Eenschquote:
Ik vind ze er juist tof uit zienquote:Op zondag 16 april 2006 00:22 schreef Burbo het volgende:
Leuk! Alleen jammer dat die poppetjes er zo verneukt uitzien.
Herfst 2006.quote:Op zondag 16 april 2006 12:40 schreef Marble het volgende:
Oh my god wat geweldig! Ik wist niet eens dat ze hier mee bezig waren. Wanneer komt ie uit?
quote:
Ik ben anders de laatste paar weken bezig met een flinke Settlers II (gold) battle in WinXP (volgens het save overzicht al meer dan 8 uur bezigquote:Op woensdag 19 april 2006 18:18 schreef Demonfreak het volgende:
Zeker prettig om te weten omdat Settlers II zelf niet helemaal lekker draait op Windows XP.
Is de demo in het engels of het duits?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:05 schreef MaxMark het volgende:
Maar even een kick doen, want de demo is inmiddels uit. Klik (247 MB)
Je kunt de demo 90 minuten spelen op een demo-map. Ik heb het net even gespeeld en ben toch wel blij verrast. Ondanks dat het spel een beetje traag overkomt vanwege de zware graphics (ook al heb ik een redelijke bak), overheerst het gevoel van nostalgie. Je ziet vele gelijkenissen met het originele spel en alle gebouwen zijn in een nieuw jasje gestoken. Er zijn geen extra gebouwen, maar er zijn ook geen gebouwen weggehaald. Gewoon heerlijk om even te spelenVlaggetjes planten
Ik draai Settlers II Gold Edition gewoon normaal onder WIndows XPquote:Op woensdag 19 april 2006 18:18 schreef Demonfreak het volgende:
Vet gaaf, wreed eindelijk weer uren genieten achter een goede ouderwetse settlers. Zeker prettig om te weten omdat Settlers II zelf niet helemaal lekker draait op Windows XP.
Unterstützte Grafikkarten:quote:Op vrijdag 29 september 2006 07:39 schreef Merovingian het volgende:
wat dan?
Die stomme duitsers moeten hun spel gewoon universeel maken en nietquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:33 schreef Merovingian het volgende:
Een ATI 8500 is ongeveer even oud en even snel als een NVidea GeForce 3. Als je een langzamere videokaart hebt, dan kun je bij elk spel gaan zeuren, niets draait dan namelijk nog.
Ow fijn, dus alle laptop gebruikers mogen geen Settlers meer spelen?quote:Grafikkarten mit Intel-, SiS- oder Laptop-Modelle dieser Grafikkarten werden nicht unterst�tzt.
Op mijn laptop doet 'ie het ook, maar niet helemaal vloeiend. Ik heb dan ook maar een 64MB kaartjequote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ow fijn, dus alle laptop gebruikers mogen geen Settlers meer spelen?
Heb 'n radeon 9200 in m'n laptop zitten, geen geweldige kaart, maar aangezien ie zelfs Doom3 nog verwerken moet settlers toch ook te doen zijn..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |