abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57216987
Heb in ieder geval al heel veel gelezen op het internet en hier op het forum.
Ga in ieder geval 22 maart naar laserstudio twente voor mijn eerste behandeling. Die afspraak staat inmiddels gepland. Ik denk dat er bij elke kliniek zowel goede als minder goede ervaringen zijn.
De vrouw die ik van die kliniek aan de lijn had klonk sowieso heel aardig en professioneel alhoewel dat natuurlijk ook niets zegt.

En hebben jullie ook ervaring met de voor en nabehandeling?
Ik lees namelijk dat Gabika haar tattoo voor de behandeling insmeert met EMLA creme.
Ook lees ik dat sommigen het na de behandeling insmeren met flammazine of andere creme.
Wat is jullie ervaring hiermee?

Ik kan in ieder geval niet wachten op mijn eerste behandeling! Ik wil echt graag dat ie weggaat. Alhoewel het in de zomer wel lastig zal worden in de zon. Maar dat heb ik er graag voor over. En de pijn, achja als het vergelijkbaar is met het zetten valt het best mee.
Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte! Vind het prettig om hier op dit forum ervaringen uit te wisselen met je "metgezellen"! Hoever zijn jullie met de behandelingen?
pi_57217174
Ik ben bezig twee tattoos te laten verwijderen. Eentje is nu 3 keer behandeld en de andere 2 keer. Woensdag ga ik weer, en dan zal ik weer een foto posten van de tattoo die dan 4 keer behandeld is.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 13:03:46 #278
205133 magnetron
do the microwave!
pi_57219887
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:44 schreef Miekie08 het volgende:
Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte! Vind het prettig om hier op dit forum ervaringen uit te wisselen met je "metgezellen"! Hoever zijn jullie met de behandelingen?
Super! Ben echt benieuwd. Vind het zelf ook prettig, ik ken verder eigenlijk ook niemand IRL die dit doet of heeft gedaan.

Maar ik heb dus 1 niet zo goede behandeling achter de rug, en moet hierdoor dus weer wachten tot ik ergens anders hopelijk wel een goede behandeling kan voortzetten...
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:53 schreef Raantje het volgende:
Ik ben bezig twee tattoos te laten verwijderen. Eentje is nu 3 keer behandeld en de andere 2 keer. Woensdag ga ik weer, en dan zal ik weer een foto posten van de tattoo die dan 4 keer behandeld is.
Ben benieuwd!
do the microwave!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 19:36:57 #279
205133 magnetron
do the microwave!
pi_57312246
Ik ben vandaag teruggegaan naar mijn behandelaar - om eea te laten zien.

Tot mijn verbazing zei hij dat het er goed uitzag. Ik vroeg daarna hoe dit allemaal heeft kunnen gebeuren en dat ik het er eigenlijk niet echt lekker uit vond zien, en toen zei hij 'iedere huid is anders'. Ja lekker dan, ik snap dat dat waar is, maar dat is nou niet echt het antwoord waar ik op wachtte. Dat zei hij trouwens ook toen ik hem vertelde over dat andere mensen geen vervellingen hadden en dat dat niet hoorde.... arrgghh.

Ik liet hem ook zien dat ik donkerdere huid eromheen had. Eerst zei hij dat dat waarschijnlijk hyperpigmentatie was wat vanzelf wel zou wegtrekken. Toen ik hem zei dat het een beetje lichter werd als ik er op drukte, zei hij dat het waarschijnlijk bloed zou zijn dat zijn werk nu doet in het proces. Ik snap er helemaal niets meer van, ik baal echt van die soort van verkleuring en vraag me serieus af of het normaal is.

Zijn er meer mensen die dit hebben, of is dit echt niet normaal? Ik hoop dat ik hier niet een vlek voor in de plaats krijg zeg. Ik maak me zorgen, en wacht maar af tot het helemaal is genezen, maar vind het echt zo ongelofelijk shit he.
do the microwave!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 20:49:36 #280
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_57314116
Die man kletst maar wat !!

Kun je niet een foto maken van hoe het er nu uitziet ? Misschien kunnen users hier die er zelf ervaring mee hebben je wat meer vertellen ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_57323470
Magnetron, als ik jou was ging ik niet meer naar die behandelaar toe... Vind het een erg vreemd verhaal... Misschien kun je voor vrijblijvend advies (is over het algemeen gratis, en verplicht je tot niets) een afspraak maken met andere klinieken? Ik zou een second opinion zeker aanraden! Is misschien iets verder buiten de deur, maar de moeite wel waard denk ik.
Ik mag vanmiddag weer, foto volgt!! (kun je zien hoe het er bij mij na behandeling uitziet)
pi_57331454
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 19:36 schreef magnetron het volgende:
Ik ben vandaag teruggegaan naar mijn behandelaar - om eea te laten zien.

Tot mijn verbazing zei hij dat het er goed uitzag. Ik vroeg daarna hoe dit allemaal heeft kunnen gebeuren en dat ik het er eigenlijk niet echt lekker uit vond zien, en toen zei hij 'iedere huid is anders'. Ja lekker dan, ik snap dat dat waar is, maar dat is nou niet echt het antwoord waar ik op wachtte. Dat zei hij trouwens ook toen ik hem vertelde over dat andere mensen geen vervellingen hadden en dat dat niet hoorde.... arrgghh.

Ik liet hem ook zien dat ik donkerdere huid eromheen had. Eerst zei hij dat dat waarschijnlijk hyperpigmentatie was wat vanzelf wel zou wegtrekken. Toen ik hem zei dat het een beetje lichter werd als ik er op drukte, zei hij dat het waarschijnlijk bloed zou zijn dat zijn werk nu doet in het proces. Ik snap er helemaal niets meer van, ik baal echt van die soort van verkleuring en vraag me serieus af of het normaal is.

Zijn er meer mensen die dit hebben, of is dit echt niet normaal? Ik hoop dat ik hier niet een vlek voor in de plaats krijg zeg. Ik maak me zorgen, en wacht maar af tot het helemaal is genezen, maar vind het echt zo ongelofelijk shit he.
Ik begrijp weinig van jou als ik eerlijk ben, heb je net zo'n enorm drama gehad, naar je huisarts voor iets dat zeer waarschijnlijk een brandwond is, advies van anderen en van andere lasercentra, en je gaat doodleuk nog terug naar je behandelaar
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_57332613
Zoals beloofd, een fotootje van mijn tattoo zo'n anderhalf uur na de vierde behandeling:

Volgende week als de roodheid weg is, zal ik er nog eentje plaatsen, dan is ook beter te zien hoever ie nu vervaagd is...
pi_57332621
Als ik van mening ben dat iemand mij schade toe heeft gebracht zou ik ook terug gaan om te laten zien wat ze gedaan hebben en om verhaal te halen.
pi_57332865
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 18:54 schreef Empathologica het volgende:
Als ik van mening ben dat iemand mij schade toe heeft gebracht zou ik ook terug gaan om te laten zien wat ze gedaan hebben en om verhaal te halen.
Ik lees in het verhaal van Magnetron weinig over verhaal halen
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_57332999
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 19:36 schreef magnetron het volgende:

Ik heb dit vandaag eens nagevraagd aan mijn behandelaar, en hij vertelde dat blaren, vervellen en korsten wijzen op te diepe verbranding, en dat dat zeker littekens achterlaat (ik was wel heel benieuwd namelijk...). Hij ziet jou het liefste over een maandje weer terug om gewoon verder te gaan met de behandelingen, daarom praat ie het goed.
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:24:12 #287
205133 magnetron
do the microwave!
pi_57340283
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 18:00 schreef Samson het volgende:

[..]

Ik begrijp weinig van jou als ik eerlijk ben, heb je net zo'n enorm drama gehad, naar je huisarts voor iets dat zeer waarschijnlijk een brandwond is, advies van anderen en van andere lasercentra, en je gaat doodleuk nog terug naar je behandelaar
Nee nee sorry ik leg het niet goed uit, ik kwam daar dus om hem te laten zien wat'ie heeft aangericht, te vertellen wat er allemaal is gebeurd en vragen wat is hier misgegaan hoe kan dit gebeuren, met daarbij eigenlijk de hoop dat hij dus idd zou zeggen van ja er is iets mis, met uitleg.

Maar goed, het was idd voor niets eigenlijk aangezien hij vond dat er niets mis was, en ik dus ook geen uitleg heb gekregen wat er is foutgegaan. Hij zei wel dat'ie er een paar keer overheen is gegaan wat'ie dus altijd doet met 'zoveel inkt',... Maar goed, ik ga daar zeker niet terug voor een behandeling - dat zowiezo!..

[ Bericht 2% gewijzigd door magnetron op 12-03-2008 23:51:03 ]
do the microwave!
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:26:41 #288
205133 magnetron
do the microwave!
pi_57340437
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 18:54 schreef Raantje het volgende:
Zoals beloofd, een fotootje van mijn tattoo zo'n anderhalf uur na de vierde behandeling:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Volgende week als de roodheid weg is, zal ik er nog eentje plaatsen, dan is ook beter te zien hoever ie nu vervaagd is...
Thanks voor je advies, en echt super dat je foto's plaatst!! Ik kan dus goed zien dat je alleen roodheid hebt en geen onmiddelijke beschadigde huid e.d. Ziet er goed uit! Dus zo hoort het er normaal uit te zien na behandeling..... ben benieuwd hoe het er over een week uitziet

[ Bericht 5% gewijzigd door magnetron op 12-03-2008 23:46:46 ]
do the microwave!
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:36:39 #289
205133 magnetron
do the microwave!
pi_57341070
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 20:49 schreef deedeetee het volgende:
Die man kletst maar wat !!

Kun je niet een foto maken van hoe het er nu uitziet ? Misschien kunnen users hier die er zelf ervaring mee hebben je wat meer vertellen ?
Ja ik had gehoopt dat'ie op z'n minst kon uitleggen of in ieder geval toegeven, wat is hier misgegaan. Maar goed, verspilde moeite.

sorry foto is beetje wazig/slecht vanwege lichtsomstandigheden atm..

[ Bericht 69% gewijzigd door magnetron op 12-03-2008 23:49:45 ]
do the microwave!
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:45:33 #290
205133 magnetron
do the microwave!
pi_57341414
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 19:04 schreef Samson het volgende:

[..]

Ik lees in het verhaal van Magnetron weinig over verhaal halen
Nou ik vroeg dus hoe dit heeft kunnen gebeuren,... maar hij zei dus dat 'iedere huid anders is/reageert" Ja en daar sta ik dan, ik zeg het ziet er niet goed uit en hoe kan dit gebeuren, en hij zegt ziet er ok uit en iedere huid is anders, ik was gewoon sprakeloos, en het was idd zinloos daar heb je gelijk in, aangezien hij hele tijd A zegt terwijl ik B zeg.
do the microwave!
  woensdag 12 maart 2008 @ 23:54:25 #291
205133 magnetron
do the microwave!
pi_57341718
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 19:09 schreef Raantje het volgende:

[..]

Ik heb dit vandaag eens nagevraagd aan mijn behandelaar, en hij vertelde dat blaren, vervellen en korsten wijzen op te diepe verbranding, en dat dat zeker littekens achterlaat (ik was wel heel benieuwd namelijk...). Hij ziet jou het liefste over een maandje weer terug om gewoon verder te gaan met de behandelingen, daarom praat ie het goed.
Ja precies, en hij had niet eens de moed of wat dan ook om dat toe te geven en uit te leggen!

Ik hoopte dat ik niet eeuwig getekend ben maar nu ik dit hoor..
do the microwave!
pi_57344756
@ Raantje
Dat ziet er goed uit zeg! Word jij behandeld met een Ruby of met een Yag laser?

@ Magnetron
Waar werd je behandeld dan?
Als ik jou was ging ik hier ook echt niet meer heen!! Hoeveel behandelingen had die man je inmiddels gegeven dan? Mooi op zoek naar een ander die je wel goed behandelt!
pi_57345058
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 08:07 schreef Miekie08 het volgende:
@ Raantje
Dat ziet er goed uit zeg! Word jij behandeld met een Ruby of met een Yag laser?
Dit is met de Q-Switched Yag laser, maar sinds vorige week hebben ze daar nog een ander laserapparaat bijgekocht, welke speciaal geschikt is voor blauw en groen en de lichte waas die na behandeling soms overblijft. Waarschijnlijk wordt ik de volgende keer op de lichtste plekjes met die nieuwe laser behandeld. Zal eens kijken of ik op de site kan vinden welk apparaat dat is...
  donderdag 13 maart 2008 @ 09:26:17 #294
205133 magnetron
do the microwave!
pi_57345535
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 08:07 schreef Miekie08 het volgende:

@ Magnetron
Waar werd je behandeld dan?
Als ik jou was ging ik hier ook echt niet meer heen!! Hoeveel behandelingen had die man je inmiddels gegeven dan? Mooi op zoek naar een ander die je wel goed behandelt!
"Gelukkig" alleen maar 1..
Bij Ecuri in Capelle a/d IJssel. Het frustrerende is dat ik dus wel o.a. op de website en bij m'n intake enkele mensen heb gezien die wél goede resultaten geboekt hebben, dus daarom ging ik, en ik snap werkelijk niet waarom ik weer met deze rommel zit.
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 08:47 schreef Raantje het volgende:

[..]

Dit is met de Q-Switched Yag laser, maar sinds vorige week hebben ze daar nog een ander laserapparaat bijgekocht, welke speciaal geschikt is voor blauw en groen en de lichte waas die na behandeling soms overblijft. Waarschijnlijk wordt ik de volgende keer op de lichtste plekjes met die nieuwe laser behandeld. Zal eens kijken of ik op de site kan vinden welk apparaat dat is...
Witte waas? Ik dacht dat je alleen een soort van 'schaduw' van je oude tattoo kon zien als je goed zou kijken, maar je krijgt dus sowieso een witte waas? Maar goed, ik lees dat je die dus met een ander laserapparaar kan wegwerken, ik ben erg benieuwd!
do the microwave!
pi_57345796
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:26 schreef magnetron het volgende:

Witte waas? Ik dacht dat je alleen een soort van 'schaduw' van je oude tattoo kon zien als je goed zou kijken, maar je krijgt dus sowieso een witte waas? Maar goed, ik lees dat je die dus met een ander laserapparaar kan wegwerken, ik ben erg benieuwd!
Nee, een witte waas is het niet! Ik bedoel meer de schaduw waar jij het ook over hebt, sorry, niet helemaal duidelijk uitgedrukt..! Maar die laser is dus om de laatste restjes weg te werken.
  donderdag 13 maart 2008 @ 10:30:07 #296
205133 magnetron
do the microwave!
pi_57346529
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:43 schreef Raantje het volgende:

[..]

Nee, een witte waas is het niet! Ik bedoel meer de schaduw waar jij het ook over hebt, sorry, niet helemaal duidelijk uitgedrukt..! Maar die laser is dus om de laatste restjes weg te werken.
Ah ok gelukkig maar, ik dacht oh jee weer een verrassing... thanks voor de uitleg, Raantje!
do the microwave!
pi_57367571
Ziet er goed uit Raantje.
Mag zelf morgen weer, ook de 4de behandeling, ben heel erg benieuwd, ook naar wat ze zeggen hoever het zou moeten zijn.
(misschien zeggen ze wel dat het er voor 3 behandelingen eigenlijk wel goed uitziet, kan ook natuurlijk, maak ik me druk om niets) maar ik heb goede hoop dat het na deze behandeling toch echt flink lichter moet zijn.
Baal er zo van dat ik ondanks mijn hoop en mooie praatjes van de behandelaar tóch niet deze zomer al met een nauwelijks meer zichtbare tatoeage kan rondlopen. (korte rokken deze zomer nog maar even in de kast laten hangen, weer een zomer voorbij zometeen)

al is het maar flink vervaagd al, dat het minder opvalt, dan ben ik al heel blij. voor de zomer een 5de behandeling moet haalbaar zijn, dan zou het (in theorie) toch al flink minder zichtbaar moeten zijn.

magnetron, ik begrijp wel dat je er nog naartoe bent gegaan, je hebt toch de behoefte om bij zo'n persoon even te spuien en te tonen wat hij gedaan hebt, maar ik gok dat deze man mensen zoals jij al ingecalculeerd heeft en er totaal niet van onder de indruk is.
hij zal ze wel vaker spreken en haalt er waarschijnlijk zijn schouders voor op, ben bang dat je je woede en frustratie alleen zelf kunt oplossen, deze man zal hoogstwaarschijnlijk zijn fout nooit toegeven.
wat waardeloos is natuurlijk, want het zou zo veel makkelijker zijn als zo'n persoon gewoon zou zeggen; ja inderdaad, ziet er niet best uit, sorry, ik doe ook alleen maar mijn best en ik heb een foutje gemaakt bij je.
maarja, dit soort mensen zit er maar om 1 reden in; veel geld verdienen ten koste van andermans lijf.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_57368248
Plaats je ook een foto na de behandeling WRH? Ben ook benieuwd naar andere ervaringen!
pi_57370440
ja wilde absoluut even wat foto's plaatsen dan, van begin, halverwege en straks na 4de behandeling.
vond het verschil van de vorige 3 behandelingen eigenlijk zo klein dat ik dan beter op het tatoeage topic kon plaatsen :-)
pi_57397264
Zal van de week even kijken voor foto's plakken, maar eerst even een update:

Vandaag mijn behandeling gehad in Veldhoven. de 4de behandeling, voor de eerste keer in Veldhoven.
Wat een verschil met Vossius!
Wél uitleg, wél iemand die weet waar hij het over heeft, wél persoonlijke goede aandacht, gewoon iemand met kennis van zaken.

Al direct was duidelijk dat ik wel degelijk al een klein stukje littekenvorming heb en dat de laser waarmee in de Vossius gewerkt wordt gewoon totaal nergens op slaat om tatoeages goed weg te krijgen.
Witte lasersnow, wtf, zoveel wit spul als ik had bij Vossius (een complete laag, leek wel kerst) was simpelweg een teken dat de boel zwaar verbrand werd.
Bij Vossius werd bij het aanzien van die witte sneeuw nog vrolijk uitgeroepen; prachtig die reactie, dan kun je zien dat de inkt echt goed is en de behandeling goed aanslaat.
prutser dus, werd zo kwaad vandaag toen ik de goede en uitgebreide uitleg kreeg en het duidelijk werd dat mijn huid gewoon mishandeld is, niet leuk.

Wat ik ook erg interessant vond, is dat ik per mail (schriftelijk, doe zoiets niet telefonisch) mijn afspraak bij Vossius heb afgezegd, maar nog helemaal niet voor de rest van de 'kuur' maar in eerste instantie alleen de afspraak die ik gister zou hebben.
Ik wilde toch even afwachten hoe en wat bij de andere behandelaar.
niets gehoord van Vossius, geen bevestiging, geen belletje voor het plannen van een nieuwe afspraak, gewoon niets.
Ik heb zelf het gevoel dat hij dondersgoed begrijpt dat ik elders een 2nd opinion ben gaan halen en dat hij geen contact meer durft op te nemen.
is misschien maar goed ook, want als hij nog iets durft uit te leggen heeft hij alsnog een advocaat te pakken, wat een prutser, ongelooflijk dat mensen zoiets durven met andermans lijf, onvoorstelbaar.

maar goed, deze behandeling van vanochtend: top, pijnlijk maar top, afwachten maar weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')