abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 april 2006 @ 15:20:40 #1
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_36981448
wat schrijf jij bij een proefwerk op als je echt geen flauw idee hebt wat het antwoord zou moeten zijn.
ik schreef bij Scheikunde schoolexamen op: Dat is een goede vraag.
Toen ik daar een herkansing overkreeg schreef ik bij een vraag op:
"Zelfs in de herkansing zit een vraag waar ik geen touw aan vast kan knopen. Over dit Proefwerk is nagedacht"

vullen jullie ook dit soort creatieve antwoorden in of laten jullie het gewoon leeg?

bij multiplechoice gok ik trouwens altijd gewoon iets. (lijkt me vrij logisch)
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_36981468
Tja, met dat soort antwoorden zul je inderdaad veel herkansingen moeten maken.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_36981499
Ik schrijf in zo'n geval niets op. Als ik een vaag idee heb komt er meestal een lang verhaal te staan waar vast wel iets in zit
stupidity has become as common as common sense was before
pi_36981512
Altijd voor C gaan.
  zaterdag 15 april 2006 @ 15:23:46 #5
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_36981520
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:23 schreef marcb1974 het volgende:
Ik schrijf in zo'n geval niets op. Als ik een vaag idee heb komt er meestal een lang verhaal te staan waar vast wel iets in zit
dat werkt meestal ook vrij goed krijg je in ieder geval nog een paar puntjes ofzo.
pi_36981563
Och. Ik volg een gamma-studie, er is altijd wel wat van te maken. Je kunt beter een lulverhaal opschrijven dan helemaal niks. Met lulverhalen heb ik nog aardig wat voldoendes weten te halen.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_36981571
Ik schreef een keer bij Godsdienst als antwoord een verwijzing naar een bijbelboek op (Genesis 2 vers bla tot bla), weet niet meer welke het was maar er stond ongeveer "Op deze vraag ben ik U het antwoord niet waardig o Heere."

Het werd goed gerekend!
pi_36981607
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik schreef een keer bij Godsdienst als antwoord een verwijzing naar een bijbelboek op (Genesis 2 vers bla tot bla), weet niet meer welke het was maar er stond ongeveer "Op deze vraag ben ik U het antwoord niet waardig o Heere."

Het werd goed gerekend!
dat is grappig
  zaterdag 15 april 2006 @ 15:27:30 #9
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_36981609
whehe das wel mooi.
pi_36981619
Op de middelbare school hadden we bij de proefwerken van Engels vaak vragen als "Maak een zin met het woord x" en dat waren dan die idioom woordjes die je had moeten leren. Standaard antwoord was dan " I don't know how to make a sentence with the word x" en dan had je alsnog een zin, maar die werd de tweede keer niet meer goed gerekend
  zaterdag 15 april 2006 @ 15:28:47 #11
105263 Litso
Interlectueel.
pi_36981639
Ligt eraan welk vak. Sommige open vragen kun je een heel eind raak lullen en toevallig toch het goede antwoord hebben, zoals bij godsdienst maar ook soms biologie enzo

Ik heb toen ik wist dat ik een jaar niet zou halen alle laatste proefwerken expres zo creatief mogelijk ingevuld... mijn frans lerares is toen naar mijn mentor gestapt om te vragen of alles wel goed met me ging !
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_36981676
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:20 schreef B_BOY het volgende:
ik schreef bij Scheikunde schoolexamen op: Dat is een goede vraag.
Toen ik daar een herkansing overkreeg schreef ik bij een vraag op:
"Zelfs in de herkansing zit een vraag waar ik geen touw aan vast kan knopen. Over dit Proefwerk is nagedacht"
Ik kan me niet voorstellen dat je bij deze .... kuch kuch .... creatieve antwoorden veel sympathie bij je leraar oproept of krijg je dan toch extra punten voor de vraag?
pi_36981764
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:

Het werd goed gerekend!
Staphorst?
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_36981813
Eerst bij ANW was er zo'n vraag: Wat betekende Paul Frank ofzo voor de wetenschap?

Ik zo: Paul Frank was de eerste die zijn lul in een wasbeer stak.

Kreeg ik 2 punten aftrek
pi_36981838
Mijn ex is nog steeds trots dat hij bij de maatschappijleer-test bij de vraag "Wat betekent FNV?" als antwoord " Federatie Naakte Vloerkleden" had opgeschreven. Ik moet toegeven, het was een zinloze toets...

Meestal laat ik het gewoon leeg, of gok ik iets wat het nog zou kunnen zijn. Misschien heb je het zomaar goed.
pi_36981849
Schrijf dan Federatie Naakte Vakkenvullers op.
  zaterdag 15 april 2006 @ 15:40:41 #17
105263 Litso
Interlectueel.
pi_36981886
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:36 schreef Borkydude het volgende:
Eerst bij ANW was er zo'n vraag: Wat betekende Paul Frank ofzo voor de wetenschap?

Ik zo: Paul Frank was de eerste die zijn lul in een wasbeer stak.

Kreeg ik 2 punten aftrek
Wat erg dat je ook gewoon aftrek krijgt dan

Mijn broertje moest een keer de 10 geboden opnoemen, maar kon ze niet allemaal herinneren. Dus zaten er op zijn blaadje ook geboden bij als "Gij zult geen koe van een berg afgooien teneinde een geit te raken"
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_36982042
Een klasgenoot heeft bij natuurkunde ooit als antwoord keigroot "KOEIEN" ingevuld, aangezien hij het antwoord niet wist. De leraar vroeg hem of alles wel helemaal jofel ging, en hij antwoordde "U zegt altijd dat ik IETS in moet vullen!".

Hij kreeg volgens mij alsnog een punt
A signature always reveals a man's character - and sometimes even his name.
pi_36982223
vraag 1 is altijd B
Gewoon, omdat het kan.
  zaterdag 15 april 2006 @ 15:59:10 #20
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_36982297
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:40 schreef Litso het volgende:

[..]

Wat erg dat je ook gewoon aftrek krijgt dan

Mijn broertje moest een keer de 10 geboden opnoemen, maar kon ze niet allemaal herinneren. Dus zaten er op zijn blaadje ook geboden bij als "Gij zult geen koe van een berg afgooien teneinde een geit te raken"
das wel creatief.
pi_36982318
Ooit voor een aardrijkskunde tentamen voor een de definitie van een of andere term (die ik niet kende) ingevuld 'Lokale soep met balletjes'.

Enfin, de leraar was erg verrast om twee maal dit antwoord te krijgen, mijn buurman had mee zitten lezen
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_36982337
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:59 schreef Drive-r het volgende:
Ooit voor een aardrijkskunde tentamen voor een de definitie van een of andere term (die ik niet kende) ingevuld 'Lokale soep met balletjes'.

Enfin, de leraar was erg verrast om twee maal dit antwoord te krijgen, mijn buurman had mee zitten lezen
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_36982363
probeer meestal iets op te schrijven waar watr punten uit te halen zijn, deelpunten dan, en als ik er geen zin in heb meestal gewoon iets van "snapte ik niet"
pi_36982369
Ik schrijf dan niets op. Ik teken iets.
  zaterdag 15 april 2006 @ 16:06:27 #25
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_36982470
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 16:02 schreef ijsmeis het volgende:
Ik schrijf dan niets op. Ik teken iets.
wat teken je dan zoal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo