Als je FF crasht/vastloopt, vraagtie of je je sessie wil herstellen, thats allquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:52 schreef Quincy5 het volgende:
Er wordt gezegd dat 2.0 een ingebouwde methode heeft om je sessie te bewaren. Kan iemand mij vertellen waar deze zit, want ik kan na lang gebruik van de sessionsaver extensie niet meer zonder.
daar heb ik helemaal geen last van?? En er staat ergens een oplossing daarvoor.......quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:39 schreef Siegfried het volgende:
Bah.. Vanwege dat gescroll bij de tabjes wil ik echt terug naar de vorige versie..
-edit-quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 18:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hij werkt bij mij sneller, groot minpunt vind ik dat de sluitknop die eerst rechts zat bij de tabbladen nu een dropdown menu is geworden. Ik klik daar dus steeds op .
quote:
Door Websmurf - woensdag 25 oktober 2006 @ 18:54 quote FB
Open about:config
Zoek naar: browser.tabs.closeButtons
Verander de 1 in een 3
waarom vraag je dat in beide topics???quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:47 schreef ryangozer het volgende:
waar kan je plugins of thema's voor versie 2 downloaden?
en hoe zet je die enkele favorieten bovenaan ofz?
om sneller een andwoord te krijgen, lijkt me idd beter om er maar 1 te hebben.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:52 schreef gateway het volgende:
[..]
waarom vraag je dat in beide topics???
zal eens een mod vragen om de 2 topics samen te voegen of er 1 te sluiten......
Ey gozert, kan je die avatar niet wijzigen. Ik krijg er koppijn van.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:54 schreef ryangozer het volgende:
[..]
om sneller een andwoord te krijgen, lijkt me idd beter om er maar 1 te hebben.
sorry ik sta bekend om die avatarquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:56 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ey gozert, kan je die avatar niet wijzigen. Ik krijg er koppijn van.
Ontopic:
Kan iemand uitleggen hoe je de spellingscontrole van Engels naar Nederlands kan zetten?
ESC drukken (i.v.m. die irritante avatar dus)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:56 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ey gozert, kan je die avatar niet wijzigen. Ik krijg er koppijn van.
Ontopic:
Kan iemand uitleggen hoe je de spellingscontrole van Engels naar Nederlands kan zetten?
ja als msnsmiley is ie niet zo mooi, dan bewegen de poppetjes niet......quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:58 schreef ryangozer het volgende:
[..]
sorry ik sta bekend om die avatardie is gewoon van mij
en dat blijftie ook...
Ik heb er veel van www.extensionsmirror.nl afgehaald.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:47 schreef ryangozer het volgende:
waar kan je plugins of thema's voor versie 2 downloaden?
en hoe zet je die enkele favorieten bovenaan ofz?
add blokken is bij fok niet toegestaan!! (in elk geval voor de banners niet)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:08 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Ik heb er veel van www.extensionsmirror.nl afgehaald.
@RoofingBurner
Er zijn meerdere extensions die ervoor kunnen zorgen dat je bepaalde content (bijvoorbeeld irritante usericons) niet meer ziet zoals bijvoorbeeld Adblock plus, Remove It Permanently, Platypus icm Greasemonkey.
Waar vind ik dat?quote:Open about:config
Zoek naar: browser.tabs.closeButtons
Verander de 1 in een 3
Type in je browser: about:configquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:39 schreef Tikorev het volgende:
Wat wordt hiermee bedoeld?
[..]
Waar vind ik dat?
tik 'about:config' (zonder quotes) in in je address bar...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:39 schreef Tikorev het volgende:
Wat wordt hiermee bedoeld?
[..]
Waar vind ik dat?
Het antwoord klopt niet met mijn vraag. Nogmaals. In de nieuwe versie zit een spellingscontrole. Tijdens het typen krijg ik nu allemaal rode lijnen onder de woorden die ik typ omdat de spellingscontrole er vanuit gaat dat ik Engels aan het typen ben. Doe ik bijvoorbeeld because komt daar géén rood lijntje onder. Ik heb inmiddels via het juiste kanaal ook een nederlandstalige spellingscontrole gevonden, maar hoe activeer ik deze?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:08 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Ik heb er veel van www.extensionsmirror.nl afgehaald.
@RoofingBurner
Er zijn meerdere extensions die ervoor kunnen zorgen dat je bepaalde content (bijvoorbeeld irritante usericons) niet meer ziet zoals bijvoorbeeld Adblock plus, Remove It Permanently, Platypus icm Greasemonkey.
zo zie je maar, je kan gewoon niet onder mijn kutavatar uitkomenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:11 schreef gateway het volgende:
[..]
add blokken is bij fok niet toegestaan!! (in elk geval voor de banners niet)
about:configquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:41 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Het antwoord klopt niet met mijn vraag. Nogmaals. In de nieuwe versie zit een spellingscontrole. Tijdens het typen krijg ik nu allemaal rode lijnen onder de woorden die ik typ omdat de spellingscontrole er vanuit gaat dat ik Engels aan het typen ben. Doe ik bijvoorbeeld because komt daar géén rood lijntje onder. Ik heb inmiddels via het juiste kanaal ook een nederlandstalige spellingscontrole gevonden, maar hoe activeer ik deze?
Inderdaad, daar kan je als waarde NL instellen. Wat ook kan is in een stukje tekst zoals ik nu aan het typen ben rechtermuisknoppen en de taal wijzigen. [ben ik trouwens ook net achter gekomen]quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:45 schreef ChOas het volgende:
[..]
about:config
spellchecker.dictionary -> op 'nl' zetten ?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Type in je browser: about:config
Ah, bedankt...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:41 schreef ChOas het volgende:
tik 'about:config' (zonder quotes) in in je address bar...
Nog wat leuke about:'squote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:12 schreef Werewolf het volgende:@ryangozer
Rechtermuis op usericon van ryangozer --> Adblock image --> OK : RUST![]()
Dat is echt het meest geweldige van Firefox. Alleen zien wat je wilt zien.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:35 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
![]()
Yesss, eindelijk van die kut avatar af.
![]()
![]()
Heb ik niet. Dus dat zal wel een plugin zijn. Ik gok op Mouse Gestures.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:35 schreef crossover het volgende:
Is het bij jullie ook zo dat als je de rechter muis knop inhoudt en op de linker knop drukt je dan een pagina terug gaat?
Ik vraag me af of dat in firefox zit of in een plugin.. kheb dr al zo veel..
Andersom werkt natuurlijk ook maar dan ga je vooruit.
Ah ja dat zal em zijn. Die is wel errug handig! Ik mis het meteen als ik IE (moet) gebruik(en).quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb ik niet. Dus dat zal wel een plugin zijn. Ik gok op Mouse Gestures.
Rechts klikken ergens op je toolbar (bijvoorbeeld vlak naast Help) en dan voor Customize kiezen. Je kan de search-bar dan slepen naar het venster wat net geopend is...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:14 schreef Byte_Me het volgende:
hoe kom ik van die google toolbar in FF2 af?
'T makkelijkste is om er gewoon met je middelste muisknop (scroll-wieltje) op te klikken (of je 't ergens kun in stellen zou ik eerlijk gezegd niet weten).quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:46 schreef Toryu het volgende:
Hoe kan ik instellen dat al mijn bladwijzers in een nieuw tabblad komen?
Eerst ging dat gewoon, nu niet meer
ik heb dat op de FP.... als ik daar op een link onder het kopje forum klik, opent ie die ook in nieuw tabblad ipv een nieuw venster (zoals ik ingesteld heb)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:01 schreef Toryu het volgende:
Als ik dat doe opent hij een nieuw venster, dus dat schiet helemaal niet op. Het vreemde is dat ik bij opties heb ingesteld dat hij koppelingen moet openen in een nieuw tab, niet een nieuw venster.
Je kunt altijd nog terug naar 1.5quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:54 schreef Toryu het volgende:
<knip>
Maar goed, ik baal er nu dus wel een beetje van dat ik naar 2.0 ben gegaan. In 1.5 werkte het perfect
Bij mij issie niets breder geworden hoor!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:07 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Die Search Engine toolbar is veel breder geworden!.
Is dat ding ook te versmallen?
-edit- https://addons.mozilla.org/firefox/1172/
spuit 11quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Mijn downloads lopen niet echt lekker. Als ik een bestand download dan looptie niet in de downloads... wel komtie dan in de download locatie, maar je weet niet hoe groot het bestand is, of hoe snel de download gaat. Iemand?
Moet je ff Ctrl-F doen! Dan krijg je de ouderwetse zoekbalk!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:56 schreef BigFire het volgende:
FF2.0 is perfect. op 1 ding na!
als ik een woord zocht op een pagina kon ik in de vorige versies gewoon gelijk intypen en dan next klikken net zolang totdat hij helemaal uitgezocht was en onderaan de pagina was. nu echter lukt dat niet meer en vind ie alleen het eerste woord. als ik via Edit en dan Find on this Page doe is het goed maar ik typ liever gelijk het woord in inplaats van via het menu te gaan. Quick Find heet het nu maar ik vind het niet handig.
Ja kan ook '/' indrukken, da's handig als je vi gewend bent. OF: naar je instellingen -> advanced -> general -> "Search for text when I start typing" aanvinken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Moet je ff Ctrl-F doen! Dan krijg je de ouderwetse zoekbalk!
Maar idd, het is irritant!
we hebben het over FF 2.0 schatquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:20 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ja kan ook '/' indrukken, da's handig als je vi gewend bent. OF: naar je instellingen -> advanced -> general -> "Search for text when I start typing" aanvinken.
browser.search.openintab op true zetten!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:03 schreef SterkStaaltje het volgende:
Als ik de zoek toolbar gebruik opent ie dat in het huidige tabblad, das dus kut. Weet iemand hoe ik hem in een nieuw tabblad kan laten openen?
Ik ook liefjequote:
Tabbrowser Preferencesquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:03 schreef SterkStaaltje het volgende:
Als ik de zoek toolbar gebruik opent ie dat in het huidige tabblad, das dus kut. Weet iemand hoe ik hem in een nieuw tabblad kan laten openen?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
FF 2.0 is één groot drama.
Geweldige lay-out, maar o-ve-ral bugs!
Ik heb gelijk maar weer versie 1.5.0.7 ofzo gedownload!
Ik had alleen Google Toolbar en IE Tab bar.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:26 schreef wlsandman het volgende:
[..]
![]()
Ik heb echt nog helemaal niks geks meegemaakt![]()
Ik heb dan ook niet echt veel plug-ins geïnstalleerd enzo, redelijk standaard![]()
Dat werkt ook maar half volgens mij. Ik heb overal 'nieuw tabblad ingesteld, en nog opent hij mn bladwijzer in het ouder tabbladquote:
Perfectquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
browser.search.openintab op true zetten!
Dat kan ook met 1.5 hoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:40 schreef crossover het volgende:
Echt fijn dat je zelf alles zo simpel kan aanpassen met about:config
Weet ik, ik heb het toen alleen nergens voor gebruikt..quote:
thanksquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Moet je ff Ctrl-F doen! Dan krijg je de ouderwetse zoekbalk!
Maar idd, het is irritant!
Lees na haar post door voor nóg beter adviesquote:
Dat werkt niet meer in 2.0 slimmert! Als je zijn post daarboven had gelezen had je dat gezien!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:59 schreef ChOas het volgende:
[..]
Lees na haar post door voor nóg beter advies
Moet ik gvd en filmpje opnemen om te bewijzen dat het werkt ofzo ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat werkt niet meer in 2.0 slimmert! Als je zijn post daarboven had gelezen had je dat gezien!
Dan ben ik benieuwd welke versie van FF jij hebt, of welke instelling je in about:config veranderd hebt!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:20 schreef ChOas het volgende:
[..]
Moet ik gvd en filmpje opnemen om te bewijzen dat het werkt ofzo ?
De optie zit in het normale menu zoals het in de vroegere releases ook al zat en werkt precies hetzelfde.
Hey die is inderdaad leuk!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:28 schreef crossover het volgende:
Ik zie net bij geschiedenis 'onlangs gesloten tabbladen' staan. Das ook wel handig
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:28 schreef crossover het volgende:
Ik zie net bij geschiedenis 'onlangs gesloten tabbladen' staan. Das ook wel handig
'tZelfde probleem heb ik ookquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:24 schreef mcDavid het volgende:
Ik weet niet precies wat ik gedaan heb, maar mijn downloadmanager is stuk!
als ik iets download, wordt het wel in mijn downloadfolder gezet, maar komt het niet in de manager!
Ook kan ik afbeeldingen niet meer opslaan!
Ik had gehoopt dat het over zou gaan met het installeren van FF2.0, maar dat heeft niet gewerkt!
Zullen we een praatgroep oprichten?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
'tZelfde probleem heb ik ook
Next kan ik ook niet meer vinden nee.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:56 schreef BigFire het volgende:
FF2.0 is perfect. op 1 ding na!
als ik een woord zocht op een pagina kon ik in de vorige versies gewoon gelijk intypen en dan next klikken net zolang totdat hij helemaal uitgezocht was en onderaan de pagina was. nu echter lukt dat niet meer en vind ie alleen het eerste woord. als ik via Edit en dan Find on this Page doe is het goed maar ik typ liever gelijk het woord in inplaats van via het menu te gaan. Quick Find heet het nu maar ik vind het niet handig.
Als je Shift + F3 gebruikt gaat ie een zoekterm terug. Ik heb vaak dat ik te snel ga en daardoor te ver door ga.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:41 schreef roelofjan het volgende:
Moz
Bedankt voor het wél de moeite nemen te lezen [quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:41 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Next kan ik ook niet meer vinden nee.
Druk gewoon op F3, dan zoekt hij verder...
Ga ik proberen als ik weer thuis ben!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:44 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Probleem gefixed. Je moet je downloads.rdf uit je profiel gooien. C:Program FilesMozilla Firefoxdownloads.rdf verwijderen.
Gaat weer als een tiet![]()
In 1.5 kon ik ctr+z (of ctr+shift+z) doen om het sluiten van een tab ongedaan te maken, maar dat schijnt hier nu ook niet meer te werken...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:28 schreef crossover het volgende:
Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X; en-US; rv:1.8.1) Gecko/20061010 Firefox/2.0quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd welke versie van FF jij hebt, of welke instelling je in about:config veranderd hebt!
Weet niemand dit?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:41 schreef Oblivion het volgende:
Hmmm, heb 2.0 geinstalleerd en heb kleine pauzetjes erin zitten...![]()
De icoons stoppen er dan mee, en de bewegende smilies, om daarna weer verder te gaan....
Wat is het? En hoe kan ik het oplossen?
Hier werkt dat juist wel...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:01 schreef Toryu het volgende:
[..]
Dat werkt ook maar half volgens mij. Ik heb overal 'nieuw tabblad ingesteld, en nog opent hij mn bladwijzer in het ouder tabblad![]()
Vroeg ik me ook af, alleen te lui om te zoekenquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:59 schreef bierjoost het volgende:
Ik neem aan dat dit al gevraagd is maar kan het zo snel niet vinden: Hoe krijg je het oude vertrouwde rode kruisje weer terug rechtsboven die het huidige tabblad sluit? In plaats van het rode kruisje dat elk tabblad nu zelf heeft?
Geweldig.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:19 schreef SterkStaaltje het volgende:
browser.tabs.closeButtons op 3 zetten
Options -> Advanced en dan onder het tabblad General.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:58 schreef Kadoc het volgende:
Hoe zet je spellingscontrole aan?
Ik heb het geprobeerd, maar elk correct Engels woord is nog steeds onderstreept. Volgens mij werkt alleen de eerste die je installeert.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:15 schreef DennisMoore het volgende:
Kun je Engels en Nederlands niet combineren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |