Nog evenquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:50 schreef Tafkahs het volgende:
cool, vlieg met me mee naar de regenboog

Elke week de zelfde liedje.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:50 schreef Tafkahs het volgende:
cool, vlieg met me mee naar de regenboog

Vreemd, dat had ik eerst ook altijd, nu liep het eens een keer helemaal vlekkeloos en nog scherp ook!quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:58 schreef mjb44 het volgende:
Bij mij stopt het beeld soms bij de internetuitzending. Geluid is wel goed.

In het begin van de uitzending liep het wel goed en scherp. Na ongeveer 4 minuten begon het beeld steeds vaker stil te staan.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:58 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Vreemd, dat had ik eerst ook altijd, nu liep het eens een keer helemaal vlekkeloos en nog scherp ook!

Hier ookquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:02 schreef mjb44 het volgende:
[..]
In het begin van de uitzending liep het wel goed en scherp. Na ongeveer 4 minuten begon het beeld steeds vaker stil te staan.

Dat ie zogenaamd onder de auto lag was helemaal een dieptepunt.quote:Op zondag 16 april 2006 00:01 schreef DeVinger het volgende:
Toch jammer dat Adje niet echt is, kan er niet echt meer om lachen

wat aardig van jequote:Op zondag 16 april 2006 11:34 schreef Mike het volgende:
Topic even opgeschoond.

idd.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:42 schreef DeVinger het volgende:
Wat een geweldig programma is dit toch. Het slaat totaal nergens op maar is o zo leuk. Die Paul de Leeuw is ook echt een presentator naar mijn hart, hij pikt alle bijzonderheden van een gast eruit en gaat daar mee aan de haal. Heerlijk om te zien, in plaats al die opgekropte ergenis bij andere presentatoren.

Volgende week is het weer he, mooi weer de leeuw.quote:

Dankje Mike !!quote:Op zondag 16 april 2006 11:34 schreef Mike het volgende:
Topic even opgeschoond.

Die is inderdaad scherper, hoe kan ik die pakkenquote:Op zondag 16 april 2006 12:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgende week is het weer he, mooi weer de leeuw.
Ik heb trouwens je icon wat scherper gemaakt, als je wil kun je die gebruiken:---> [afbeelding]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |