Een blues in C spelen we nu inderdaad al... Is voor hem ook goed te doen...quote:Op woensdag 19 april 2006 22:45 schreef Hammet het volgende:
[..]
Gewoon simpele blues misschien? Als jij een blues in C speelt, kan die kerel dan een beetje improviseren in A. En andersom, alhoewel een sax nou niet bepaalt goed is voor de begeleiding.
Een blues in Gquote:Op woensdag 19 april 2006 22:52 schreef whoops het volgende:
[..]
Misschien moet ik daar eens wat variaties op zoeken....
Ik denk dat het gewoon verouderd nikkel is, en misschien lijkt het ook wel anders door de foto.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:25 schreef Jordy-B het volgende:
Wat is dat voor hardware? het lijkt wel gegalvaniseerd staal...
Ik studeer nu al aan de TUDelft, dus om hierna nog een conservatorium opleiding te doen zie ik niet zo zitten. Bovendien denk ik ook niet dat ik hier goed genoeg voor ben.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:46 schreef -Beer- het volgende:
Wie van de gitaristen hier is eigenlijk van plan om door te gaan in de muziek, wie gaat er bijvoorbeeld conservatorium doen of blijft gewoon naast werk/studie in een band spelen.
Ik zelf ben er nog niet echt uit, wil wel sowieso muziek blijven maken maar ik zin en talent genoeg heb voor een muzikale opleiding ben ik nog niet uit![]()
Wat voor studie doe je aan de TU Delft?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:54 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik studeer nu al aan de TUDelft, dus om hierna nog een conservatorium opleiding te doen zie ik niet zo zitten. Bovendien denk ik ook niet dat ik hier goed genoeg voor ben.
Ik wil wel tot mn dood muziek blijven maken, in bandjes of alleen. De wil is er, nu maar zien of na mn studie er ook nog tijd voor heb.
Hier nog een!quote:
Het speelt wel hee lvaak door m'n hoofd... Ik doe nu een financieel/administratieve opleiding en heb een dito baan en vraag mezelf vaak af "is dit het nu? :quote:Op woensdag 19 april 2006 23:46 schreef -Beer- het volgende:
Wie van de gitaristen hier is eigenlijk van plan om door te gaan in de muziek, wie gaat er bijvoorbeeld conservatorium doen of blijft gewoon naast werk/studie in een band spelen.
Ik zelf ben er nog niet echt uit, wil wel sowieso muziek blijven maken maar ik zin en talent genoeg heb voor een muzikale opleiding ben ik nog niet uit![]()
lijkt me leuk, maar of je er genoeg geld mee kan verdienen om rond te komen iedere maand?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:46 schreef -Beer- het volgende:
wat is prof ??quote:Op donderdag 20 april 2006 15:42 schreef whoops het volgende:
Volgens mij is professioneel muzikant worden niet echt iets wat in te plannen is....
Heh, my thoughts exactly! Je kan er ook dingen leren als geluidstechniek, maar wat de gitaar/basopleiding voor moet stellen weet ik niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:54 schreef Zanderrr het volgende:
Eerlijk gezegd vraag ik me sowieso af wat nou het nut is van die Rock Academy, heb je nou echt een papiertje nodig om dat soort muziek te spelen? Volgens mij levert het voornamelijk werklozen op...
Volgens mij ben je een prof als je er geld mee verdient... Net als een prof-darter bijvoorbeeld...quote:Op donderdag 20 april 2006 15:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
wat is prof ??
zijn genoeg kut gitaristen die hun brood er mee kunnen verdienen
Nouja Krezip komt er toch ook vandaanquote:Op donderdag 20 april 2006 15:54 schreef Zanderrr het volgende:
Tja, maar je hoeft ook geen conservatorium of rockacademy te hebben gedaan om een hit te scoren. Iemand anders heeft vaak nog een andere opleiding om op terug te vallen als het in de muziek niks wordt.
Eerlijk gezegd vraag ik me sowieso af wat nou het nut is van die Rock Academy, heb je nou echt een papiertje nodig om dat soort muziek te spelen? Volgens mij levert het voornamelijk werklozen op...
Volgens mij bestond Krezip al voor de rockacademy? Zo oud is die opleiding toch nog niet?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:23 schreef Djaser het volgende:
[..]
Nouja Krezip komt er toch ook vandaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |