hahaquote:Op donderdag 27 april 2006 13:51 schreef Zweefvliegje het volgende:
Alle beetjes helpen!![]()
Je moet nu voor straf trouwens wel zorgen dat er MINIMAAL 10 nieuwe leden bijkomen..![]()
Dat is wel heel bijzonder!quote:Op donderdag 27 april 2006 13:42 schreef Yoni het volgende:
Kan ook mijn pc niet aan laten staan en morgen pulsen, want alle PC's worden hier om 20.30 automagisch afgesloten.
Ja sorryquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Yeahinhowaarom heb je niet even tot koninginnedag gewacht?
885K momenteel.
quote:Op donderdag 27 april 2006 15:27 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja sorry.
M'n pa liep weer eens half vast, en ik wilde klikken op een icoontje naast het W-tje..
Weg maandenlang opgespaarde keys.
Ik zal WP wel even installeren op de PC van mijn vriend. Da's er alvast één danquote:Op donderdag 27 april 2006 13:51 schreef Zweefvliegje het volgende:
Alle beetjes helpen!![]()
Je moet nu voor straf trouwens wel zorgen dat er MINIMAAL 10 nieuwe leden bijkomen..![]()
Beter de eerste van de maand, dat valt altijd op de 1, de laatste varieerd.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:34 schreef Zweefvliegje het volgende:
Wat we ook wel kunnen doen, bedacht ik mij; is gewoon 1 keer per maand pulsen.. dus altijd de laatste van de maand ofzo?Zegmaar in plaats van een "echte" megapulse..
Vertel je er wel bij dat ze moeten pulsen?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:00 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik zal WP wel even installeren op de PC van mijn vriend. Da's er alvast één danHij snapt toch niet wat 't is ;-)
En ik heb een tijdje terug BigEsmurf aangebracht! En die tiept best veel! Ik zal eens op zoek gaan naar nog meer leden. Bij m'n moeder kan 't ook wel op de pc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |