Ik niet.quote:Op zondag 16 april 2006 03:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hebben jullie een 'het mooiste moment van mijn leven' moment?
Stage lopen. Herinner je je de gelblokjesquote:Op zondag 16 april 2006 03:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat doe je daar, Bb? Buiten Fokken, enzo...
Nu ja, ik stel wel eens vragen louter om het vragen van de vragen, eigenlijk.quote:Op zondag 16 april 2006 03:02 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, graag! Anders heb ik de vraag tot twee keer toe voor niets gesteld, nietwaar?
Nee.quote:Op zondag 16 april 2006 03:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Stage lopen. Herinner je je de gelblokjes.
Slechte eigenschap, hoor. Als het je niet interesseert, moet je er niet naar vragen. Ben jij zo'n type dat alleen een gesprek weet te starten met de zin: "Hoe gaat het?"quote:Op zondag 16 april 2006 03:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ja, ik stel wel eens vragen louter om het vragen van de vragen, eigenlijk.
Hoe reviaans.quote:Maar het gaat wel goed, hoor.
Althans, het gaat zeker niet slecht.
Nee, hoor...Niet persé.quote:Op zondag 16 april 2006 03:10 schreef broer het volgende:
[..]
Slechte eigenschap, hoor. Als het je niet interesseert, moet je er niet naar vragen. Ben jij zo'n type dat alleen een gesprek weet te starten met de zin: "Hoe gaat het?"
Noem het een tvp, voor mijn part.quote:Waar kwam dat 'Hmzz' dan vandaan?
Ik wacht op de bloemlezing uit jouw verzameling 'vreemde' vragen.quote:
Oké. Noem ik het een tvp.quote:Noem het een tvp, voor mijn part.
Kom je ook naar de TTK-meet, broer?quote:Op zondag 16 april 2006 03:20 schreef broer het volgende:
[..]
Ik wacht op de bloemlezing uit jouw verzameling 'vreemde' vragen.
Nee, hoezo?quote:Op zondag 16 april 2006 03:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kom je ook naar de TTK-meet, broer?
En dan tóch zeggen dat het geen voorbeeld is. Je zet me op het verkeerde been.quote:Op zondag 16 april 2006 03:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga voor de verbaasde blik. Remember?
Ja, nee...Ik zei 'verdwaasde' ipv 'verbaasde'...Maar ik verbeter sneller dan jouw schaduw,quote:Op zondag 16 april 2006 03:27 schreef broer het volgende:
Wat is in dit geval precies de fout, Do2?
Geeft niet. Daar kan ik wel mee leven.quote:Op zondag 16 april 2006 03:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, het was er weer een met een dubbele bodem.
Geen idee DO2 Ik ben niet zo'n held op dat gebied.quote:Op zondag 16 april 2006 03:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zou broer nu begrijpen dat ik tevens bedoelde te zeggen dat het geen zin heeft vreemde vragen te stellen op een forum, als de reden waarom je de vraag stelt de verbaasde blik in iemand zijn ogen is, Bb?
Inderdaad ik ben er niet.quote:Op zondag 16 april 2006 03:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hmz...Je bent er dus niet.
Dat was dan weer het idee achter die vraag, he...Om te kijken of je er wel of niet was.
Truste, een ieder!
De knapste heeft al jaren een vriend. En de ander was destijds erg verliefd op mij maar ontkende dat.quote:Op zondag 16 april 2006 00:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]![]()
mooie vriendinnen trouwens dat herinner ik me nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |