En ook zo goed dat je dat zo leuk hebt vastgelegd op foto!quote:Op zondag 16 april 2006 22:18 schreef E.T. het volgende:
Ze hield echt vol dat ze niet aan de paaseitjes had gezeten. Ik geloofde 'r natuurlijk direct![]()
(ik was eten aan 't maken en Saskia zat tv te kijken en af en toe vroeg ik wat ze aan 't doen was en of ze niet aan de paaseitjes zat... toen ik even om de hoek keek zag ik dit)
quote:Op zondag 16 april 2006 21:56 schreef E.T. het volgende:Ik kon niet kiezen![]()
Saskia op d'r grote fiets een rondje fietsen: (af en toe moet papa even helpen herrinneren dat het de bedoeling is dat ze meetrapt)
Zo doe ik 't goed, he papa?
Nee, hoor!!! Echt waar niet!!! Ik heb echt niet aan de paaseitjes gezeten!![]()
Papa en Saskia stofzuigen.. (papa zegt waar de stofjes liggen en Saskia zuigt ze op)
Vandaag de glijbaan in elkaar gezet. Grote hit! En toen ze doorhad hoe ze op die blokken naar boven moest klimmen was het trappetje voor 'watjes'..
"Samen Pelen!!!" (oftewel, blijf met je handen van m'n step af.. dat maak ik zelf wel, jah!)
Mijn kinderen volgen alledrie ongeveer dezelfde curvelijn (boven de bovenste curve in het groeiboekje, dus ze zijn erg lang voor hun leeftijd), maar zo'n curve vlakt af, dus het verschil tussen Tristan en Sterre en Wouter wordt steeds kleiner naarmate ze ouder worden.quote:Op maandag 17 april 2006 14:25 schreef m@x het volgende:
Wat is Tristan lang zeg, volgens mij scheelt hij niet zo gek veel met Sterre. De gezelligheid straalt altijd van jullie foto's af Spuug. Echt zo'n modelgezin
Mn schoonouders maken er idd ieder jaar een feest vanquote:Op maandag 17 april 2006 15:10 schreef jessie het volgende:
Moussy dat zag er wel gezellig versiert uit!!!!
ze hebben echt wat van elkaar hequote:Op dinsdag 18 april 2006 10:08 schreef Anitra het volgende:
Liam bij de 3e foto moest ik echt even kijken hoor, want dat is DjulianHeerlijk door het bos wandelen.
Ja vind ik wel, ze heeft echt zo'n gezichtje waar je vrolijk van wordt...quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:24 schreef Vicky het volgende:
Hihi, Igraine, is Amber zo grappig dan
Jordy, wat wordt je groooooot. Mooie vent ben jij zeg!!
hihi dat is ook niet altijd hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:28 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja vind ik wel, ze heeft echt zo'n gezichtje waar je vrolijk van wordt...
quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:29 schreef Vicky het volgende:
[..]
hihi dat is ook niet altijd hoor
jouw vent dochter is ook een moooie vent meid zeg!!
uhh ja ik bedoel dohterquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:34 schreef Igraine het volgende:
[..]
![]()
Ik neem tenminste aan dat het over haar ging...
Oh! Ze lijkt op Piet!!!quote:
Mai-run (even plat gezegd dan)quote:Op woensdag 19 april 2006 08:08 schreef Belana het volgende:
Myhron, wat een leukie ben jij(hoe spreek je de naam nou uit Igraine? Mieron of maairon?)
Ken het idd als jongensnaam ja nu je het zegt! Wat leuk eigenlijk om dat dan als meisjesnaam te gebruikenquote:Op woensdag 19 april 2006 20:29 schreef Igraine het volgende:
Het is een engelse jongensnaam (geschreven als Myron of Myhron) die van origine grieks is en 'Mirre' betekent. In de 20-er en 30-er jaren was dit in Engeland en de USA een vrij populaire naam.
Het is dus eigenlijk net zo 'ouderwets' als Jan, Piet, Klaas enz...
Klopt. Dat zijn al onze kindjesquote:Op donderdag 20 april 2006 12:56 schreef Jelief het volgende:
en ja ik ben trots en vind dat ze véél beter is dan alle andere kindjes op de wereld
ja goed hè dat ze gewoon stuk voor stuk het beste zijnquote:
Die broek is echt cool! Zal ff fototje makenquote:
Als hij daar gelukkig mee word houd ik hem niet tegenquote:Op donderdag 20 april 2006 15:18 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]
kijk naar de voetjes !
Die gaat later balletten hoor
Balletdansende jongetjes zijn lief!quote:Op donderdag 20 april 2006 17:11 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Als hij daar gelukkig mee word houd ik hem niet tegen
je bent de enige die dat zegtquote:Op donderdag 20 april 2006 15:47 schreef _evenstar_ het volgende:
wat wordt hij grooten hij lijkt volgens mij wel op jou
![]()
Echt stil op schoot zitten wil ze nu al niet meer zo hoor, alles moet ze zien en alles wil ze pakken. Zodra ze uit gedronken is doet ze heel hard haar best om overeind te komenquote:Op donderdag 20 april 2006 17:36 schreef Jepali het volgende:
Als ik kleine Amber en Emma zie gaat het toch wel erg kriebelen hoor! Wat een schatjes en ze zitten ook nog zo lekker bij mama op schoot. Geniet er nog maar even van hoor, voor je het weet willen ze alleen nog maar spelen en het knuffelen wordt dan een stuk minder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.W ~ H ~ T
Zo blijft het voor iedereen leuk om foto's te kijkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:19 schreef arithaterhorst het volgende:
Foto's resizen
Helemaal voorstander van.Misschien nog een extra tip (zo doe ik het altijd).
Gebruik Picasa van Google. Is een gratis programma. http://www.picasa.com
Kun je een aantal foto's selecteren en ze in een keer resizen. Dat doe je door voor de optie 'make webpage' te kiezen. Dan worden de geselecteerde foto's in een aparte directory gezet en kun je ze in een keer uploaden.
[/IT nerd mode]
René met krullenquote:
Riraquote:Op zaterdag 22 april 2006 09:46 schreef beefcake het volgende:
Ik klikte naar de volgende bladzijde en Dylan vroeg: waar is rira nou?![]()
quote:een kurisje van zalfje en zout in mijn mondje
In de RK kerk krijgen de gedoopte kids een kruisje gezalfd (tenminste, dat heb ik zo begrepen)quote:Op maandag 24 april 2006 15:26 schreef Belana het volgende:
[..]dat begreep ik nog wel, maar dan snap ik het nog niet
Bij "ons" zijn het drie kleine plensjes water...quote:Op maandag 24 april 2006 15:58 schreef Rewimo het volgende:
Klopt, kruisje op het voorhoofd en wijwater
Nou, ik weet niet of het een echt kruisje is. Maar het kruisje wat roomsen slaan, is ook niet met een echt kruis (leuke mental image trouwens), maar ze slaan een figuur in de vorm van een kruis, daarom heet het zo.quote:Op maandag 24 april 2006 16:16 schreef Belana het volgende:
bij de opmerking van evenstar stel ik me dus letterlijk een kruisje van zalf voor en zout in de mond? Ik vind het vaag, maar ik ben niet kerkelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |