Ik denk dat 'ie best nog wel even hoger wil gaan hoorquote:Op zondag 16 april 2006 12:13 schreef kesj het volgende:
Is 600 je uiterste prijs?
Je mag altijd meer geven natuurlijkquote:Op zondag 16 april 2006 12:13 schreef kesj het volgende:
Is 600 je uiterste prijs?
NL versie, gekocht bij de Dixons destijds.quote:Op zondag 16 april 2006 13:00 schreef Emme-r-tje het volgende:
NL-product? Of van buiten Benelux?
Donequote:Op zondag 16 april 2006 19:33 schreef kesj het volgende:
Heb je msn? Voeg me anders even toe: kesj_news@hotmail.com
Ik wil voor de kit ¤550 hebben in principe. Ik kijk even of kesj de set met grip wil, ik heb hem gemaild.quote:Op maandag 17 april 2006 19:20 schreef dnzl het volgende:
500,- zonder grip geboden.
D50 kost je een stuk meer... *hint*quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:06 schreef SCaRaB het volgende:
Ik heb me oog laten vallen op de D50anders had ik hem graag willen overnemen..
Prima, alleen mijn lens is nog steeds in reparatie, dus zit nu met een prima body met een aldi lensje... Tip: niet bij kamera-express kopen als je enige vriendelijkheid of service verwacht...quote:Op woensdag 19 april 2006 01:22 schreef Stinger666 het volgende:
Grip past helaas niet onder een 350D. Als je overigens daar naar op zoek bent moet je me maar even mailen op stevenblok 'at' zonnet 'dot' nl. Ik heb er nog 1 liggen van een vriend van me.
En Freud bevalt mijn oude lieve 20D je een beetje?
Met K-E heb ik al vaker een meningsverschil over snelle garantie gehad. Alleen zijn ze vrij goedkoop en hebben ze er soms veel verstand van. Ik heb er inmiddels een vaste verkoper die altijd bereidwillig en vriendelijk is. Een tikkeltje afrader maar ook een aanrader. Nu ontopic en succes met de verkoop!quote:Op woensdag 19 april 2006 07:33 schreef freud het volgende:
[..]
Prima, alleen mijn lens is nog steeds in reparatie, dus zit nu met een prima body met een aldi lensje... Tip: niet bij kamera-express kopen als je enige vriendelijkheid of service verwacht...
Kamera-express zijn dozenschuivers en lekker goedkoop. Als je perfecte service wilt moet je naar de cameraboer op de hoek gaan. Wil je lekker goedkoop dan naar K-E, maar dan moet je ook niet lopen zeiken achteraf.quote:Op woensdag 19 april 2006 07:33 schreef freud het volgende:
[..]
Prima, alleen mijn lens is nog steeds in reparatie, dus zit nu met een prima body met een aldi lensje... Tip: niet bij kamera-express kopen als je enige vriendelijkheid of service verwacht...
Voor 550 mag je hem volgende week op komen halen.quote:Op maandag 17 april 2006 19:20 schreef dnzl het volgende:
500,- zonder grip geboden.
Zoveel heb ik nietquote:Op donderdag 20 april 2006 14:11 schreef freud het volgende:
[..]
Voor 550 mag je hem volgende week op komen halen.
Had jij me trouwens ook gemaild op wanadoo?quote:Op donderdag 20 april 2006 15:52 schreef dnzl het volgende:
[..]
Zoveel heb ik niet, bij 500 houd het echt op hier.
Helaas, lager dan 550 ga ik niet.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:14 schreef dnzl het volgende:
Nope
Kan je me even op MSN toevoegen, gaat makkelijker. Adres staat in mijn profiel.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:55 schreef dnzl het volgende:
Kan me voorstellen.
Ik kan tot uiterlijk 525,- gaan.
Kan je me even mailen op freud46@_weg_msn.com? Ander bod ging niet door, dus 525 is goed.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:55 schreef dnzl het volgende:
Kan me voorstellen.
Ik kan tot uiterlijk 525,- gaan.
Neuh, ik heb al 4 laptops liggenquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:15 schreef Newb het volgende:
Interesse in een ruil naar 'n laptop, of niet? (mobile athlon 2800?)
ik heb gemaild.
Mailbox gespammedquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
als je de grip + 1 accu los wilt verkopen mag je me mailen (zie adres in profiel)De rest heb ik namelijk al van een andere Fokker gekocht een paar maanden geleden
Aan mijquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:34 schreef freud het volgende:
De grip en één accu zijn verkocht.
effe een service-stekker erin en uit laten lezen door de dealerquote:Op maandag 8 mei 2006 20:17 schreef J0YR1D3R het volgende:
Wat kost het zooitje nu nog zonder de grip?Hoeveel foto's zijn ermee gemaakt/wat is de staat van de sluiter?
Spul zonder de grip is 500 euro. Ik schat dat er ongeveer 7000 foto's mee gemaakt zijn in totaal. De sluiter zei net dat hij zich nog prima voeldequote:Op maandag 8 mei 2006 20:17 schreef J0YR1D3R het volgende:
Wat kost het zooitje nu nog zonder de grip?Hoeveel foto's zijn ermee gemaakt/wat is de staat van de sluiter?
2-1 = 1quote:Op maandag 8 mei 2006 23:33 schreef woeeiiii het volgende:
Hoeveel accu's zitten er nu nog bij?
In je OP staat 2, maar had je daarvan eentje aan Alexxxxx verkocht?
Er zitten er twee bij: 1 originele, en 1 extra. Het was de kit + 2 accu's, en in de kit zit er ook eentjequote:Op maandag 8 mei 2006 23:33 schreef woeeiiii het volgende:
Hoeveel accu's zitten er nu nog bij?
In je OP staat 2, maar had je daarvan eentje aan Alexxxxx verkocht?
Hij is zeker leuk, maar de 20D die hem verving is NOG leukerquote:Op maandag 15 mei 2006 23:12 schreef woeeiiii het volgende:
Dat ding is zoo geil, ik kan mn ogen er niet van af houden, heb alleen geen 500 euro te besteden aan zoiets
gratis kickje dus
Ik denk dat er dan nog wel meer gegadigden zijn...quote:Op donderdag 18 mei 2006 07:31 schreef Joene het volgende:
Voor 350 euro doe je hem zeker niet weg ?
klopt, die ligt nu naast mij.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:30 schreef woeeiiii het volgende:
De grip is al verkocht volgens mij..
Als je budget max 350 is, dan wens ik je veel sterkte met je nieuwe HP compactcameraquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:30 schreef woeeiiii het volgende:
De grip is al verkocht volgens mij..
350 euro heb ik er ook nog wel voor over
Freud , 350 is voor mij de uiterste prijs daar ik voor 599 euro een nieuwe 350d +kit kan kopen in duitsland.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:43 schreef freud het volgende:
[..]
Als je budget max 350 is, dan wens ik je veel sterkte met je nieuwe HP compactcamera. ¤500 is een normale prijs, en gezien het aanbod op marktplaats en ebay, aan de onderkant van de range. Maar goed, als je een 300d kan vinden voor ¤350 dan moet je hem niet laten staan hoor!
Vergeet niet dat je met de Duitse versie ook mooi naar Duitsland toe kunt wanneer je een keertje garantie wilt claimen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Freud , 350 is voor mij de uiterste prijs daar ik voor 599 euro een nieuwe 350d +kit kan kopen in duitsland.
Neehoor dat is heel simpel om te zettenquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:04 schreef Fester het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je met de Duitse versie ook mooi naar Duitsland toe kunt wanneer je een keertje garantie wilt claimen.
En je betaald dan altijd wel 70 euro onderzoekskosten en verzendkosten en bent hem 2 maanden kwijt, maar het is wel goedkoop... Maar goed, dat vertellen ze je in de winkel niet natuurlijk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Neehoor dat is heel simpel om te zetten, canon verleent alle medewerking
![]()
als er problemen zijn met die van jou , moet het apparaat ook gewoon naar rozendaal opgestuurd naar het reparatie bedrijf van canon. Duurt het ook een hele periode, en je betaald helemaal NIKS binnen de garantie periode.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:05 schreef freud het volgende:
[..]
En je betaald dan altijd wel 70 euro onderzoekskosten en verzendkosten en bent hem 2 maanden kwijt, maar het is wel goedkoop... Maar goed, dat vertellen ze je in de winkel niet natuurlijk.
Niet met nederlandse garantie nee, maar wel met europese. Anyway, beetje offtopic discussie denk ik. Veel plezier met je 350Dquote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:58 schreef Joene het volgende:
[..]
als er problemen zijn met die van jou , moet het apparaat ook gewoon naar rozendaal opgestuurd naar het reparatie bedrijf van canon. Duurt het ook een hele periode, en je betaald helemaal NIKS binnen de garantie periode.
Hij is er nog ja.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:26 schreef Nihil het volgende:
is ie nog te koop?
- Camera is zilver, zie foto.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:37 schreef dfeldbrugge het volgende:
Hmmm, lastig deze maand zit te twijfelen tussen een Canon EOS350 of een Acer 20 inch TFT ...
Is de camera trouwens in het zilver of in het zwart?
En met garantie en dergelijke hoe zit het daarmee?
Stel dat ik nou 500 bied ga je daarmee akkoord?
Je hebt hem nu al een week in de verkoop en nogsteeds niet weg...
Als je bovenin opquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:29 schreef freud het volgende:
[..]
- Camera is zilver, zie foto.
- Garantie is vanuit de winkels maar 1 jaar, dus er zit geen garantie meer op.
- Voor 500 euro mag je hem op komen halen, let wel op dat de grip al verkocht is. Ik kan de OP niet meer aanpassen alleen.
- Hij is nog niet weg, omdat 350 euro bieden niet reeel voor een DSLR.
Persoonlijk vind ik de 300D lekkerder fotograferen, vanwege het gewicht. Het enige nadeel tov de 350D is dat hij iets langzamer opstart, en meer last heeft van ruis boven de 400 ISO.
Er gaat niet vaak wat mis wat onder de garantie valt hoor, en persoonlijk is 400 euro meer betalen voor kleur en jaar garantie een beetje overkill, maar het is jou keuzequote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:38 schreef dfeldbrugge het volgende:
Sorry dan gaat mijn voorkeur toch uit naar een nieuwe Canon EOS 350D.
Dit omdat er geen garantie meer opzit, geen grip en hij is zilver.
Vooral de garantie vind ik een erge kwestie zeker als je een uitgave van 500 euro doet.
Helaas. Veel succes nog met de verdere verkoop van de Canon.
Hij is er nog ja.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heb je hem nog?
De kitlens is zeker niet nutteloos. Hij is zeker niet bedoeld als enige lens, dat is zeker waar. Hij is zeker wel handig als backup, of als je er nog geen eentje bij hebt gekocht. Zeker als je begint met DSLR's, is hij leuk om er voor de groothoek bij te nemen. Niet iedreen koopt gelijk een losse groothoek en telelens erbij.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:23 schreef NotoriousJw het volgende:
Ik heb wel interesse. Alleen ik zit met een aantal problemen/ puntjes
- Aan de kitlens heb je weinig tot niets, dat weet je zelf ook wel denk ik(dit betekent dat ik sowieso een andere lens moet kopen, kost ook niet weinig)
- Als de kitlens overbodig is, is de UV filter dit dus ook
Euh, overbodig? Je kan er 50 op hoogste resolutie op kwijt, zeker handig om erbij te hebben.quote:- Memory card is ook overbodig aangezien ik toch een nieuwe moet kopen (256mb is weinig, tot niets)
Ik wil alles in 1 set verkopen, dus helaas niet zonder lens en CF.quote:Daarom bied ik nu 400 euro. Als we akkoord kunnen worden over de prijs enz kan ik hem zo snel mogelijk komen ophalen (dat kan zelfs morgen al).
mvg
Oke, dan bied ik 425 voor de hele set...als ik hem morgen kan ophalenquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:33 schreef freud het volgende:
[..]
De kitlens is zeker niet nutteloos. Hij is zeker niet bedoeld als enige lens, dat is zeker waar. Hij is zeker wel handig als backup, of als je er nog geen eentje bij hebt gekocht. Zeker als je begint met DSLR's, is hij leuk om er voor de groothoek bij te nemen. Niet iedreen koopt gelijk een losse groothoek en telelens erbij.
[..]
Euh, overbodig? Je kan er 50 op hoogste resolutie op kwijt, zeker handig om erbij te hebben.
[..]
Ik wil alles in 1 set verkopen, dus helaas niet zonder lens en CF.
ga niet hoger dan 425...dus hij is van uquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:05 schreef NotoriousJw het volgende:
Ik bied 450 voor de hele set inclusief lens+memorycard...en het is mogelijk dat ik hem vanavond zelfs nog kom ophalen
oke.....quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
ga niet hoger dan 425...dus hij is van u![]()
Ik heb je gemaild.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:05 schreef NotoriousJw het volgende:
Ik bied 450 voor de hele set inclusief lens+memorycard...en het is mogelijk dat ik hem vanavond zelfs nog kom ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |