browser.search.openintab op true zetten!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:03 schreef SterkStaaltje het volgende:
Als ik de zoek toolbar gebruik opent ie dat in het huidige tabblad, das dus kut. Weet iemand hoe ik hem in een nieuw tabblad kan laten openen?
Ik ook liefjequote:
Tabbrowser Preferencesquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:03 schreef SterkStaaltje het volgende:
Als ik de zoek toolbar gebruik opent ie dat in het huidige tabblad, das dus kut. Weet iemand hoe ik hem in een nieuw tabblad kan laten openen?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
FF 2.0 is één groot drama.
Geweldige lay-out, maar o-ve-ral bugs!
Ik heb gelijk maar weer versie 1.5.0.7 ofzo gedownload!
Ik had alleen Google Toolbar en IE Tab bar.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:26 schreef wlsandman het volgende:
[..]
![]()
Ik heb echt nog helemaal niks geks meegemaakt![]()
Ik heb dan ook niet echt veel plug-ins geïnstalleerd enzo, redelijk standaard![]()
Dat werkt ook maar half volgens mij. Ik heb overal 'nieuw tabblad ingesteld, en nog opent hij mn bladwijzer in het ouder tabbladquote:
Perfectquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
browser.search.openintab op true zetten!
Dat kan ook met 1.5 hoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:40 schreef crossover het volgende:
Echt fijn dat je zelf alles zo simpel kan aanpassen met about:config
Weet ik, ik heb het toen alleen nergens voor gebruikt..quote:
thanksquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Moet je ff Ctrl-F doen! Dan krijg je de ouderwetse zoekbalk!
Maar idd, het is irritant!
Lees na haar post door voor nóg beter adviesquote:
Dat werkt niet meer in 2.0 slimmert! Als je zijn post daarboven had gelezen had je dat gezien!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:59 schreef ChOas het volgende:
[..]
Lees na haar post door voor nóg beter advies
Moet ik gvd en filmpje opnemen om te bewijzen dat het werkt ofzo ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat werkt niet meer in 2.0 slimmert! Als je zijn post daarboven had gelezen had je dat gezien!
Dan ben ik benieuwd welke versie van FF jij hebt, of welke instelling je in about:config veranderd hebt!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:20 schreef ChOas het volgende:
[..]
Moet ik gvd en filmpje opnemen om te bewijzen dat het werkt ofzo ?
De optie zit in het normale menu zoals het in de vroegere releases ook al zat en werkt precies hetzelfde.
Hey die is inderdaad leuk!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:28 schreef crossover het volgende:
Ik zie net bij geschiedenis 'onlangs gesloten tabbladen' staan. Das ook wel handig
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:28 schreef crossover het volgende:
Ik zie net bij geschiedenis 'onlangs gesloten tabbladen' staan. Das ook wel handig
'tZelfde probleem heb ik ookquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:24 schreef mcDavid het volgende:
Ik weet niet precies wat ik gedaan heb, maar mijn downloadmanager is stuk!
als ik iets download, wordt het wel in mijn downloadfolder gezet, maar komt het niet in de manager!
Ook kan ik afbeeldingen niet meer opslaan!
Ik had gehoopt dat het over zou gaan met het installeren van FF2.0, maar dat heeft niet gewerkt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |