Ik hoop dat het of heel hard regenen. Of dat de wind uit een andere hoek gaat waaien.quote:Op zondag 16 april 2006 09:15 schreef D.Rose het volgende:
en nu?
Misschien als iedereen meeblaast?quote:Op zondag 16 april 2006 09:18 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het of heel hard regenen. Of dat de wind uit een andere hoek gaat waaien.
quote:Op zondag 16 april 2006 09:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Misschien als iedereen meeblaast?![]()
Hier regent het wel. (Midden Nederland)
Ik woon in Leeuwarden en heb er ook last van...quote:Op zondag 16 april 2006 09:13 schreef mjb44 het volgende:
Ik werd vannacht wakker (even pissen) dacht ik "er staat hier in de buurt iets in de fik" want mijn hele huis stinkt naar rook. Ik dus de raampjes die ik open heb staan dicht gedaan. Ben weer gaan slapen. Werd een half uurtje geleden wakker. Stinkt het hier nog naar rook. Ik zet dus even de tv aan op de regionale omroep. Ik dacht bij zo'n fik staat er vast wel iets op teletekst. Heeft de presentator het er toevallig net over. Schijnt dat dit rook is van paasvuren helemaal uit moffrika (Duitsland). En doordat de wind deze kant op is hebben wij last van de rook van al die grote paasvuren daar. Ik woon in Groningen en dat is toch zeker 50 km bij moffrika vandaan.
Pasen (lekker vrij)![]()
Paasvuur (de rook daarvan)![]()
Dus dat is oorzaak van die stank die ik ruikquote:Op zondag 16 april 2006 09:31 schreef Trance_X het volgende:
[..]
Ik woon in Leeuwarden en heb er ook last van...![]()
Idd, je kan het zelfs zíenquote:Op zondag 16 april 2006 12:07 schreef RemCOW het volgende:
Oohw, ik zat het me ook al af te vragen. Want de paasvuren hier in het Noorden worden pas morgen aangestoken. Weet ik dat ook weer. Maar het staat hier echt blauw inderdaad (Groningen-stad)...
Och het fikt toch wel.quote:Op zondag 16 april 2006 12:29 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het heel hard gaat regenen vanavond.
De rook gaat dan in ieder geval niet zo ver.quote:
Ik ruik niets.quote:Op zondag 16 april 2006 09:57 schreef ForumGek het volgende:
Assen ook, regen en blauwe lucht + stank !
Ben net herstellend van bronchitus. de hele week lopen te blaffen piepen en dat soort narigeheid. anti-biotica kuur, ging net weer de goede kant op en nu dit weer.quote:Op zondag 16 april 2006 12:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ruik niets.
Maar ach.. een keer per jaar een stinkdag ?
In de randstad stinkt het elke dag... kop op dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |