Nou er zijn nogal wat cultuurverschillen tussen Turken en Nederlanders. Er staat bijvoorbeeld ook dat Turkse ouderen relatief weinig slapen. Dat zorgt dan weer voor onrust en spanningen in het bejaardentehuis. Als ik een Nederlander was zou ik juist blij zijn met zulke maatregelen.quote:Op zondag 16 april 2006 18:26 schreef Lithion het volgende:
[..]
Nou, wat is dan het probleem om in een bejaardenhuis een turkse kok aan te nemen die een heerlijke turkse maatlijd op tafel kan zetten? Ik snap dat etnische afscheidingsgedrag niet zo goed in deze.
Bovendien staat in het bericht expliciet dat de keuken aangepast wordt aan de wensen van de turkse bewoners.
Pff, als je ouder wordt slaap je sowieso steeds minder. Ook Nederlandse ouderen slapen vaak maar 5 uur per nacht. En spanningen? Kan er tegenwoordig niet meer overlegd worden dan? Als er bij elke mogelijke spanning meteen een etnisch onderscheid gemaakt moet worden, dan gaat het er nog leuk uitzien in de toekomst. Echt overtrokken politiek correct gedoe is dit.quote:Op zondag 16 april 2006 18:29 schreef MrSASO het volgende:
Nou er zijn nogal wat cultuurverschillen tussen Turken en Nederlanders. Er staat bijvoorbeeld ook dat Turkse ouderen relatief weinig slapen. Dat zorgt dan weer voor onrust en spanningen in het bejaardentehuis. Als ik een Nederlander was zou ik juist blij zijn met zulke maatregelen.![]()
Nee maar iemand gaf al aan dat hij geen Turks gejengel wou horen op zijn oude dag.quote:Op zondag 16 april 2006 18:32 schreef Lithion het volgende:
[..]
Pff, als je ouder wordt slaap je sowieso steeds minder. Ook Nederlandse ouderen slapen vaak maar 5 uur per nacht. En spanningen? Kan er tegenwoordig niet meer overlegd worden dan? Als er bij elke mogelijke spanning meteen een etnisch onderscheid gemaakt moet worden, dan gaat het er nog leuk uitzien in de toekomst. Echt overtrokken politiek correct gedoe is dit.
Goede vraagquote:Op zondag 16 april 2006 18:37 schreef HeyFreak het volgende:
vraagje, op wat voor manier zouden diegene die hier zo fel tegen zijn persoonlijk last hebben van een turks tehuis in Almelo?
vraagje, op wat voor manier zouden diegene die hier zo fel voor zijn persoonlijk baat hebben van een turks tehuis in Almelo?quote:Op zondag 16 april 2006 18:37 schreef HeyFreak het volgende:
vraagje, op wat voor manier zouden diegene die hier zo fel tegen zijn persoonlijk last hebben van een turks tehuis in Almelo?
Een Turkvrije bejaardentehuis, volkstuintjes en een Turks restaurant een bakker en een groentewinkel. Ik zie helemaal geen nadelen.quote:Op zondag 16 april 2006 18:49 schreef Esc het volgende:
[..]
vraagje, op wat voor manier zouden diegene die hier zo fel voor zijn persoonlijk baat hebben van een turks tehuis in Almelo?
quote:Op zondag 16 april 2006 16:02 schreef Esc het volgende:
[..]
nee, stam+t en hou eens op met mierenneuken
[..]
maar heb je er persoonlijk baat bij? lijkt me niet he, tenzij je er wil gaan wonenquote:Op zondag 16 april 2006 18:51 schreef MrSASO het volgende:
Een Turkvrije bejaardentehuis, volkstuintjes en een Turks restaurant een bakker en een groentewinkel. Ik zie helemaal geen nadelen.
quote:Op zondag 16 april 2006 18:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit klopt echt niet.
Voltooid deelwoord heet zoiets.
vandaarquote:Geboortedatum: 1990-04-24
Ik weet het, het is erg beschamend dat ik, met mijn leeftijd en afkomst, de taal beter beheers dan jij.quote:
quote:Op zondag 16 april 2006 14:27 schreef 1ofthefew het volgende:
moslims zijn nog dommer dan de joden, ze bouwen nu al zelf hun eigen "Judenviertel"
Ze mogen van mij elke dag eten wat ze willen, maar moet ik daar dan voor gaan betalen? Dat kan ook perfect thuis.quote:Op zondag 16 april 2006 18:19 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Waarom je die turkse mensen dat dan niet zou gunnen.
Ohh maar jij denkt dat die andere bejaardentehuizen gratis zijn???quote:Op zondag 16 april 2006 19:00 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ze mogen van mij elke dag eten wat ze willen, maar moet ik daar dan voor gaan betalen? Dat kan ook perfect thuis.
Je betaalt toch ook voor andere bejaarden? Deze bejaarden verschillen heel erg van de autochone Nederlandse bejaarden, dus is het voor beide groepen handig. Bejaarden kunnen soms erg kinderachtig zijn namelijk.quote:Op zondag 16 april 2006 19:00 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ze mogen van mij elke dag eten wat ze willen, maar moet ik daar dan voor gaan betalen? Dat kan ook perfect thuis.
Oh gut ja, ik was even vergeten dat zo'n complex helemaal gratis neer wordt gezet.quote:Op zondag 16 april 2006 19:01 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ohh maar jij denkt dat die andere bejaardentehuizen gratis zijn???
Dan kom je nog bedrogen uit.
Maar wat is je punt?????quote:Op zondag 16 april 2006 19:06 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Oh gut ja, ik was even vergeten dat zo'n complex helemaal gratis neer wordt gezet.
ook al is de zorg geprivatiseerd, de overheid blijft financieren, vooral als het gaat om dit soort voorzieningen.quote:
Maar dit is toch met elk bejaardentehuis, dus ik snap jullie punt niet.quote:Op zondag 16 april 2006 19:10 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ook al is de zorg geprivatiseerd, de overheid blijft financieren, vooral als het gaat om dit soort voorzieningen.
ok als er zoiets gebouwd word dooreen projectontwikkelaar dan zullen ze subsidies aanvragen.
3x raden wie dat gaat betalen
projectontwikkelaars bouwen een complex en de huizen waar ze nu wonen komen vrij voor gezinnetjes. daarnaast weet ik helemaal niet of zo'n complex duurder is dan de huidige bejaardentehuizen.quote:Op zondag 16 april 2006 19:10 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ook al is de zorg geprivatiseerd, de overheid blijft financieren, vooral als het gaat om dit soort voorzieningen.
ok als er zoiets gebouwd word dooreen projectontwikkelaar dan zullen ze subsidies aanvragen.
3x raden wie dat gaat betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |