Ik denk dat 'ie best nog wel even hoger wil gaan hoorquote:Op zondag 16 april 2006 12:13 schreef kesj het volgende:
Is 600 je uiterste prijs?
Je mag altijd meer geven natuurlijkquote:Op zondag 16 april 2006 12:13 schreef kesj het volgende:
Is 600 je uiterste prijs?
NL versie, gekocht bij de Dixons destijds.quote:Op zondag 16 april 2006 13:00 schreef Emme-r-tje het volgende:
NL-product? Of van buiten Benelux?
Donequote:Op zondag 16 april 2006 19:33 schreef kesj het volgende:
Heb je msn? Voeg me anders even toe: kesj_news@hotmail.com
Ik wil voor de kit ¤550 hebben in principe. Ik kijk even of kesj de set met grip wil, ik heb hem gemaild.quote:Op maandag 17 april 2006 19:20 schreef dnzl het volgende:
500,- zonder grip geboden.
D50 kost je een stuk meer... *hint*quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:06 schreef SCaRaB het volgende:
Ik heb me oog laten vallen op de D50anders had ik hem graag willen overnemen..
Prima, alleen mijn lens is nog steeds in reparatie, dus zit nu met een prima body met een aldi lensje... Tip: niet bij kamera-express kopen als je enige vriendelijkheid of service verwacht...quote:Op woensdag 19 april 2006 01:22 schreef Stinger666 het volgende:
Grip past helaas niet onder een 350D. Als je overigens daar naar op zoek bent moet je me maar even mailen op stevenblok 'at' zonnet 'dot' nl. Ik heb er nog 1 liggen van een vriend van me.
En Freud bevalt mijn oude lieve 20D je een beetje?
Met K-E heb ik al vaker een meningsverschil over snelle garantie gehad. Alleen zijn ze vrij goedkoop en hebben ze er soms veel verstand van. Ik heb er inmiddels een vaste verkoper die altijd bereidwillig en vriendelijk is. Een tikkeltje afrader maar ook een aanrader. Nu ontopic en succes met de verkoop!quote:Op woensdag 19 april 2006 07:33 schreef freud het volgende:
[..]
Prima, alleen mijn lens is nog steeds in reparatie, dus zit nu met een prima body met een aldi lensje... Tip: niet bij kamera-express kopen als je enige vriendelijkheid of service verwacht...
Kamera-express zijn dozenschuivers en lekker goedkoop. Als je perfecte service wilt moet je naar de cameraboer op de hoek gaan. Wil je lekker goedkoop dan naar K-E, maar dan moet je ook niet lopen zeiken achteraf.quote:Op woensdag 19 april 2006 07:33 schreef freud het volgende:
[..]
Prima, alleen mijn lens is nog steeds in reparatie, dus zit nu met een prima body met een aldi lensje... Tip: niet bij kamera-express kopen als je enige vriendelijkheid of service verwacht...
Voor 550 mag je hem volgende week op komen halen.quote:Op maandag 17 april 2006 19:20 schreef dnzl het volgende:
500,- zonder grip geboden.
Zoveel heb ik nietquote:Op donderdag 20 april 2006 14:11 schreef freud het volgende:
[..]
Voor 550 mag je hem volgende week op komen halen.
Had jij me trouwens ook gemaild op wanadoo?quote:Op donderdag 20 april 2006 15:52 schreef dnzl het volgende:
[..]
Zoveel heb ik niet, bij 500 houd het echt op hier.
Helaas, lager dan 550 ga ik niet.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:14 schreef dnzl het volgende:
Nope
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |