quote:Op maandag 17 april 2006 23:33 schreef Claudia_x het volgende:
Volgens mij was dat een vrijwel onbegrijpelijke posting.
quote:Op maandag 17 april 2006 23:32 schreef Claudia_x het volgende:
In tijden van eenzaamheid kun je je altijd nog wenden tot R&P. Dat forum is overgenomen door een stel proleten, mannelijk, die zich wentelen in wederkerige bevestiging.
quote:Op maandag 17 april 2006 23:33 schreef Claudia_x het volgende:
Volgens mij was dat een vrijwel onbegrijpelijke posting.
Exact hetzelfde.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
...en ga ik dood.
Dat is mijn agenda. En die van jullie?
Géén van jouw agendapunten staan er bij mij.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
En verder gaat morgen de stroom er de hele dag af waardoor ik dan niks kan doen. En woensdag vlieg ik naar Brussel. Wat een leven he mensen. En dan ben ik zaterdag weer terug. En dan moet ik maandag met m'n vader lunchen in Dublin en nog 2 weken studeren. En dan komen er komende week 2 vriendinnen. En dan zijn m'n colleges al voorbij hier. En dan hoef ik alleen nog maar te leren voor m'n tentamens. En dan moet ik die maken en dan vlieg ik terug naar Amsterdam. En dan begint m'n sleur weer met werken en zo.
En dan studeer ik af en word ik oud en trouw ik misschien en ga ik dood.
Mijn agenda staat vol met vooral werkgerelateerde zaken. En dan vooral werk waar ik geen zin in heb, omdat ik al het leuke werk het eerst heb gedaan. (Niet zo handig, maar ach, stel je voor dat ik vandaag dood was gegaan, dan had ik in ieder geval leuk werk gedaan en geen klotewerk. Is ook wat waard.)quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nu niet meer.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Heb je leuk werk, broer?
Kortom, werken?quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Agenda punten : master halen, promoveren in god weet wat, post-doc worden in god weet wat, ondertussen een beetje publiceren, sterven
Voorlopig of voor altijd?quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde het sterven achterwege laten.
erm ja ik denk dat het daar op neer komt .. of eigenlijk lerenquote:
Mag het voor altijd zijn? Kan ik ergens een verzoek indienen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:48 schreef broer het volgende:
Voorlopig of voor altijd?
Eeuwig leven is helaas geen keuze. Althans dat vermoed ik. Wellicht dat er nog ietwat te rekken valt met de juiste dosering fitness, medicijnen, levenselixers of een gezonde - onvermoeibare - levensinstelling. Of dat een en ander te bespoedigen valt met een ongezonde levensstijl, zoals drank, drugs en vrouwen zodat mensen, alweer de mensen, in ieder geval kunnen zeggen "hij heeft geleefd".quote:Op dinsdag 18 april 2006 02:35 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, eeuwig leven lijkt me niks, maar dood gaan lijkt me nog minder leuk. Keuzes, keuzes
morgenquote:
nee het is 10 over 12quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 06:13 schreef Isabeau het volgende:
Na 12 uur is het ook ochtend hoor.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:16 schreef Isabeau het volgende:
Als ik in het ziekenhuis de telefoon opneem is het "goeiemorgen", anders krijg ik gezeik van die artsen(serieus...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |