Assen, mercurius theaterquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:26 schreef cerror het volgende:
Is dat vanavond Brian?
Waar spelen jullie, kom ik misschien wel ff langs.
Te ver weg.quote:
Haten is verlaten.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:29 schreef Devlinsect het volgende:
- zoveelste gitaarbandje in een dozijn
- podiumpresentatie is![]()
- de naam van de band![]()
Suc6![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:29 schreef Devlinsect het volgende:
- zoveelste gitaarbandje in een dozijn
- podiumpresentatie is![]()
- de naam van de band![]()
Suc6![]()
dankjequote:Op zaterdag 15 april 2006 16:19 schreef tonks het volgende:
Je zuigt en kan er niks van.
Leuk, ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:06 schreef guitarist.nl het volgende:
ik weet niet hoe lang dit topic openblijft, maar er worden vanavond live opnames gemaakt, dus ik zal wel ff wat posten
Dat dacht ik ook van de band The Beautiful Girls.... Alleen maar lelijke gasten on stage.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:12 schreef Steve-O het volgende:
Zitten er geen chickies in de band ?
Alleen als je net zo knuffelbaar bent als Brian.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:41 schreef Agiath het volgende:
Als ik optreed maken dan jullie ook zo'n topic voor mij?
Wat moemoe zegtquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Alleen als je net zo knuffelbaar bent als Brian.
Inderdaad, anders was ik wel even op zijn zenuwen gaan werken gaan kijken.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:46 schreef HeatWave het volgende:
Jammer dat het zo'n eind weg is.
Break a leg!.
Ik zal me knuffelbaar makenquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Alleen als je net zo knuffelbaar bent als Brian.
We hebben aardig wat muziekanten hier. Tijd voor een FOK! bandje.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:55 schreef renz0r het volgende:
Succes kerel (ik als medegitarist) gun je het van harte! Zet hem op!
Wat een geweldig idee Snakeyquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
We hebben aardig wat muziekanten hier. Tijd voor een FOK! bandje.![]()
*mompelt iets over jostiband*quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik speel Digeridoquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:57 schreef Snakey het volgende:
Ik doe de cijfertjes wel. Ik kan wel gitaar spelen, maar ik sta er om bekend een zaal leeg te spelen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wat een geweldig idee Snakey. Ik doe mee triangle of tamboerijn
*drum doetquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar heb je toch roadies voor?quote:Op zondag 16 april 2006 01:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij loopt waarschijnlijk nog flightcases te zeulen.![]()
dankjequote:Op zondag 16 april 2006 03:21 schreef Alexxxxx het volgende:
komen jullie ook in Groeten uit Appeslcha en wanneer kan ik julie zien op TV Drenthe?
en gefeliciteerd natuurlijkd
Check die caps lock!quote:Op zondag 16 april 2006 05:08 schreef cerror het volgende:
WOOOOOOT BRIAN GERTJAN BAS EN ROBIN!
Gefelicititeerd!
Monsieur Guitar...heeft een prijs?quote:
proficiat.quote:Op zondag 16 april 2006 03:12 schreef guitarist.nl het volgende:
we hebben 5 optredens gewonnen, waaronder eurosonic, en bevrijdings festival assen
en 3 dagen een prof. opname studio![]()
![]()
![]()
whieeeeeeeeeeeeh
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 03:06 schreef guitarist.nl het volgende:
GEWONNNNEEENNNNNNNNNN !!!!!!!!! !! ! ! ! !
WEHIEEEEEEEEEEEHHEEH
we zijn dit jaar de beste band van drenthe
Zeik nietquote:Deze afbeelding is 1280 * 1024 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.
gefeliciteerdquote:Op zondag 16 april 2006 03:06 schreef guitarist.nl het volgende:
WEHIEEEEEEEEEEEHHEEH
En terechtquote:Op zondag 16 april 2006 03:06 schreef guitarist.nl het volgende:
WEHIEEEEEEEEEEEHHEEH
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |