quote:Op zondag 16 april 2006 09:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Die duitsers weten hoe ze een feestje moeten vieren!
heel de grensstreek hangt vol rookquote:Op zondag 16 april 2006 09:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Geweldig nog een nacht in de rook. Ik denk dat ik er nu aan gewend want ik ruik het niet meer. Maar dit kan toch niet gezond zijn?quote:Op zondag 16 april 2006 10:32 schreef MaLo het volgende:
Hier zijn de paasvuren vanavond pas. Ik vind het leuk, een gezellige traditie.
Vuurwerk met Oud&Nieuw is minstens zo ergquote:Op zondag 16 april 2006 10:33 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Geweldig nog een nacht in de rook. Ik denk dat ik er nu aan gewend want ik ruik het niet meer. Maar dit kan toch niet gezond zijn?
Inderdaad.quote:Op zondag 16 april 2006 11:32 schreef robh het volgende:
Vannacht was het hier in de stad (Grunn) ook goed te ruiken.
Inderdaad.quote:Op zondag 16 april 2006 09:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ruiken we depaasvuren vanuit de UK?quote:Op zondag 16 april 2006 13:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het rare is dat de wind uit het noordwesten komt. Duitsland ligt in het oosten
De rook waait een rondje over de wereld?quote:Op zondag 16 april 2006 13:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat de wind uit het westen komt en wij in de rook zitten (westelijk van moffrika): heeft dat mischien te maken dat in de hogere luchtlagen de stroming oostelijk is?quote:Op zondag 16 april 2006 13:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |