En allemaal in hun eigen hok. =Xquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:02 schreef D1 het volgende:
Ik weet dat er in Rotterdam-Zuid een toko is waar in bepaalde weekenden ze duizenden kakkerlakken hebben. En genoeg keuze, Ivoriaans, Zuid Amerikaans, puur Hollands, voor ieder wat wils...
De Kuip? Mwuhahahahaquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:02 schreef D1 het volgende:
Ik weet dat er in Rotterdam-Zuid een toko is waar in bepaalde weekenden ze duizenden kakkerlakken hebben. En genoeg keuze, Ivoriaans, Zuid Amerikaans, puur Hollands, voor ieder wat wils...
quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:02 schreef D1 het volgende:
Is dat niet een beetje kinderachtig?quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:55 schreef pelleke het volgende:
Het komt er op neer (om een lang verhaal kort te maken) dat een goede kennis van mij voor de rest van zijn leven arbeidsongeschikt is door het falen van iemand van wie een adres bekend is. Die moet dus voor minstens 10 jaar problemen krijgen.
Het mooiste zou zijn als we gewoon een zak met 1 kg. levende kakkerlakken konden bestellen ofzo.
Maak jezelf absoluut geen illusies.. ik heb een dergelijk iets op dit moment ook..quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:37 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje kinderachtig?![]()
Als het echt waar is wat je verteld kan je ook via de rechter een leuke claim neer leggen.
Hier kon je op wachten natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:02 schreef D1 het volgende:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:02 schreef D1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |