dat werkt meestal ook vrij goed krijg je in ieder geval nog een paar puntjes ofzo.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:23 schreef marcb1974 het volgende:
Ik schrijf in zo'n geval niets op. Als ik een vaag idee heb komt er meestal een lang verhaal te staan waar vast wel iets in zit
quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik schreef een keer bij Godsdienst als antwoord een verwijzing naar een bijbelboek op (Genesis 2 vers bla tot bla), weet niet meer welke het was maar er stond ongeveer "Op deze vraag ben ik U het antwoord niet waardig o Heere."
Het werd goed gerekend!![]()
Ik kan me niet voorstellen dat je bij deze .... kuch kuch .... creatieve antwoorden veel sympathie bij je leraar oproept of krijg je dan toch extra punten voor de vraag?quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:20 schreef B_BOY het volgende:
ik schreef bij Scheikunde schoolexamen op: Dat is een goede vraag.
Toen ik daar een herkansing overkreeg schreef ik bij een vraag op:
"Zelfs in de herkansing zit een vraag waar ik geen touw aan vast kan knopen. Over dit Proefwerk is nagedacht"
Staphorst?quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik schreef een keer bij Godsdienst als antwoord een verwijzing naar een bijbelboek op (Genesis 2 vers bla tot bla), weet niet meer welke het was maar er stond ongeveer "Op deze vraag ben ik U het antwoord niet waardig o Heere."
Het werd goed gerekend!![]()
Wat erg dat je ook gewoon aftrek krijgt danquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:36 schreef Borkydude het volgende:
Eerst bij ANW was er zo'n vraag: Wat betekende Paul Frank ofzo voor de wetenschap?
Ik zo: Paul Frank was de eerste die zijn lul in een wasbeer stak.
Kreeg ik 2 punten aftrek
das wel creatief.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:40 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat erg dat je ook gewoon aftrek krijgt dan
Mijn broertje moest een keer de 10 geboden opnoemen, maar kon ze niet allemaal herinneren. Dus zaten er op zijn blaadje ook geboden bij als "Gij zult geen koe van een berg afgooien teneinde een geit te raken"
quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:59 schreef Drive-r het volgende:
Ooit voor een aardrijkskunde tentamen voor een de definitie van een of andere term (die ik niet kende) ingevuld 'Lokale soep met balletjes'.
Enfin, de leraar was erg verrast om twee maal dit antwoord te krijgen, mijn buurman had mee zitten lezen![]()
wat teken je dan zoal?quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:02 schreef ijsmeis het volgende:
Ik schrijf dan niets op. Ik teken iets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |