jawelquote:Op zondag 16 april 2006 23:28 schreef BVO het volgende:
Frédérique is het zeker niet.
quote:Op zondag 16 april 2006 22:19 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik las op wieisdemol.nl dat Peggy bij die eerste opdracht ook een vraag niet goed heeft beantwoord:
"De andere fout wordt door Peggy gemaakt. Op de vraag wat een kussen in het Spaans is, antwoordt zij onduidelijk. Ze weet het antwoord niet."
Ben ik nou gek? Dit is toch helemaal niet in de uitzending te zien geweest, of wel?
Dat is toch raar? Want ik las het daar niet op het forum ofzo, maar op het officiële gedeelte van de site, onder het kopje Afleveringen, waar alle drie de opdrachten uitgebreid beschreven staan. En op de eerste pagina van www.wieisdemol.nl (na die mededeling over de dood van Frédérique) staat ook in grote letters de kop "Aflevering 6 - Een voetbal en een kussen?".quote:Op zondag 16 april 2006 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Ik meen zelfs dat ze alles goed had.
1) in deze Wie is de Mol zit geen Frankquote:
Ja man.quote:Op maandag 17 april 2006 11:04 schreef dolle_hond het volgende:
maar ja
frank zit gwoon de boel te flessen.
jawel, die uit FRANKrijkquote:Op maandag 17 april 2006 09:43 schreef Woepsie het volgende:
[..]
Heb jij niet de speciale streekgebonden uitzending gezien dan.
quote:Op maandag 17 april 2006 11:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
1) in deze Wie is de Mol zit geen Frank
2) iemand die niet aan de huidige serie mee doet kan geen mol zijn
Ja, dat dacht ik ook al, maar dan vind ik een opdracht van 5000 euro niet echt het juiste moment als je ook gewoon wilt winnen.quote:Op maandag 17 april 2006 11:29 schreef calvobbes het volgende:
Het kan een bedoeld zijn om anderen in verwarring te brengen.
ik durf t bijna niet te zeggenquote:Op maandag 17 april 2006 11:30 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook al, maar dan vind ik een opdracht van 5000 euro niet echt het juiste moment als je ook gewoon wilt winnen.
Maar je kunt het ook andersom beredeneren: in één aflevering 3 keer duidelijk de boel proberen te verstoren als je NIET de mol bent gaat wel erg ver als je de opdracht hebt om zoveel mogelijk geld voor de pot te verdienen.quote:Op maandag 17 april 2006 11:35 schreef calvobbes het volgende:
Daarnaast waren haar eventuele molacties ook te opvallend. In één aflevering 3 keer duidelijk de boel proberen te verstoren lijkt me niet iets wat een mol doet. Dat zou veel stiekemer gaan...
Het viel mij ook op, het kan een aanwijzing zijn.quote:Op maandag 17 april 2006 12:26 schreef tessie het volgende:
Ben ik trouwens de enige die dat shirtje van Milouska verdacht vond, met die hele grote "M" erop?
Klopt, diez is het Spaans voor 10. Das wel een goeie hint eigenlijkquote:Op maandag 17 april 2006 13:01 schreef Here2Stay het volgende:
Op het forum van WIDM vonden ze het shirt van Frederique opvallender. Daar staat een grote 10 op.
Die kerel waar ze gingen eten heet Diez, wat 10 zou betekenen?
Ok, maar wat is dan de connectie tot het mol-zijn van Frederique? Dat ze al op de hoogte van het diner was?quote:Op maandag 17 april 2006 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, diez is het Spaans voor 10. Das wel een goeie hint eigenlijk![]()
Ja, zoiets. Anders is het wel heeel toevallig dat zij juist een shirtje met 10 meegenomen had en dat die gast ook nog eens Diez heet.quote:Op maandag 17 april 2006 13:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ok, maar wat is dan de connectie tot het mol-zijn van Frederique? Dat ze al op de hoogte van het diner was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |