Geen idee DO2 Ik ben niet zo'n held op dat gebied.quote:Op zondag 16 april 2006 03:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zou broer nu begrijpen dat ik tevens bedoelde te zeggen dat het geen zin heeft vreemde vragen te stellen op een forum, als de reden waarom je de vraag stelt de verbaasde blik in iemand zijn ogen is, Bb?
Inderdaad ik ben er niet.quote:Op zondag 16 april 2006 03:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hmz...Je bent er dus niet.
Dat was dan weer het idee achter die vraag, he...Om te kijken of je er wel of niet was.
Truste, een ieder!
De knapste heeft al jaren een vriend. En de ander was destijds erg verliefd op mij maar ontkende dat.quote:Op zondag 16 april 2006 00:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]![]()
mooie vriendinnen trouwens dat herinner ik me nog
quote:Op zondag 16 april 2006 04:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..] En de ander was destijds erg verliefd op mij maar ontkende dat.
Ik doe vanuit een Christelijke achtergrond helemaal niets met Pasen.quote:Op zondag 16 april 2006 07:30 schreef Isabeau het volgende:
Nog iemand die iets aan Pasen doet vanuit een Christelijke achtergrond? Zo ja: zalig Paasfeest voor die persoon. En voor de rest een vrolijk Paasfeest.
Nee, dat begreep hij niet. Maar het was dan ook al laat. Dan is een kleine vertraging in het denken wel toegestaan, vind je niet?quote:Op zondag 16 april 2006 03:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zou broer nu begrijpen dat ik tevens bedoelde te zeggen dat het geen zin heeft vreemde vragen te stellen op een forum, als de reden waarom je de vraag stelt de verbaasde blik in iemand zijn ogen is, Bb?
Wat is film vier??quote:Op zondag 16 april 2006 12:38 schreef wyccie het volgende:
Dat weekend zit inderdaad in de weg. Maar sowieso kan ik zo'n boek niet in een paar uur uitlezen.
Op naar film 4.
Ja, dat was heel complex allemaal.quote:
Zonder uitzondering.quote:
Ik heb geen vakantie plannen van de zomer, ik hou mijn vakantie over een weekje of 2. Leuk in week in manhatten met mn vriendin.quote:Op zondag 16 april 2006 18:46 schreef DaMart het volgende:
Zijn er hier trouwens nog mensen zonder vakantieplannen voor deze zomer? Ik ben een beetje plannen aan het bedenken, maar heb geen zin om weer alleen te gaan.
Is de trein niet ontzettend duur ?quote:Op zondag 16 april 2006 18:56 schreef DaMart het volgende:
Ik wil het iets dichter bij huis zoeken... vond vorig jaar mijn treinreis naar en door Zwitserland geweldig, en wil weer zoiets doen. Dit keer richting Oostenrijk denk ik.
Veel werken, want geen stufi meer vanaf september, en ik moet ook m'n Ierlandkosten terugverdienen. En verder iig een weekje Sziget met een vriendin.quote:Op zondag 16 april 2006 18:46 schreef DaMart het volgende:
Zijn er hier trouwens nog mensen zonder vakantieplannen voor deze zomer? Ik ben een beetje plannen aan het bedenken, maar heb geen zin om weer alleen te gaan.
1. Lolitaquote:Op zondag 16 april 2006 16:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
En wat is films 5??
En welke films waren 1, 2 en 3??
Waarom gaan jullie in Nederland wonen?quote:Op zondag 16 april 2006 20:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik ga 3 weken naar Rio de Janeiro, naar m'n
Ik hou van Brabantquote:Op zondag 16 april 2006 20:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie in Nederland wonen?
haar familie....quote:Op zondag 16 april 2006 20:20 schreef Isabeau het volgende:
Wat heeft zij dan in Rio?
nee, aan het einde van dit jaar is ze klaar met haar opleiding. En ze wil graag een masteropleiding doen in haar richting, en die hebben ze sowieso al niet in Braziliëquote:Op zondag 16 april 2006 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Maar geen baan of opleiding?
Ik durfde het niet eens te vragen Isa....quote:Op zondag 16 april 2006 20:26 schreef Isabeau het volgende:
Maar je familie achter laten moet ook best moeilijk zijn zeg. Ik zou het niet kunnen.
Szigetquote:Op zondag 16 april 2006 19:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Veel werken, want geen stufi meer vanaf september, en ik moet ook m'n Ierlandkosten terugverdienen. En verder iig een weekje Sziget met een vriendin.
Begin volgend haar als het goed is.quote:Op zondag 16 april 2006 20:29 schreef wyccie het volgende:
't Is zo ontroerend. AR, ik merk dat je echt heel veel van haar houdt.
Ze is trouwens ook heel erg knap!
Wanneer komt ze definitief naar Nederland?
Ja, dat vind ik ook nog steeds wel moeilijk. Ik kom uit een dorp en ik zat elke dag bij m'n familie. Toen ik ging studeren, ben ik naar Amsterdam gegaan, waar ik helemaal niemand kende. En daar zit je dan.quote:Op zondag 16 april 2006 20:26 schreef Isabeau het volgende:
Maar je familie achter laten moet ook best moeilijk zijn zeg. Ik zou het niet kunnen.
Ik denk ook dat de enige juiste wijze is dat ze er zelf over zou beginnen. Zoiets kan je namelijk niet van een ander vragen. Maar ze heeft het voor jou over, dat is toch ongelofelijk lief?quote:Op zondag 16 april 2006 20:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik durfde het niet eens te vragen Isa....
Ik weet ook niet of ik het ooit had durfen vragen als ze er niet zelf mee gekomen was..
Ik herken het, Claudia. Ik wilde altijd minstens een jaar mee met Artsen Zonder Grenzen na mijn studie en nu niet meer. De reden is dat mijn moeder plots ernstig gehandicapt is geworden en ik ben nu zo belangrijk in haar leven...ze zou echt heel erg verdrietig worden als ik maandenlang weg zou blijven. En ik kan het niet over mijn hart halen om haar heel lang niet te zien.quote:Op zondag 16 april 2006 20:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, dat vind ik ook nog steeds wel moeilijk. Ik kom uit een dorp en ik zat elke dag bij m'n familie. Toen ik ging studeren, ben ik naar Amsterdam gegaan, waar ik helemaal niemand kende. En daar zit je dan.
En mijn familie woont maar een paar uur met het OV reizen van me vandaan.![]()
Het is meer dan lief Isaquote:Op zondag 16 april 2006 20:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de enige juiste wijze is dat ze er zelf over zou beginnen. Zoiets kan je namelijk niet van een ander vragen. Maar ze heeft het voor jou over, dat is toch ongelofelijk lief?
Hoe weet jij dat ze knap is?quote:Op zondag 16 april 2006 20:29 schreef wyccie het volgende:
't Is zo ontroerend. AR, ik merk dat je echt heel veel van haar houdt.
Ze is trouwens ook heel erg knap!
Wanneer komt ze definitief naar Nederland?
Ik zou dat ook makkelijk kunnen. Het zou zelfs geen probleem zijn als ik mijn moeder een jaar niet zou zien, alleen omdat ik geen tijd en zin heb om langs te gaan. Ze belt ook alleen maar om te vragen of ik een keer thuiskom als ze wat van me moet.quote:Op zondag 16 april 2006 20:38 schreef Bosbeetle het volgende:
80 % van de mensen die ik hier op mn werk tegenkom zijn al meerdere jaren bij hun familie weg. Ik denk dat ik het ook wel zou kunnen. Tegenwoordig zijn er best veel communicatie middelen.
Doet me denken aan vroeger... toen een goede vriendin nog vlakbij me woonde. We waren sleutelkinderen. Als onze moeders weer eens niet thuis waren, gingen we bij elkaar spelen en klagen over onze moedersquote:Op zondag 16 april 2006 20:47 schreef Claudia_x het volgende:
Communicatiemiddelen zijn geen vervanging als je uit een dorp komt. Elke dag bij opa en oma lunchen, de ene avond bij die oom en tante eten, de andere avond bij de andere (en ik heb er 15 paar), elke dag paardrijden bij boer Ploeg, elke dag samen met je leeftijdsgenootjes naar de dichtstbijzijnde school 14 km verderop fietsen. Ik vind het heerlijk om meer privacy te hebben, vaker alleen te zijn, maar jee, wat mis ik het om gewoon even de straat uit te lopen en aan tafel te kunnen schuiven.
Ze vind het een verschrikkelijke foto's trouwens.., maar ik vind 'm zo leukquote:Op zondag 16 april 2006 20:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat kan jij ook weten als je even *klik* doet op zijn fototoestelletje.
Oh, ik wel. Mijn vrienden en stad achterlaten zou ik veel meer moeite mee hebben (weet niet of ik dat zou kunnen), maar zonder familie moet ik het best redden (die zie ik in NL ook maar eens in de 2 maanden (op m'n oma na dan) en hier in Ierland nog minder).quote:Op zondag 16 april 2006 20:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik had ook niet in het dorp willen blijven wonen, en het was allemaal toch wel veranderd. Opa en oma zijn dood, ooms/tantes/neefjes/nichtjes verhuizen, leeftijdsgenootjes worden volwassen en raken gepreoccupeerd door hun eigen gezinnetjes. En de paardrijdvereniging is opgeheven. Boer Ploeg woont nog op dezelfde plek, en ik krijg elke Kerst een kaartje.quote:Op zondag 16 april 2006 20:49 schreef wyccie het volgende:
Dat mis ik wel een beetje, maar sowieso zou ik nu niet meer op straat spelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |