quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:44 schreef Miekie08 het volgende:
Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte! Vind het prettig om hier op dit forum ervaringen uit te wisselen met je "metgezellen"! Hoever zijn jullie met de behandelingen?
Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:53 schreef Raantje het volgende:
Ik ben bezig twee tattoos te laten verwijderen. Eentje is nu 3 keer behandeld en de andere 2 keer. Woensdag ga ik weer, en dan zal ik weer een foto posten van de tattoo die dan 4 keer behandeld is.
Ik begrijp weinig van jou als ik eerlijk ben, heb je net zo'n enorm drama gehad, naar je huisarts voor iets dat zeer waarschijnlijk een brandwond is, advies van anderen en van andere lasercentra, en je gaat doodleuk nog terug naar je behandelaarquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:36 schreef magnetron het volgende:
Ik ben vandaag teruggegaan naar mijn behandelaar - om eea te laten zien.
Tot mijn verbazing zei hij dat het er goed uitzag. Ik vroeg daarna hoe dit allemaal heeft kunnen gebeuren en dat ik het er eigenlijk niet echt lekker uit vond zien, en toen zei hij 'iedere huid is anders'. Ja lekker dan, ik snap dat dat waar is, maar dat is nou niet echt het antwoord waar ik op wachtte. Dat zei hij trouwens ook toen ik hem vertelde over dat andere mensen geen vervellingen hadden en dat dat niet hoorde.... arrgghh.
Ik liet hem ook zien dat ik donkerdere huid eromheen had.Eerst zei hij dat dat waarschijnlijk hyperpigmentatie was wat vanzelf wel zou wegtrekken. Toen ik hem zei dat het een beetje lichter werd als ik er op drukte, zei hij dat het waarschijnlijk bloed zou zijn dat zijn werk nu doet in het proces. Ik snap er helemaal niets meer van, ik baal echt van die soort van verkleuring en vraag me serieus af of het normaal is.
Zijn er meer mensen die dit hebben, of is dit echt niet normaal? Ik hoop dat ik hier niet een vlek voor in de plaats krijg zeg.Ik maak me zorgen, en wacht maar af tot het helemaal is genezen, maar vind het echt zo ongelofelijk shit he.
Ik lees in het verhaal van Magnetron weinig over verhaal halenquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:54 schreef Empathologica het volgende:
Als ik van mening ben dat iemand mij schade toe heeft gebracht zou ik ook terug gaan om te laten zien wat ze gedaan hebben en om verhaal te halen.
Ik heb dit vandaag eens nagevraagd aan mijn behandelaar, en hij vertelde dat blaren, vervellen en korsten wijzen op te diepe verbranding, en dat dat zeker littekens achterlaat (ik was wel heel benieuwd namelijk...). Hij ziet jou het liefste over een maandje weer terug om gewoon verder te gaan met de behandelingen, daarom praat ie het goed.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:36 schreef magnetron het volgende:
Tot mijn verbazing zei hij dat het er goed uitzag. Ik vroeg daarna hoe dit allemaal heeft kunnen gebeuren en dat ik het er eigenlijk niet echt lekker uit vond zien, en toen zei hij 'iedere huid is anders'. Ja lekker dan, ik snap dat dat waar is, maar dat is nou niet echt het antwoord waar ik op wachtte. Dat zei hij trouwens ook toen ik hem vertelde over dat andere mensen geen vervellingen hadden en dat dat niet hoorde.... arrgghh.
Nee nee sorry ik leg het niet goed uit, ik kwam daar dus om hem te laten zien wat'ie heeft aangericht, te vertellen wat er allemaal is gebeurd en vragen wat is hier misgegaan hoe kan dit gebeuren, met daarbij eigenlijk de hoop dat hij dus idd zou zeggen van ja er is iets mis, met uitleg.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:00 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik begrijp weinig van jou als ik eerlijk ben, heb je net zo'n enorm drama gehad, naar je huisarts voor iets dat zeer waarschijnlijk een brandwond is, advies van anderen en van andere lasercentra, en je gaat doodleuk nog terug naar je behandelaar
Thanks voor je advies, en echt super dat je foto's plaatst!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:54 schreef Raantje het volgende:
Zoals beloofd, een fotootje van mijn tattoo zo'n anderhalf uur na de vierde behandeling:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende week als de roodheid weg is, zal ik er nog eentje plaatsen, dan is ook beter te zien hoever ie nu vervaagd is...
Ja ik had gehoopt dat'ie op z'n minst kon uitleggen of in ieder geval toegeven, wat is hier misgegaan. Maar goed, verspilde moeite.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:49 schreef deedeetee het volgende:
Die man kletst maar wat !!![]()
Kun je niet een foto maken van hoe het er nu uitziet ? Misschien kunnen users hier die er zelf ervaring mee hebben je wat meer vertellen ?
Nou ik vroeg dus hoe dit heeft kunnen gebeuren,... maar hij zei dus dat 'iedere huid anders is/reageert"quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:04 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik lees in het verhaal van Magnetron weinig over verhaal halen
Ja precies, en hij had niet eens de moed of wat dan ook om dat toe te geven en uit te leggen!quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:09 schreef Raantje het volgende:
[..]
Ik heb dit vandaag eens nagevraagd aan mijn behandelaar, en hij vertelde dat blaren, vervellen en korsten wijzen op te diepe verbranding, en dat dat zeker littekens achterlaat (ik was wel heel benieuwd namelijk...). Hij ziet jou het liefste over een maandje weer terug om gewoon verder te gaan met de behandelingen, daarom praat ie het goed.
Dit is met de Q-Switched Yag laser, maar sinds vorige week hebben ze daar nog een ander laserapparaat bijgekocht, welke speciaal geschikt is voor blauw en groen en de lichte waas die na behandeling soms overblijft. Waarschijnlijk wordt ik de volgende keer op de lichtste plekjes met die nieuwe laser behandeld. Zal eens kijken of ik op de site kan vinden welk apparaat dat is...quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:07 schreef Miekie08 het volgende:
@ Raantje
Dat ziet er goed uit zeg! Word jij behandeld met een Ruby of met een Yag laser?
"Gelukkig" alleen maar 1..quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:07 schreef Miekie08 het volgende:
@ Magnetron
Waar werd je behandeld dan?
Als ik jou was ging ik hier ook echt niet meer heen!! Hoeveel behandelingen had die man je inmiddels gegeven dan? Mooi op zoek naar een ander die je wel goed behandelt!
Witte waas?quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:47 schreef Raantje het volgende:
[..]
Dit is met de Q-Switched Yag laser, maar sinds vorige week hebben ze daar nog een ander laserapparaat bijgekocht, welke speciaal geschikt is voor blauw en groen en de lichte waas die na behandeling soms overblijft. Waarschijnlijk wordt ik de volgende keer op de lichtste plekjes met die nieuwe laser behandeld. Zal eens kijken of ik op de site kan vinden welk apparaat dat is...
Nee, een witte waas is het niet! Ik bedoel meer de schaduw waar jij het ook over hebt, sorry, niet helemaal duidelijk uitgedrukt..!quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:26 schreef magnetron het volgende:
Witte waas?Ik dacht dat je alleen een soort van 'schaduw' van je oude tattoo kon zien als je goed zou kijken, maar je krijgt dus sowieso een witte waas? Maar goed, ik lees dat je die dus met een ander laserapparaar kan wegwerken, ik ben erg benieuwd!
Ah ok gelukkig maar, ik dacht oh jee weer een verrassing... thanks voor de uitleg, Raantje!quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:43 schreef Raantje het volgende:
[..]
Nee, een witte waas is het niet! Ik bedoel meer de schaduw waar jij het ook over hebt, sorry, niet helemaal duidelijk uitgedrukt..!Maar die laser is dus om de laatste restjes weg te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |