Helaas werkt dat met sommige java links niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:52 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
je kunt standaard op de link klikken met je middelste-muisknop (of scroll-balletje).
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:03 schreef Werewolf het volgende:
Tik in de browser about:config in en zoek naar de volgende key:
browser.tabs.showSingleWindowModePrefs
Zet deze op true.
Hiermee kreeg je in vroegere versies meer opties, maar ik zie net dat dat hele opties menu anders is geworden...
Dit ligt zover ik weet aan je windows instellingen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Heyy
Sinds vandaag heb ik bovenaan mijn beeld een andere lettertype, hij bevalt me totaal niet.. dus mijn vraag is, hoe verander ik dit terug.
Screen:[afbeelding]
Hmm een duidelijke screen lukt niet.
Nouja het gaat iig om het lettertype van de adresbalk, en Bestand, Bewerken en shit..
Waarschijnlijk is er hierdoor per ongeluk een ander profiel aangemaakt,quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:27 schreef brainster het volgende:
Hey, ik heb het volgende al 2 keer meegemaakt:
De pc start spontaan opnieuw op, en als ik firefox open zijn al mijn bookmarks weg.
Ook kan ik geen zoekmachines toevoegen.
Iemand advies?
Eh, nee, waarom denk je dat?quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:21 schreef -Evert- het volgende:
Is 50 MB niet te weinig voor Firefox's buffer?
Zelfs te veel tussen de 15 en 20 MB is zat.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:21 schreef -Evert- het volgende:
Is 50 MB niet te weinig voor Firefox's buffer?
oftewel?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:59 schreef Werewolf het volgende:
De allpeers plugin is eindelijk uit!
ben benieuwd of het voordelen heeft t.o.v. Messengers shared dir. Nadeel is dat je én FF moet hebben, én de plugin. Lijkt mij.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:42 schreef Werewolf het volgende:
www.allpeers.com
Files sharen via de browser.
Heb het alleen nog niet kunnen getest, maar het principe is goed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |