Wat zal ik doen ? Ik doe niks met die site (gewoon voor de grap gemaakt) maar om het zomaar gratis aan Hans Keuken te geven.. Adviesquote:=== NEDERLANDS ================================================
Dit is het automatisch domein registratie systeem van DNS.be.
We hebben een aanvraag ontvangen voor een transfer van
de domeinnaam "keukenhof.be".
De agent "Stone Internet Services Bvba (1-eurohost.com)" beheert momenteel deze domeinnaam.
De agent "B-one" heeft deze transfer ingezet om deze
domeinnaam onder zijn beheer te brengen.
De informatie betreffende de licentiehouder, die de nieuwe agent
gebruikt heeft, is de volgende:
Bedrijfsnaam: Keuken Belgie NV
Naam: Hans Keuken
Adres: ********
Postcode: ****
Stad: ******
Land: BE
Telefoon: +**********
Fax:
Email: keukenhof@keuken.com
Nameserver(s):
ns1.b-one.net
ns2.b-one.net
ns3.b-one.net
Om kleine vergissingen in deze gegevens te corrigeren,
gelieve uw nieuwe agent te contacteren na het afhandelen
van deze transfer.
De transfer kan enkel afgehandeld worden wanneer u uw
goedgekeuring geeft. Dit kan u doen door de volgende
webpagina te bezoeken :
Let op : als we geen antwoord ontvangen binnen 14 dagen
na het inzetten van de transfer, zal deze automatisch
geannuleerd worden.
Indien bovenstaande link niet werkt, kan u ook de
volgende webpagina bezoeken :
Vul op deze pagina volgende gegevens in:
Domeinnaam = keukenhof
Transfercode = *************8
Gelieve zorgvuldig uw AANVAARDING(ja) of AFWIJZING(neen)
aan te geven.
Gelieve niet op deze email te antwoorden via email,
email gestuurd aan het emailadres in het afzender veld
van deze email wordt NIET gelezen.
Met vriendelijke groeten.
DNS.be
Huiskamer GOT.quote:Op zondag 16 april 2006 22:52 schreef outcast_within het volgende:
Dreigbrief uit de VS vanwege domeinnaam
Ook een interessant topic wat mss een beetje relevant is.
De gebruiker heeft geen toegang tot dit forum.quote:
Belachelijk is dat als tweakersforumdudes denken dat iederen toegang heeft tot "de huiskamer"quote:
Staat dat dan in je contract oid?quote:Op zondag 16 april 2006 23:36 schreef L-IS het volgende:
.be van de gratis actie mag je niet verkopen baklappen![]()
maar wie controleert dat nou![]()
Ow sorry. is dat de huiskamer? Sinds wanneer ben ik daar toegelaten dan?quote:Op zondag 16 april 2006 23:31 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Belachelijk is dat als tweakersforumdudes denken dat iederen toegang heeft tot "de huiskamer"
quote:Op zondag 16 april 2006 22:52 schreef outcast_within het volgende:
Dreigbrief uit de VS vanwege domeinnaam
Ook een interessant topic wat mss een beetje relevant is.
quote:[message=25215608,noline]JHMvP schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 21:41[/message]:
[...]
Tietjes?(Typo gecorrigeerd
)
De grap is nou juist dat ze binnenkort een nieuwe dochteronderneming in Nederland GAAN vestigen!
regelgeving van de DNS.be volgens mij. Staat wel ergens op die sitequote:
Nog interessanter voor TS is wellicht hoe het afgelopen isquote:Op zondag 16 april 2006 23:49 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ow sorry. is dat de huiskamer? Sinds wanneer ben ik daar toegelaten dan?
volgens mij is dat gewoon de stuffis generalis. general chat ding. mss moet je je even registreren daar. Dat je het topic wel kan zien?
Iig De openings post van dat interessante topic
-cknippp-
Mooi, zo kan je het rekken omdat je het niet begrijpt.quote:Op maandag 17 april 2006 12:39 schreef buitenbeentje het volgende:
Dat is nog niet afgelopen. Doordat de partijen niet de zelfde taal spreken en niet in de zelfde landen zitten gaat het contact nogal traag.
Gewoon niets doen dus?quote:Let op : als we geen antwoord ontvangen binnen 14 dagen
na het inzetten van de transfer, zal deze automatisch
geannuleerd worden.
Eerst alles zwart op wit zetten voordat je iets gaat doen.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:49 schreef Roi het volgende:
Maarrr hoe gaat dat verkopen dan ? Stel dat ze geld overmaken gewoon wachtwoord wijzigen en die aan hun doorgeven?
Yep, wellicht in de hoop dat TS per ongeluk ook doorzet en zo zijn domein kwijt is... Er hier staat allemaal 'verkopen, verkopen' maar wie zegt dat TS zijn domein kwijt wil?quote:Op woensdag 19 april 2006 14:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Volgens mij heeft dit niks te maken met het 'opeisen' van een domein-naam, maar is het niks meer of minder dat het initieren van een ongeauthoriseerde transfer.
Ik zou dit meenenmen naar een advocaat. Hij heeft namelijk onrechtmatig een verhuizing in gang gezet van een domein dat eigendom was van een ander. Volgens mij is dat zelfs in België strafbaar. En maak er gauw een fan-site voor De Keukenhof van, sta je sterkquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:13 schreef Roi het volgende:
Geachte heer S..,
Op mijn vriendelijk verzoek d.d 28 april 2006 om het domein keukenhof.be over te dragen heb ik helaas niets van u vernomen. Ik heb inmiddels juridisch advies ingewonnen. Vanwege ons recht op het merk "keukenhof" vanaf 2004 (zie onderstaande inschrijving in het Benelux merkenregister hetgeen plaatsgevonden heeft voor uw registratie van het domein keukenhof.be in november 2005) kan Keuken België NV middels een juridische procedure het domein keukenhof.be van u terugeisen. Ik hoop dat we het mede gezien de bijkomende kosten niet tot een juridische procedure hoeven te laten komen. Ik wil het nog 14 dagen geven om hier eenvoudig onderling uit te komen.
In afwachting van uw reactie,
M.v.gr.
Hans Keuken
Keukenhof
Keuken België NV
En als bijlage een document van Benelux merkenbureau.
Mja meenemen naar een advocaat, ik ben niet heel rijk en al zou ik dat zijn is dat natuurlijk wel veel geldverspilling.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik zou dit meenenmen naar een advocaat. Hij heeft namelijk onrechtmatig een verhuizing in gang gezet van een domein dat eigendom was van een ander. Volgens mij is dat zelfs in België strafbaar. En maak er gauw een fan-site voor De Keukenhof van, sta je sterk
Wat hij zegtquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dus ze proberen eerst zomaar een transfer te initieren, zonder enig contact van te voren. Als dat niet lukt, dan sturen ze een vriendelijk verzoek (), en binnen een week een brief met een hoop blahblah en gedreig.
Ik weet natuurlijk niet in hoeverre de TS dit wil uitspelen, maar door op deze manier te beginnen zouden ze aan mij al een hele slechte hebben.
gave site man, heeft veel werk in gezeten zeker?quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:54 schreef Roi het volgende:
Ik heb http://www.keukenhof.be/ iig ff geupload
Voor een .be domein heb je volgens mij niks aan domjur.nlquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:29 schreef Nickthedick het volgende:
Of deze: http://www.domjur.nl
Voor zover ik kan oordelen krijgen ze hem gewoon als ze willen.![]()
Euuuh jawel, omdat ik aanneem dat Roi Nederlander is toch? Of het bedrijf nou uit een ander land komt, maakt geen flikker uit.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Voor een .be domein heb je volgens mij niks aan domjur.nl
het staat in Stuffis Generalis maar dat maakt verder niet uit natuurlijkquote:Op zondag 16 april 2006 23:31 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Belachelijk is dat als tweakersforumdudes denken dat iederen toegang heeft tot "de huiskamer"
Da's niet helemaal waar. Als handelsnaam kun je het sowieso registreren (KvK), en als merknaam onder bepaalde voorwaarden ook, onder andere afhankelijk van de goederen en diensten waar de deponering op van toepassing is.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:39 schreef HarryP het volgende:
Niks doen.
En weet dat de woorden keuken en hof beschrijvende woorden zijn. En dus niet geschikt zijn voor een handelsnaam of merknaam.
ja kenker ik was niet ingelogged terwijl ik dat wel dacht te zijn en toen ik die error zag werd ik pissig.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
het staat in Stuffis Generalis maar dat maakt verder niet uit natuurlijk
Met agent wordt niet de keukenman bedoeld maar zijn registrar, de provider waar hij zijn domeinen aanvraagt. Uit je OP te lezen is dat in dit geval "B-one" :quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:46 schreef Roi het volgende:
Toch maar op de link gedrukt uit het eerst mailtje maar toen kreeg ik dit te zien
[afbeelding]
Bedoelen ze nou dat ik die Keuken vent moet mailen ??
quote:...
De agent "B-one" heeft deze transfer ingezet om deze
domeinnaam onder zijn beheer te brengen.
...
Idd erg leuk om te weten wat er gaat gebeurenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:00 schreef CrazyPhunk het volgende:
ben wel benieuwd hoe dit gaat aflopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |