lees de openingspostquote:Op woensdag 19 april 2006 18:49 schreef ChRoNiC het volgende:
Je hoort de laatste tijd echt veel over Tsjernobyl, hoe zou dat komen?
Ja maar sowieso, ik had de OP gelezen. Maar ook een hoop mensen die er heen gaan om de omgeving te verkennen enzo.quote:
Er zijn al jaren reizen naar dat gebied.. Doordat de mens er weg is is er een natuurgebied ontstaan, wat erg populair is voor tripjesquote:Op woensdag 19 april 2006 22:12 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ja maar sowieso, ik had de OP gelezen. Maar ook een hoop mensen die er heen gaan om de omgeving te verkennen enzo.
Dat is al iets van de laatste paar maanden.
Misschien omdat het gebied langzaam aan weer wat toegangelijker wordt?quote:Op woensdag 19 april 2006 22:12 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ja maar sowieso, ik had de OP gelezen. Maar ook een hoop mensen die er heen gaan om de omgeving te verkennen enzo.
Dat is al iets van de laatste paar maanden.
Linkje met wat info over dit programma.quote:Op maandag 17 april 2006 12:38 schreef jeoren het volgende:
a.s. zondag om 21.05 uur op Canvas; een programma over Tsjernobyl
Ja dat is ook niet onlogisch. De volkskrant had wel een bespreking van een boek over de ramp. Maar dat was niet meer dan een halve pagina.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:13 schreef jeoren het volgende:
NRC is aannemelijk, maar in dat weblog lees ik dit:
donderdag 20 april 2006 door coenvz
Kernenergie, omdat het moet
Ben de laatste tijd nogal spraakzaam over de kernramp van Tsjernobyl, dat krijg je als je dagen zwoegt op een lang stuk voor de Zaterdagbijlage. De lezer zal merken dat ik de wetenschappelijk
Wel apart om een nagespeeld programma te zien met allemaal engelstalige acteursquote:Op maandag 17 april 2006 12:38 schreef jeoren het volgende:
a.s. zondag om 21.05 uur op Canvas; een programma over Tsjernobyl
Dank uquote:Op maandag 24 april 2006 11:22 schreef Henk-Wim het volgende:
Zag dit op de RTL-site, maar kan het hier niet openen.
Linkje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |