Ik vond de andere concerten die ik van Eels gezien heb beter eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:34 schreef broer het volgende:
[..]
Helaas. Dit was mijn eerste. Geen idee of er nog een volgende komt.
Ik kan je wel wat toe sturen via msn als je wil...quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zal er binnenkort eens naar op zoek gaan.
Ja, ik heb wat Eels betreft dus geen vergelijkingsmateriaal, maar ik was dolblij dat ik niet alwéér een traditioneel rockconcert hoefde te bekijken. Daar heb ik er inmiddels eigenlijk al wel te veel van gezien. Dit was mooi, rustig, uitgebalanceerd, relaxt, inventief, en nog veel meer superlatieven.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik vond de andere concerten die ik van Eels gezien heb beter eigenlijk.
Die met strings was goed, maar wel hun minste naar mijn mening
Hm, dat is op zich niet onhandig. Heb ik meteen de goede nummersquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat toe sturen via msn als je wil...
Eels is ook niet een traditionele rockband, dus voor een traditioneel rockconcert hoef je ook niet echt bang te zijnquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:39 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, ik heb wat Eels betreft dus geen vergelijkingsmateriaal, maar ik was dolblij dat ik niet alwéér een traditioneel rockconcert hoefde te bekijken. Daar heb ik er inmiddels eigenlijk al wel te veel van gezien. Dit was mooi, rustig, uitgebalanceerd, relaxt, inventief, en nog veel meer superlatieven.
Maar goed, om dat echt te mogen zeggen, moet ik inderdaad ook een rockversie van Eels zien...
De goede nummers???quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hm, dat is op zich niet onhandig. Heb ik meteen de goede nummers.
Je moet je volume knop wat harder zetten Erikquote:
Eels is best te pruimenquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je moet je volume knop wat harder zetten Erik
Het is een actquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Mr. -Hoe depressief kun je worden- E.
Erm een actquote:
Ik denk dat hij ondanks dat een stuk gelukkiger en vrolijker in het leven staat dan hij op het podium laat zien..quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Erm een actSinds wanneer is je ouders verliezen aan kanker en je zus en beste vriend aan zelfmoord een act. Ik denk dat dat best invloed op iemand heeft.
Nouja in zijn liedjes laat hij ook wel positieve kanten zien. Achja boeit me niet ik vind dat melancholische wel leuk.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ondanks dat een stuk gelukkiger en vrolijker in het leven staat dan hij op het podium laat zien..
quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja in zijn liedjes laat hij ook wel positieve kanten zien. Achja boeit me niet ik vind dat melancholische wel leuk.
Goed mogelijkquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Mijn schilderijen zijn ook niet vrolijk, en zullen ze ook nooit worden...
Maar ik ben een stille genieter, en ik verdenk Mr E daar ook van
Wat ?? Heel veel mensen kennen ze..quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik zal het je vergeven, aangezien niet veel mensen ze kennen..
Ja, ik ook. En toen zag ik BB ook, terloops.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Eels heb ik vorig jaar nog gezien in vredenburg, erg okay.
Ja, omdat Q. je naam zat te roepenquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik ook. En toen zag ik BB ook, terloops.
quote:Op zondag 16 april 2006 00:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee of en hoe ik aan mijn vriendinnen duidelijk heb gemaakt waar ik jullie van kende.
Ohja die teaser voor de DVDquote:Op zondag 16 april 2006 01:55 schreef broer het volgende:
E getuigde van een groot, héél groot gevoel voor humor door de 'teaser' die voor het concert werd gedraaid. (Ik moest daar erg om lachen en zou het ook graag ergens downloaden kopen.)
Maar stiekem is een groot gevoel voor humor alleen maar een getuigenis van een diep-droeve geest, geloof ik.
Nietus.quote:Op zondag 16 april 2006 02:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hmz..
Jazeker.quote:Op zondag 16 april 2006 03:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, jij zit in Amerika, is het niet?
Nou, graag! Anders heb ik de vraag tot twee keer toe voor niets gesteld, nietwaar?quote:Op zondag 16 april 2006 03:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Moet ik ook nog antwoorden? Of doet het antwoord er verder niet toe?
Ik niet.quote:Op zondag 16 april 2006 03:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hebben jullie een 'het mooiste moment van mijn leven' moment?
Stage lopen. Herinner je je de gelblokjesquote:Op zondag 16 april 2006 03:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat doe je daar, Bb? Buiten Fokken, enzo...
Nu ja, ik stel wel eens vragen louter om het vragen van de vragen, eigenlijk.quote:Op zondag 16 april 2006 03:02 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, graag! Anders heb ik de vraag tot twee keer toe voor niets gesteld, nietwaar?
Nee.quote:Op zondag 16 april 2006 03:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Stage lopen. Herinner je je de gelblokjes.
Slechte eigenschap, hoor. Als het je niet interesseert, moet je er niet naar vragen. Ben jij zo'n type dat alleen een gesprek weet te starten met de zin: "Hoe gaat het?"quote:Op zondag 16 april 2006 03:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ja, ik stel wel eens vragen louter om het vragen van de vragen, eigenlijk.
Hoe reviaans.quote:Maar het gaat wel goed, hoor.
Althans, het gaat zeker niet slecht.
Nee, hoor...Niet persé.quote:Op zondag 16 april 2006 03:10 schreef broer het volgende:
[..]
Slechte eigenschap, hoor. Als het je niet interesseert, moet je er niet naar vragen. Ben jij zo'n type dat alleen een gesprek weet te starten met de zin: "Hoe gaat het?"
Noem het een tvp, voor mijn part.quote:Waar kwam dat 'Hmzz' dan vandaan?
Ik wacht op de bloemlezing uit jouw verzameling 'vreemde' vragen.quote:
Oké. Noem ik het een tvp.quote:Noem het een tvp, voor mijn part.
Kom je ook naar de TTK-meet, broer?quote:Op zondag 16 april 2006 03:20 schreef broer het volgende:
[..]
Ik wacht op de bloemlezing uit jouw verzameling 'vreemde' vragen.
Nee, hoezo?quote:Op zondag 16 april 2006 03:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kom je ook naar de TTK-meet, broer?
En dan tóch zeggen dat het geen voorbeeld is. Je zet me op het verkeerde been.quote:Op zondag 16 april 2006 03:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga voor de verbaasde blik. Remember?
Ja, nee...Ik zei 'verdwaasde' ipv 'verbaasde'...Maar ik verbeter sneller dan jouw schaduw,quote:Op zondag 16 april 2006 03:27 schreef broer het volgende:
Wat is in dit geval precies de fout, Do2?
Geeft niet. Daar kan ik wel mee leven.quote:Op zondag 16 april 2006 03:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, het was er weer een met een dubbele bodem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |