quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
Het zijn volgens mij Duitsers. Vooral die gozer met zijn verdwaasde grijns, typische Duitsers.
Ook hebben veel fotofucks van deze twee iets met Duitse tekst en onderwerp.
Naast deze twee ook nog de feiten dat er in Duitsland ook echt sites/ member sites en photosite accounts zijn gesloten omdat dit op eis van de mensen die op de foto staan, denk ik echt dat het Duitsers zijn. (Duits techno feest)quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:27 schreef alors het volgende:
Volgens hen komt de foto van http://www.despecial.de/honks/ maar die site is niet echt veel meer. Er is wel een link naar een nieuwe site waar een emailadres bijstaat.
Ze zijn op google en vooral in Duitsland beter bekend als Techno Honks![]()
Volgens mij houdt hij dr gewoon vast.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:56 schreef Netflier het volgende:
Ik was laatst bezig met deze hardcore-fotofuck bezig en mij viel opeens wat op...
[afbeelding]
Zie ik het goed dat dat wijf d'r portemonnee wordt gerold?!!![]()
![]()
![]()
Vreemde manier van vasthouden. Het lijkt echt alsof hij iets uit haar broekzak haalt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:01 schreef Afwazig het volgende:
Volgens mij houdt hij dr gewoon vast.
Nog een pilletje wssquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:09 schreef Netflier het volgende:
[..]
Vreemde manier van vasthouden. Het lijkt echt alsof hij iets uit haar broekzak haalt.
Is dat bij die kerel zijn voeten geen flesje Smirnoff??quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:23 schreef Biogarde het volgende:
[afbeelding]
Ben van mening dat die vent rechts, een typisch Nederlandsch uiterlijk heeft![]()
Ik blijf erbij dat het Hollanders zijn![]()
Als we nog niet weten WAAR de foto is gemaakt kan je niet aan de broek zien wanneer. Wat hier nu in is is over een aar in op een boerendorp. Of wat nu in amerika in is komt pas veel lter hier.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:55 schreef Legally_Brunette het volgende:
Afgaand op de broek die de gabberin aan heeft is de foto zo'n 3 a 4 jaar geleden gemaakt toen zulke modellen heel erg in de mode waren.
De foto is ergens in duitsland gemaakt. De twee technohonks hebben er ook al voor gezorgd dat een aantal sites of down gingen of de foto's moesten rectificeren.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als we nog niet weten WAAR de foto is gemaakt kan je niet aan de broek zien wanneer. Wat hier nu in is is over een aar in op een boerendorp. Of wat nu in amerika in is komt pas veel lter hier.
Dus deze mensen willen kennelijk niet gevonden wordenquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:29 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
De foto is ergens in duitsland gemaakt. De twee technohonks hebben er ook al voor gezorgd dat een aantal sites of down gingen of de foto's moesten rectificeren.
Ben er bang voor.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:03 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Dus deze mensen willen kennelijk niet gevonden worden
Bron?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:29 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
De foto is ergens in duitsland gemaakt. De twee technohonks hebben er ook al voor gezorgd dat een aantal sites of down gingen of de foto's moesten rectificeren.
Ik zal nog eens proberen te kijken of ik het op kan snorren.quote:
haha vetquote:Waarschijnlijk staan ze daar helemaal los te gaan op de lingo tune
Bestaat al. (meerdere versies)quote:Op maandag 10 juli 2006 15:31 schreef Tjahzi het volgende:
[..]
haha vetmoet je heel liedje van gaan maken
![]()
Contact die kerel?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:48 schreef n00cL30n het volgende:
In dit topic, beweert ene Maarten dat hij die griet 'echt' kent.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:28 schreef Neurotica het volgende:
Iets offtopic (nogal eigenlijk) maar Milly and Rupe zijn net zoiets als de TechnoHonks (ja ik zoek mee om te kijken wie t zijn) meanwhile.. check dit..
http://www.coolbubble.com/features/millyandrupe/index.asp?page=1
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
enz enz
Ja, doe eens?quote:
Die is doohoodquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:44 schreef TwyLight het volgende:
[afbeelding]
check dat wijf rechts [afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:44 schreef TwyLight het volgende:
[afbeelding]
geniaal!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:28 schreef Neurotica het volgende:
Iets offtopic (nogal eigenlijk) maar Milly and Rupe zijn net zoiets als de TechnoHonks (ja ik zoek mee om te kijken wie t zijn) meanwhile.. check dit..
http://www.coolbubble.com/features/millyandrupe/index.asp?page=1
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
enz enz
Dat moet hier op FOK! toch beter kunnenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:28 schreef Zigger het volgende:
Op deze pagina's zijn ook bijzonder grappige foto fucks te vinden:
http://gearslutz.com/board/showthread.php3?s=37eca2ae848db1e7ece116d83bd38b32&t=56959&page=1
Het topic begint over iemand die op zoek is naar een bepaald type microfoon, dan wordt de "rock ster in wording", die op 1 van de foto's te zien is, pagina's lang misbruikt in allerlei photo phucks.....![]()
[afbeelding]
-Edit-quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:49 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik heb dat wijf gevonden op internet, met naam erbij.
Ik ook , ik wil het wetenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:56 schreef leo-nie het volgende:
Jaaa en het is?? nu ben ik nieuwschierig!
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:44 schreef TwyLight het volgende:
[afbeelding]
Alleen van een varkenquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:28 schreef Brechtje het volgende:
Wie heeft er trek in een heup? je mag hem grillen.
Zoals ik al zei:"Drugs are bad"quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:28 schreef Brechtje het volgende:
Wie heeft er trek in een heup? je mag hem grillen.
We zullen onze helden vindenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |