Royquote:Op zondag 16 april 2006 17:55 schreef Raphaelo29 het volgende:
hoe heet je ?
Roy: Ga je vandaag nog wat leuks doen?quote:Op zondag 16 april 2006 18:00 schreef carmiie het volgende:
ga gewoon vragen stellen dan komt het gesprek vanzelf op gang
Mister Romancequote:Op zondag 16 april 2006 18:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Roooy voeg d'r maar ff toe in een gesprek en ik laat het helemaal vlekkeloos verlopen
"wat ga je doen dan?"quote:Op zondag 16 april 2006 18:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Roy: Ga je vandaag nog wat leuks doen?
dinges: ja
....
Zo gaat het dus
Oftewel het gesprek komt niet op gang nee
En ik weet ook wel hoe ze heet enzo, maar meer niet echt.
Als je dat al moet gaan vragen, dan lijkt het me niet echt een goed lopend gesprek he?quote:
jij wilt het gesprek toch op gang laten lopen, dan moet je dat maar vragen, dan gaat het uiteindelijk vanzelf lopenquote:Op zondag 16 april 2006 18:03 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Als je dat al moet gaan vragen, dan lijkt het me niet echt een goed lopend gesprek he?
Vuige zinquote:Op zondag 16 april 2006 18:06 schreef Salvad0R het volgende:
je moet eens een persoonlijkheid moeten krijgen ipv proberen te voldoen aan dat holle mtv-image .
Dat doe ik ook niet?quote:Op zondag 16 april 2006 18:06 schreef Salvad0R het volgende:
je moet eens een persoonlijkheid moeten krijgen ipv proberen te voldoen aan dat holle mtv-image .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |