Dat is inderdaad een persoonlijke keusquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:30 schreef Samson het volgende:
Vervolg op: Deel 1
Ik zag volgens mij nog geen tweede deel van dit topic? En juist nu Gabika er weer is met haar verhaal lijkt me dat toch wel handig. Yep Gabika, ik maak steeds pics, maar ik zet ze liever niet hier. Blijf toch liever redelijk anoniem. Maar misschien denk ik daar later anders over, dan plaats ik ze alsnog![]()
Ik denk dat het net andersom is.... Ik heb het idee dat het steeds minder pijn gaat doen, want (gek genoeg) de pijn "went"...quote:Op zondag 16 april 2006 12:09 schreef deedeetee het volgende:
Hee Gabika leuk weer iets van je te horen.
Ik heb ook nog een vraagje : wordt het niet op den duur veel pijnlijker dat steeds de zelfde plekken worden behandeld/beschadigd![]()
Ik heb er Edula zalf voor, werkt in principe ook goed. Alleen is dat enkel voor achteraf. Ik ben best benieuwd of bij jou het genezingsproces hetzelfde gaat als bij mij. Zelfs tijdens de behandeling heb ik altijd al last van wat bloedingen, dan krijg ik een verband erop dat er na een paar uur afkan. Dan maak ik t schoon en smeer ik er weer wat zalf op. En dat gedurende 10 dagen. In het begin heb ik dan altijd blaasjes met vocht op de plekken waar het behandeld is die na een aantal dagen dus uitdrogen. Uiteindelijk ziet mn huid er weer helemaal gaaf uit zodat ik na 5 weken steeds de volgende behandeling krijg. Dat bevalt me erg goed moet ik zeggenquote:Op zondag 16 april 2006 14:41 schreef Gabika het volgende:
Daarnaast gebruik ik ook EMLA-creme -> dat is een soort van verdovingszalf. Ik voel het nog wel, maar minder en alle beetjes helpen...
Groetjes Gabika![]()
niet iedereen is er achteraf ontevreden overquote:Op donderdag 20 april 2006 22:19 schreef Barcelona het volgende:
nou ik ben benieuwd, ben ik blij dat ik geen tattoo heb![]()
Wat wel "grappig" is dat sommige mensen dat de tattoo zetten meer pijn doet dan dit. Nou, dat is echt niet mijn ervaring. Niet dat je door de grond gaat van de pijn of zo, maar een prettig gevoel is het zeker niet. Had je verder ook last van bloedingen (heel klein meestal maar, maar toch). Dat schijnt van persoon tot persoon nogal te verschillen nl. Ben benieuwd wat het resultaat van je eerste behandeling is. Ik kijk in principe altijd al uit naar de volgende. Als je er een keer vanaf wil wil je er ook vanafquote:Op donderdag 20 april 2006 22:06 schreef fleur22 het volgende:
![]()
En het ging vandaag súper! Maar altijd spannend zo'n eerste keer.....Wat kon ik gaan verwachten de komende maanden? Maar het is me alles meegevallen!
Ik zou gewoon even rondspeuren op internet, er zijn er verschillende te vinden en het hangt er maar net vanaf waar je in de buurt woont. Misschien heb je nog wat aan deze link: http://www.standaardpagina.nl/tattoo.htmquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:06 schreef koelie1 het volgende:
hallo, hier een vraagje van mij zijn er aderessen bekend ( in de randstad) waar je een tattooo weg kan halen?en de ervaring daar mee?
Gr koelie
Dat snap ik niet helemaal, alle plekken worden toch puls voor puls behandeld? Wat bedoel je dan met aan een stuk? Of bedoel je gewoon veel pulsen na elkaar?quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:39 schreef fleur22 het volgende:
Ik vond ook stukjes die aan 1 stuk werden gelaserd, pijnlijker, dan sommige stukjes die als korte '' prikjes'' werden gegeven.
Dat rode trekt idd best snel weg maar is redelijk normaal in het beginquote:Het proefplekje is heel erg rood nu. De rest is ook rood, langs de lijnen is het rood zeg maar, het groen is nu al een stúk minder opvallend groen, als ervoor.
Dat zou idd niet normaal zijn, het is natuurlijk ook maar een heel plaatselijke behandeling, ik heb na mn vorige behandeling gewoon de volgende dag een wedstrijd gelopen, niks aan het handjequote:Ik vind zo opvallend dat ik nu helemaal geen pijn meer voel! Ik heb toen echt 4 dagen lang om de zoveel uur het plekje voelen branden.
Alleen kort na de behandeling van afgelopen donderdag het eerst uur het flink voelen branden, en toen, nix meer!
Ik ging er beetje vanuit dat ik echt dagenlang amper me zou kunnen bewegen, maar ook dat valt alweer mee.
Ja, kort op elkaar gekregen pulsen vond ik pijnlijker.quote:Op zondag 23 april 2006 13:57 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat snap ik niet helemaal, alle plekken worden toch puls voor puls behandeld? Wat bedoel je dan met aan een stuk? Of bedoel je gewoon veel pulsen na elkaar?
[..]
Beetje late reactie maar toch, Mn vrienden weten wel dat ik het aan het weghalen ben maar op mn werk bv weer niet. Het hangt ervan af wie t is. Maar als iemand ernaar vraagt zeg ik t gewoon. Tja, reacties zijn natuurlijk al snel zo van: waarom je m dan ooit nam, dat je het beter niet had kunnen laten doen dus (het zetten) etc etc, maar ja, hij zit er en moet weg. En t gaat om mijn besluit tenslotte. Ik ben blij dat ie stees meer en meer verdwijnt (net de 4e behandeling achter de rug)quote:Op zondag 23 april 2006 21:54 schreef fleur22 het volgende:
[..]
Samson, weten er mensen in jou omgeving dat je een tattoo aan het weglaseren bent?
Hoe zijn de reacties?
Hier weet alleen mn familie het. Ze hadden ook zo van; als je dit echt wilt, moet je het doen.
heb je al een idee hoeveel behandelingen je in totaal te gaan hebt? Nog 13 dus?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:09 schreef fleur22 het volgende:
Ja.
Arts was weer dik tevreden. Hij wil nog wel dat de behandelingen om de 6 weken gaan. Ik dacht dat om de 5 weken ook wel zou kunnen, aangezien het zo goed ging met genezen. Maar beter was toch 6 weken.
Dus 13 juli weer.
Ik vond de pijn heftiger deze keer...Zal wel meespelen dat ik wat moe was vandaag..
Maar het was wel weer zo gepiept.
De komende weken wordt het groen nog vager..Fijn om te weten.![]()
De arts heeft minstens 16 á 18 behandelingen genoteerd.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:21 schreef Samson het volgende:
[..]
heb je al een idee hoeveel behandelingen je in totaal te gaan hebt? Nog 13 dus?
Ze laat de laatste maanden sowieso niet veel meer van zich horen. Ik vind 't erg jammerquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:49 schreef Samson het volgende:
Het linkje van Gabika werkt niet meermaar dat had ze een tijdje terug volgens mij al aangekondigd, andere provider of zoiets?
Ik zit nu aan 4 behandelingen, over een week de 5e. In het begin hadden we 7 a 8 behandelingen ingeschat, maar er zit toch best veel inkt in mn tatoeage dus dat gaat denk ik toch niet lukken. Ik denk dat ik wel zo'n 10 behandelingen nodig ga hebben. Het leuke vind ik onderhand wel dat van de dunner getatoeeerde delen er nu echt al stukjes verdwenen zijn, een soort van gaatjes tussen de restquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:59 schreef fleur22 het volgende:
[..]
De arts heeft minstens 16 á 18 behandelingen genoteerd.
Misschien worden het er minder..mss meer? Ik verbaas me wel hoe snel de kleur is gaan vervagen. Maar dan nog....ik denk om het echt goed weg te krijgen ik sowieso 10 behandelingen wel haal.
Jij dan Samson? Hoeveel behandelingen zal je nodig hebben?
( Ik heb al wel een foto gemaakt. Nu nog plaatsen.Grr..gaat ff niet soepel.)
Idd dat denk ik ook. Gelukkig zit die van mij helemaal op mn bovenarm, zaterdag weerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:07 schreef deedeetee het volgende:
Groen is al ver op z'n retour en dat was ook de bedoeling toch ?
Een broek lijkt me vlak na de behanding ff niet zo lekker zitten![]()
Tja, wat ik al zei, er zit meer inkt in dan ingeschat, als ik de tijd terug zou kunnen draaien,,, ik ben nl na mn tattoo zetten ooit nog ns teruggeweest omdat ik het niet donker genoeg vond, maar ja, gedane zaken nemen geen keer helaas..... Maar toch gaat het de goeie kant op hoor.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:49 schreef deedeetee het volgende:
Zaterdag ? Het schiet bij jou vast al op![]()
Het wordt dan lekker zonnig weer, zit de tattoo hoog genoeg om door de korte mouw van een shirt bedekt te worden ?![]()
Het valt zo reuze mee!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:07 schreef deedeetee het volgende:
Groen is al ver op z'n retour en dat was ook de bedoeling toch ?
Een broek lijkt me vlak na de behanding ff niet zo lekker zitten![]()
Valt idd goed mee zo te horen, misschien is dit een makkelijker gebied om te behandelen dan je bovenarm? Ik heb na elke behandeling altijd bloedingen en blaasjes, zijn wel na een aantal dagen verdwenen maar toch...quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:44 schreef fleur22 het volgende:
[..]
Het valt zo reuze mee!
Zelfs een broek kan er over heen.
Ik kan ook na de behandeling zelf terug rijden, slapen gaat prima. Kortom; bewegen e.d gaat allemaal goed.
Ik ben zo verbaasd hoe makkelijk het eigenlijk gaat!
Deze keer kreeg ik na 3 dagen weer wat pijn, en nu heb ik af en toe jeuk. Maar valt ook mee. Mag niet eens een naam hebben.
Ik had niet verwacht dat het zo mee zou vallen.
En idd, het groen is enorm vervaagd...maar, ben er nog niet klaar mee. Hi.
Oh, maar ik ook wel hoor! De eerste behandeling kreeg ik precies op het proefplekje een enorme bloedblaar....Echt heel vies...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:44 schreef Samson het volgende:
[..]
Valt idd goed mee zo te horen, misschien is dit een makkelijker gebied om te behandelen dan je bovenarm? Ik heb na elke behandeling altijd bloedingen en blaasjes, zijn wel na een aantal dagen verdwenen maar toch...
Ah, toch een beetje hetzelfde als bij mij dus. Vandaag vielen de bloedingen erg mee, nu zit er nog een verbandje op maar dat haal ik er met een uurtje vanaf. Dan ff zie het het erbij staat. Ik vind het ook altijd wel pijnlijk maar gelukkig is mijn tattoo niet zo groot, dus niet een enorm aantal pulsen. ik zal ns op zoek naar foto's van jolie, hopelijk is ze dan idd nog bezigquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:28 schreef fleur22 het volgende:
[..]
Oh, maar ik ook wel hoor! De eerste behandeling kreeg ik precies op het proefplekje een enorme bloedblaar....Echt heel vies...Maar gewoon laten zitten, niet aankomen, en in 1x was-tie weg. En was er niks meer te zien.
Ook voel ik wel korstjes zitten enzo, maar toch....ik vind het zó enorm meevallen!
De verhalen die ik vooraf hoorde dat het zoooooo ellendig moest zijn....Nou, ik persoonlijk vind het reuze meevallen dus.
Ik weet niet of het uitmaakt welke plek behandeld wordt....
Wel vind ik het heel pijnlijk als bij mij de zijkanten van de tattoo worden behandeld. Dat is zó gevoelig!echt ff heel vervelend. Aan de andere kant..Ik heb ook zó hekel aan die plekken, dat het dan ook wel weer fijn is dat het nu gewoon WEG gaat.
Hihi.
Heb je de tattoo gezien van Angelina Jolie, die zij ook heeft laten weggehalen? Ik schrok me rot hoe zichtbaar de plek nog was!![]()
Wat zou dit betekenen? Dat ze mss nog steeds bezig is?Laten we het hopen.![]()
Leuk verhaal, dat is zeker een goeie deal die je daar hebtquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:09 schreef fleur22 het volgende:
Oja... Ik krijg de foto's ook, misschien wel leuk om ze dan even te laten zien hier.![]()
Hoe gaat het nu met jou tattoo Samson?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:54 schreef Samson het volgende:
Echter weet ik wel zeker dat ik volgend jaar zomer weer tattoo vrij zal zijn![]()
Goeie timing vandaag, vanochtend de 6e behandeling gehad, pulsen mochten wat zwaarder, er zit al veel minder inkt in dus gaat zeker goed komen. En hier barst net een onweer los, dus geen problemen om de zon te vermijdenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
![]()
Ik ben benieuwd naar de 6e keer, zou je er meer last van hebben nu het zo warm en zonnig is ?
Laat dat dan even hier weten.![]()
Dat gaat snel bij jou, ik ben nu 6 keer geweest en er zijn nog maar kleine stukjes die echt al weg zijn, op zich is de tatoeage al wel veel lichter natuurlijk. Rondom de tatoeage is mn huid gewoon zoals ie was, maar ik ga bewust ook niet in de zon zolang ik hiermee bezig ben. Heb je jaren later toch het beste resultaat mee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:05 schreef tiesteke het volgende:
hallo ik ben voor de 2de maal geweest en idd ik kijk er ook niet naar uit!!! doet toch wel pijn
mijn tattoo is ong 8cm op 8 en bevindt zich op mijn linkerbovenarm. ik kijk er echt naar uit als ze volledig verdwenen is.Ik kom uit belgie en laat het doen bij een dermatoloog bepaalde stukjes zijn al 3 maal behandeld(eerste maal als wijze van proef ) en die zijn echt bijna verdwenen![]()
hebben jullie het ook dat de huid er rond wit is valt wel erg op zeker in de zomer groetjes
Hij wisselt idd wel de sterkte van de laser, dat houd ie iedere keer goed bij. Het kan dus zeker dat hij het heeft bijgesteld. Waarschijnlijk ook daarom dat ie me nu wat meer tijd geeft voor het herstel. Maar als ik het zo bekijk (het moet nog veel meer genezen) is het deze keer wel veel lichter geworden van vorige keer met meer gaten erin. Dus op zich ben ik wel positief gestemd hoor. Maar wat ik al zeg, je hebt er geduld voor nodig en in de loop van de volgende weken vervaagt het altijd nog extra.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:08 schreef deedeetee het volgende:
Was je huid deze keer ook meer kapot gegaan ?
Mss heeft degene die de behandeling uitvoert ook gezien dat het resultaat van de vorige keer wat minder goed was en deze keer er een * schepje bovenop * gedaan ? Als zoiets kán tenminste.
Ik hoop dat je huid zich weer snel hersteld, het lijkt me maar niks zo'n branderig gevoel.![]()
Ah, jij bent tenminste een trouwe bezoeksterquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:28 schreef deedeetee het volgende:
Ja 't is jammer dat we niks meer van Gabika horen, ik ben ook reuze benieuwd hoe het er nu uit ziet bij haar. Mischien krijgen we toch een update van haar ? Of komt ze helemaal niet meer op Fok!![]()
Wel lekker dat jij er nu minder last van hebt Samson.![]()
Volgens mij ook idd. Goed dat je een prijsafspraak hebt gemaakt, dan moet je m daar zeker aan kunnen houden. Ik zou er zeker van uit gaan dat voor dat geld hij door moet gaan totdat de tatoeage is verdwenen. Ik zit nu dus al aan 8 behandelingen. Ik heb het idee dat het resultaat ook per keer wel wat wisselt. Af en toe denk je idd dat het niet echt opschiet, maar als ik dan een fotootje van de originele tattoo naast die van nu leg weet ik weer zeker dat het wel goed werkt. Je moet wel geduld hebben zoals je al zegt. Maar bij mij precies hetzelfde. Af en toe dus stukjes waardoor je je "schone" huid alweer ziet geeft altijd nieuwe moed.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:57 schreef fleur22 het volgende:
Ben ook zeeeeer benieuwd naar Gabika!! Ze begon volgens mij met de laserbehandeling in mei 2005??
Zeker wetenquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:09 schreef deedeetee het volgende:
Ik weet zeker dat er users zijn hier, die bewondering hebben voor je moed en doorzettings vermogen
Het lijkt erger dan t is hoor, het zijn enkel vochtblaasjes die na verloop van tijd uitdrogenquote:
Ik heb ze zichtbaar gemaakt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:31 schreef Samson het volgende:
@Gabika, helaas zijn al je foto's niet te zien![]()
Ben er idd zeer blij mee! Ook fijn om te weten dat het nu een kwestie van laatste loodjes wordt. Tenslotte zijn de behandelingen niet echt leuk. Sorry dat de foto's nogal vaag zijn, ik kan er niets beters van maken met mn gammele webcammetjequote:Op zondag 29 oktober 2006 13:05 schreef deedeetee het volgende:
Idd een prima resultaatDaar zul je wel blij mee zijn !
![]()
Ha Gabika, dus je hebt intussen weer een behandeling achter de rug? Zelf vandaag mn 9e behandeling gehad. Dus weer een stapje verder. Hij heeft de pulsen nu wat minder sterk gelaten op een paar na. Die waren voor de iets donkerder stukjes. Gelukkig doen die minder sterke pulsen ook een stuk minder pijn. Want het blijft echt geen leuk gebeurenquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:57 schreef Gabika het volgende:
Ik ben er weer!!!![]()
Inderdaad, de foto's doen het nog steeds niet.![]()
![]()
M'n vriendje zat hier ongeveer 3 uur achter de pc nog net en hij heeft alles geprobeerd, maar hij krijgt hem niet helemaal voor elkaar ivm nieuwe provider en de webspace zit hier heel raar in elkaar.![]()
Ik heb daar echt geen verstand van dus het duurt nog wel even.
Samson, jouw tattoo ziet er zeker goed uit!!!![]()
![]()
Ik heb m'n volgende behandeling op 16 november staan.![]()
Gr.Gabika
Ha, leuk dat je er weer bij bentquote:Op zondag 7 januari 2007 13:40 schreef Gabika het volgende:
Hoi iedereen!!!
Ik ben er weer....
Hier komt m'n volgende foto van vandaag. M'n volgende behandeling vindt plaats op 18 januari.
Gr.Gabika
[afbeelding]
Da's een behoorlijk verschil met de vorige keer!quote:Op zondag 7 januari 2007 13:40 schreef Gabika het volgende:
Hoi iedereen!!!
Ik ben er weer....
Hier komt m'n volgende foto van vandaag. M'n volgende behandeling vindt plaats op 18 januari.
Gr.Gabika
[afbeelding]
Hoe kun jij nu de foto bekijken danquote:Op zondag 7 januari 2007 14:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's een behoorlijk verschil met de vorige keer!
Schiet mooi op zo... binnenkort die doornenkrans
Een instelling in Firefox die al dat gezeik met ImageShack omzeilt. Maar evt kun je ook de koppeling van het bestand kopiëren en in een nieuw venster openen.quote:
Had ik al geprobeerd, maar dat werkt niet. De blaasjes vallen wel mee hoor. Het zijn ook gewoon maar vochtblaasjes. De foto is van heel dichtbij met een flits met 6 megapixels, het lijkt erger dan het is, met een dag of 2 zijn ze alweer weg hoorquote:Op zondag 7 januari 2007 15:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een instelling in Firefox die al dat gezeik met ImageShack omzeilt. Maar evt kun je ook de koppeling van het bestand kopiëren en in een nieuw venster openen.
Wat een blaasjes trouwens op die foto van jou!
Dat gaat de goede kant opquote:Op zondag 7 januari 2007 13:40 schreef Gabika het volgende:
Hoi iedereen!!!
Ik ben er weer....
Gr.Gabika
[afbeelding]
Het is moeilijk te vergelijken Gabika, ik ben volgens mij in Januari 2006 begonnen en heb er nu 10 behandelingen opzitten. En hij is dus echt al heel vaag aan het worden. Ik had gehoopt dat ik ook deze zomer ervan af zou zijn, maar ik weet het niet. Echter heb ik de optie om m gewoon af te plakken, hij is al zo'n stuk kleiner dan ie was dus dat moet kunnen. Ik vind het af en toe ook moeilijk om door te zetten, maar zolang ik elke keer resultaat blijf zien ben ik nog positief. Jij heb al een heel stuk achter de rug en ik zou ook gewoon doorzetten als ik jou was. Is af en toe niet makkelijk want het is zeker bij jou een meerjarenplan. Wees echter blij dat het zowiezo mogelijk is vandaag de dag en dat jouw tattoo goed op de behandelingen reageert. Dat kan ook anders. Sterkte met het doorzetten en als je dan uiteindelijk wel weer met korte mouwen op pad kunt weet je dat het de moeite waard is geweestquote:Op zondag 7 januari 2007 15:23 schreef Gabika het volgende:
Ik weet het niet waarom m'n foto het niet doet zoals het hoort.![]()
Maar goed, als het lukt op die manier waar Mikkie het over heeft...
Dat zijn inderdaad flinke blaren, zeg....
M'n dokter pakt elke keer alles mee, de doornenkrans ook, alleen die vervaagt minder snel, omdat er daar zoveel inkt onder m'n huid zit.
Langzamerhand wilt ie de sterkte van de pulsen ook hoger zetten, dat betekent dus nog meer pijn.
Ik moet heel geduldig zijn trouwens.
Ik ben er al heel lang mee bezig, maar af en toe ben ik het echt beu.![]()
ik zie wel veel veranderingen, en ik hoop het elke keer, dat ik de volgende zomer zonder shirtjes met lange mouwen rond kan lopen....![]()
Dit zit er waarschijlijk nog steeds niet in voor 2007. Erg balen dus....![]()
Als het allemaal achter de rug is, dan ga ik zelfs in de winter in een bikikitopje lopen.....![]()
![]()
Hoe zit het met jullie?
Hebben jullie het nooit dat je denkt dat je hier echt niet verder mee kunt/wilt?
Gr.Gabika
Damn!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:44 schreef Samson het volgende:
Om iedereen gerust te stellen, de status na 8 dagen, je begrijpt dat het einde in zicht komt![]()
klik hier
Dit is het beste wat ik er zo snel van kan vinden, is beetje gedraaid maar hij was dus heel donkerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:47 schreef Frautie het volgende:
[..]
Damn!
Heb je ook een piccie van hoe je tattoo was? Want ik heb teruggelezen, maar nergens een piccie kunnen vinden
Eerlijk gezegd schrik ik best wel van de schade die het aan je huid aanricht, zo'n behandeling.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:01 schreef deedeetee het volgende:
Tjonge Samsom die is idd al aardig vervaagt.![]()
Ben blij te zien dat de huis zich al snel hersteld't is duidelijk geen lolletje om het weg te laten laseren
![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd schrik ik best wel van de schade die het aan je huid aanricht, zo'n behandeling.
Ik weet dat het wegtrekt na verloop van tijd. Anders zou ook amper iemand het doen, denk dat je liever met een tattoo rondloop die vervaagt dan een arm vol brandwonden. Maar goed, ik heb zelf de ballen verstand van tattoos en lasertechnieken etc., en ik had gewoon niet verwacht dat je huid zoveel te verwerken kreeg dat 'ie zo vol met blaasjes zit. Ik dacht dat dat veel rustiger gingquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:53 schreef Samson het volgende:
[..]
Schade, je huid heeft wel iets van 4 tot 6 weken nodig om goed te herstellen, maar dan is er geen schade meer aan je huid hoor. Het is natuurlijk logisch dat kort na de behandeling de huid dus nog sterk aan het herstellen is, maar het voordeel van laser is juist dat je na de behandelingen gewoon je tattoo kwijt bent zonder littekens en verdere schade aan je huid. Het is natuurlijk ook niet niets als er een laser je huid bombardeert dus logisch dat je daar in het begin de gevolgen van ziet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |