abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89212788
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:30 schreef CoExist het volgende:
Tijdje stil geweest in dit topic.
In ieder geval komt er een Europese tour aan en speelt AvA op 27 januari in de 013 in Tilburg.
ik ben dr bij!
pi_89214736
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 01:00 schreef swentibold het volgende:

[..]

ik ben dr bij!
Ik moet er nog ff over nadenken...
M'n vriendin zit dan nog steeds in China voor haar stage en ik krijg niemand anders mee naar AvA omdat ze het emo muziek vinden! :(
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_89945103
Zo... zojuist toch maar tickets besteld voor AvA.
Ben toch wel erg nieuwsgierig en duur is 't nou ook niet echt.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_91289441
Nog Fok!kers die naar de 013 gaan op 27 januari?
  Moderator donderdag 13 januari 2011 @ 22:51:25 #80
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_91291115
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef CoExist het volgende:
voor AVA ? Meh voor blink zou ik t wel doen :P
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_91301926
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:27 schreef CoExist het volgende:
Ik heb het overwogen. Maar ik ga toch maar niet.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 15 januari 2011 @ 02:54:30 #82
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_91356292
Misschien
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_91358359
Ken ze, maar vindt ze niet goed genoeg om mijn 32GB MP3 mee te vullen
pi_91359983
Ik vind het toch wel aardig klinken eigenlijk.
Dus alle albums staan op mijn 64GB MP3-speler.
pi_91372820
Bij mij staan ze zeker op mijn 1 TerraByte schijf.
pi_91380350
Ja, ik ben 27 jan erbij. Geweldige band en show :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Drassss op 15-01-2011 20:43:41 ]
pi_91976028
Net terug uit Tilburg...
Live vond ik de band erg matig... veel autotune en de zang van Tom is ehh... belabberd.

Upload in de loop van de ochtend wel ff enkele videos.
In hoeverre die zijn gelukt door al die nare pogo pubers die er voor sprongen en duwden.
pi_91979548
Begin was slecht ( Live kan die gast er ook niks van ) :P naar mate de show werd het beter. In de Melkweg een paar jaar terug was het toch veel en veel beter.

CoExist, nog die gast van het voorprogramma gezien, die vol een faceplant maakte vanaf het podium? :')
pi_91981572
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 10:08 schreef Drassss het volgende:
Begin was slecht ( Live kan die gast er ook niks van ) :P naar mate de show werd het beter. In de Melkweg een paar jaar terug was het toch veel en veel beter.

CoExist, nog die gast van het voorprogramma gezien, die vol een faceplant maakte vanaf het podium? :')
Hahaha ja dat heb ik inderdaad gezien... heb er keihard om gejoeld en geklapt. Wel hulde voor hem dat 'ie daarna gewoon door ging.

Wat AvA betreft... tis serieus 1 van de slechtste live concerten die ik ooit heb gezien/gehoord. Maar gelukkig had ik me hier al op voorbereid. Heb toch erg genoten van de show en de geintjes van Tom met die onderbroek en z'n mic standaard.

Het concert in de Melkweg in 2008 heb ik toen bewust links laten liggen omdat er ook Blink-182 nummers werden gespeeld. Dat hoort niet zo vind ik.

Bij deze mijn video's van gisteravond:
pi_91986505
Ik was er ook. En ik vond het muzikaal gezien een goed concert! Tom heeft een stem die nou eenmaal goed te herkennen is :') Ik heb er iig van genoten.
Meneertje van Neon Trees is hard onderuit gegaan. Bleek dat ie achteraf naar het ziekenhuis moest om zn tanden te laten controleren. Vriend van me stond praktisch naast m (fotograaf) toen ie front stage viel, hij is blijkbaar met zijn hoofd tegen de barrier aangevallen en even KO geweest.

[ Bericht 7% gewijzigd door Dupje op 28-01-2011 14:44:29 ]
Ik ben een meisje =)
pi_91986894
quote:
Angels & Airwaves redt het niet door falende frontman
Uitgegeven: 28 januari 2011 12:41
Laatst gewijzigd: 28 januari 2011 12:41

TILBURG - Met leden van Blink 182, The Offspring en 30 Seconds To Mars en meer is Angels & Airwaves een heuse supergroep te noemen. Frontman Tom Delonge en zijn bandgenoten brengen in maart het vierde album uit. De band heeft een concert in het Tilburgse 013.
Angels & Airwaves in 013, TilburgFotoserie In 2005 werd Delonges nieuwe project wereldkundig gemaakt. Hij negeerde de geruchten over de breuk van Blink 182 en concentreerde zich volledig op Angels & Airwaves. Inmiddels zijn we drie albums verder en is er een vierde op komst.

De avond wordt geopend door twee vaste supportbands van Angels & Airwaves. Het Schotse viertal Twin Atlantic trapt af voor een halflege zaal. De heren maken aardige poppunk, maar kunnen zich maar moeilijk onderscheiden. Een leuke geluid, maar niet vernieuwend.

Neon Trees zorgt nu al voor het hoogtepunt van de avond. Niet alleen is het muzikaal gezien erg sterk, ook door een pijnlijk incident krijgen ze de volle aandacht. Zanger Tyler Glenn struikelt en valt van het podium, om vervolgens met bebloede mond en een tand minder weer verder te spelen.

Punkveteranen

Vervolgens is het de beurt aan de grote jongens van Angels & Airwaves. Eigenlijk een stelletje punkveteranen bij elkaar, waar de voorprogrammas enkel naar op kunnen kijken. Maar de vraag is of dat wel terecht is.

Het viertal zet in met het intro van het laatste album Love, gevolgd door het oudere It Hurts. Een indrukwekkend, bombastisch geluid vult de Tilburgse zaal. Kenmerkend aan Angels & Airwaves is de belangrijke rol voor galm en echo, wat voor een filmische sfeer zorgt.

Foutloos

Opvallend aan de show is dat iedere pauze tussen de nummers wordt benut. Langgerekte intros of outros worden afgewisseld door samples en gesproken berichten. De bijna foutloze overgangen zijn als groot pluspunt te noemen.

Toch zijn er ook genoeg mindere punten te noemen over de avond. Het geluid dat Delonge en kornuiten voortbrengen is erg eentonig en redelijk laat komt de interactie met de zaal op gang. Niet onbelangrijk is ook de zeer matige zang van Delonge.

Seksgrappen

De Blink 182-wortels worden vanavond niet vergeten; niet enkel vanwege het falen op vocaal gebied. Ook maakt Delonge de nodige seksgrappen. Hoe serieus zijn project ook oogt, hij zal waarschijnlijk nooit volwassen worden op dat gebied.

Muzikaal gezien geeft Angels & Airwaves een ijzersterk optreden. Helaas valt het iedereen op dat Delonge het niveau van de andere muzikanten niet aan kan. In een poppunkbandje is vals zingen erg vermakelijk, in deze formatie bijna gênant.

Verzoek

De set eindigt met het stevige The War en zo wordt de zaal op het laatste moment nog wakker geschud. Verrassend genoeg gaat Delonge tenslotte in op een verzoek uit het publiek: There Is van Box Car Racer, dat andere nevenproject.

Een laatste kans om zich te bewijzen, die niet wordt benut. Angels & Airwaves redt het daarom net niet vanavond, hoewel de set redelijk goed in elkaar zit. Maar hoe goed je show ook is uitgedacht, met een falende frontman kom je nergens.
http://www.nu.nl/muziek/2(...)alende-frontman.html
pi_91989333
There Is O+
pi_92004112
Ik vond het een leuk concert alleen wel wat minder dan in 2008. Het was veelal t zelfde of zelfs minder. Tom was inderdaad soms erg slecht.
Maar ik heb toch erg genoten!
Een vriendin van mij had after party kaartjes gewonnen. Leek ons super vet om daar bij te zijn. Echter viel het erg tegen. Tom was al erg snel geirriteerd en was daarom binnen 10 minuten weg, ze deden verder niks dan met mensen op de foto gaan en ouwehoeren. De anderen waren wel aardig en gingen wel serieus met mensen een praatje staan maken.
Alleen werden we even voor 1 al weer weg gestuurd. Stond ik dan van 1 uur tot 6 op de trein te wachten. De kroeg waar we zaten ging om half 3 dicht en de Turk ging ook om 4 dicht.. Gelukkig was er wel Q-Music op t plein en hebben we daar maar gezeten.
pi_92004830
Hmm dat klinkt niet als een gezellige afterparty, en ook niet het 5 uur wachten op je trein waard. Of wel?
Ik ben een meisje =)
pi_92005030
Als er nou nog wat te doen was, of het warm was buiten dan had ik er mee kunnen leven, maar dit was echt naar gewoon. Als ik t van te voren had geweten dan was ik gewoon naar huis gegaan. Ze zeiden van te voren nog dat ze misschien iets zouden doen, dus ik verwachtte misschien 2 of 3 akoestische nummers.. Het zat er niet in helaas :(
pi_92012121
Ik ben blij dat ik die prijs niet gewonnen heb! ;) Balen voor je!
Ik ben een meisje =)
pi_92023258
Mwoah, ik heb wel wat leuks om op terug te kijken hoor, maar ik had er gewoon meer van verwacht en zeker van Tom. Anders had ik misschien wel altijd de vraag gehad hoe het zou zijn geweest...
pi_102726210
En ATOM (Adam Willard) heeft AvA verlaten. Toch jammer want ik vond dat 'ie fantastisch drumde op de AvA platen.

En nu maar wachten op L)VE: Part 2.
pi_102740059
ja zeker jammer, hij paste wel erg goed in de band. En hij zal L)ve part 2 nooit live spelen :/

-lekker late reactie- Ik was trouwens ook op die afterparty in tilburg, had er niet echt verwachtingen van, maar ik had ook t idee dat Tom werd gepushd door de 'belangrijke' mensen hij kon echt niet langer dan 2 minuten op 1 plek staan omdat ie blijkbaar een of andere bobo nog gedag moest zeggen ofzo, zn manager dr achteraan duwen, die ook geen tijd had voor n biertje (serieus nog gevraagd omdat vriendin aanvaring met hem had een paar uur ervoor haha maar dat was n 'yeah ! but later'antwoord ). Er waren ook weinig 'echte' fans daar, veel mensen die zich belangrijk voelde maar niet eens wisten wie er behalve Tom nog meer in de band zaten :P Had wel t idee dat ie in n goeie bui was, hij begon zelf een praatje met mijn groepje xD

[edit] ow en ik had wel een slaapplek geregeld :')
pi_102740449
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:40 schreef CoExist het volgende:
En ATOM (Adam Willard) heeft AvA verlaten. Toch jammer want ik vond dat 'ie fantastisch drumde op de AvA platen.

En nu maar wachten op L)VE: Part 2.
Ik heb hem een keer live aan het werk gezien als The Offspring drummer.. En ik vond het een drummer die lekker explosief drumt. In vergelijking met Ron Welty(voorganger van Atom bij The Offspring) die nog net niet helemaal stil zat tijdens het drummen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')