In 1.5 kon ik ctr+z (of ctr+shift+z) doen om het sluiten van een tab ongedaan te maken, maar dat schijnt hier nu ook niet meer te werken...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:28 schreef crossover het volgende:
Ik zie net bij geschiedenis 'onlangs gesloten tabbladen' staan. Das ook wel handig
Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X; en-US; rv:1.8.1) Gecko/20061010 Firefox/2.0quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd welke versie van FF jij hebt, of welke instelling je in about:config veranderd hebt!
Weet niemand dit?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:41 schreef Oblivion het volgende:
Hmmm, heb 2.0 geinstalleerd en heb kleine pauzetjes erin zitten...![]()
De icoons stoppen er dan mee, en de bewegende smilies, om daarna weer verder te gaan....
Wat is het? En hoe kan ik het oplossen?
Hier werkt dat juist wel...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:01 schreef Toryu het volgende:
[..]
Dat werkt ook maar half volgens mij. Ik heb overal 'nieuw tabblad ingesteld, en nog opent hij mn bladwijzer in het ouder tabblad![]()
Vroeg ik me ook af, alleen te lui om te zoekenquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:59 schreef bierjoost het volgende:
Ik neem aan dat dit al gevraagd is maar kan het zo snel niet vinden: Hoe krijg je het oude vertrouwde rode kruisje weer terug rechtsboven die het huidige tabblad sluit? In plaats van het rode kruisje dat elk tabblad nu zelf heeft?
Geweldig.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:19 schreef SterkStaaltje het volgende:
browser.tabs.closeButtons op 3 zetten
Options -> Advanced en dan onder het tabblad General.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:58 schreef Kadoc het volgende:
Hoe zet je spellingscontrole aan?
Ik heb het geprobeerd, maar elk correct Engels woord is nog steeds onderstreept. Volgens mij werkt alleen de eerste die je installeert.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:15 schreef DennisMoore het volgende:
Kun je Engels en Nederlands niet combineren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |