Toen hij de eerste keer op me afliep zei ik iets in de trant van "wegwezen", daarna nooit meer gezien...quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb hem al:
1. in de lava geduwd
2. verzopen
3. van een berg af gegooid
4. gebruikt om m'n marksman skill te verhogen
5. in een dungeon achter gelaten
en ik zoek nog meer creatieve manieren.
het kreng respawned toch op de meest vage plekken weer
Same..quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Toen hij de eerste keer op me afliep zei ik iets in de trant van "wegwezen", daarna nooit meer gezien...
Waarom niet?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:48 schreef Retuobak het volgende:
Niet met een NL account nee H.Flick.
Ik vond het in het begin wel handig dat ie die toorts droeg en nu reageer ik af en toe m'n frustraties af op die DBZ-fan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Toen hij de eerste keer op me afliep zei ik iets in de trant van "wegwezen", daarna nooit meer gezien...
quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Toen hij de eerste keer op me afliep zei ik iets in de trant van "wegwezen", daarna nooit meer gezien...
Volgens mij is de daedra prince in TES IV gewoon Mehrunes Dagon, en heeft elk deel een andere prince.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:54 schreef vimperio het volgende:
Weet iemand nou wat die daedra goden zijn ? volgens mij zie je ze ook als beelden in the imperial city staan ... ik wil wat meer weten over die daedra![]()
quote:April 17, 2006 - Bethesda has announced new content available for download for The Elder Scrolls IV: Oblivion. Named Orrery, the download consists of a new area, new quests, new items, and involves rebuilding the Mages Guild Inner Sanctum. All this for 150pts: less than the cost of horse armor. The Orerry download is available now on Xbox Live Marketplace, and will be available soon for PC. For more info, check out the Oblivion download site.
Speel Morrowind.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:54 schreef vimperio het volgende:
Weet iemand nou wat die daedra goden zijn ? volgens mij zie je ze ook als beelden in the imperial city staan ... ik wil wat meer weten over die daedra![]()
Vengeance!quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:46 schreef KingLysandus het volgende:
Wie van jullie heeft Daggerfall gespeeld? Ik ga hem zo weer spelen.Oblivion kon bijna aan DF tippen.
![]()
Ik vind eigenlijk dat iedereen die Oblivion leuk vind verplicht Daggerfall moet spelen. Veel uitgebreider.quote:Op woensdag 19 april 2006 08:59 schreef Orealo het volgende:
[..]
Vengeance!![]()
Toen ik klein was, snapte ik nooit waarom die spoken 'ventjes' schreeuwden![]()
Wat een cool spel was Daggerfall, HALT HALT!
Maar zoveel bugs
Het meelevelen haalt heel het nut van levelen onderuit. Ik wil als ik een rpg speel het gevoel hebben dat ik sterker wordt en dat er daardoor meer mogelijkheden ontstaan. In andere RPG's ben ik helemaal in mijn nopjes als ik eindelijk een gebied in kan waar ik in het begin in 3 seconden werd afgeslacht. Dat is de pest van Oblivion, je kan meteen overal naar toe (wat is dat überhaupt voor een onzin?!?! Ik wil exploren en daarvoor beloond worden!!) en je hebt niet het gevoel dat je sterker wordt, eerder zwakker...quote:Op woensdag 19 april 2006 08:23 schreef Sjotime het volgende:
Ik heb nog even zitten nadenken over het feit dat mensen het meelevelen niet cool vinden. Ben ik dan de enige die het wel cool vind. De enige manier om dat eruit te halen is om het spel veel minder lineair te maken. Oblivion is zo open dat ze wel moeten. Elke keer zit de moeilijkheidsgraad per dungeon of Oblivion portal net zoals ik het wil.... dat is toch heerlijk?
Het is al meer dan 10 jaar terug dat dat spel uitkwam toch?quote:Op woensdag 19 april 2006 10:06 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat iedereen die Oblivion leuk vind verplicht Daggerfall moet spelen. Veel uitgebreider.
Misschien moet ik de oude DF topic naar boven halen.![]()
Ja goed punt maar dan maak je je RPG wel meer lineair. Ik heb wel het gevoel alsof ik sterker wordt. Heb weinig moeite met vijanden ivm krachtige spells en wapens.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het meelevelen haalt heel het nut van levelen onderuit. Ik wil als ik een rpg speel het gevoel hebben dat ik sterker wordt en dat er daardoor meer mogelijkheden ontstaan. In andere RPG's ben ik helemaal in mijn nopjes als ik eindelijk een gebied in kan waar ik in het begin in 3 seconden werd afgeslacht. Dat is de pest van Oblivion, je kan meteen overal naar toe (wat is dat überhaupt voor een onzin?!?! Ik wil exploren en daarvoor beloond worden!!) en je hebt niet het gevoel dat je sterker wordt, eerder zwakker...
quote:Op woensdag 19 april 2006 10:10 schreef Orealo het volgende:
[..]
Het is al meer dan 10 jaar terug dat dat spel uitkwam toch?
Nostalgische avatar
Mijn top 6:quote:
Wordt eerst lid van de Dark Brotherhood, vet armor en goeie missies, Thieves Guild heeft in het begin weinig boeiende missies, alleen als je al wat gestolen spullen verkocht hebt, die je nu dus mooi mee kan nemen uit de huizen van lui die je vermoord, win-win situationquote:Op woensdag 19 april 2006 10:32 schreef acethemask het volgende:
Hallo iedereen. Ik heb met veel plezier(ook heel veel gelachen om de verhalen
) jullie forum gelezen. Dat ik daarom ook maar oblivion gekocht heb
.. Ben nu pas 2 uur bezig ofzo.. heb nu een zelfgemaakt char:
Dark Elf
The Mage - birthsign
major skills zijn:
armorer
blunt
hand to hand
heavy armor
alternation
conjuration
illusion
Misschien een beetje een rare combinatie(ik wil dus een thief/DB gast spelen
), maar omdat iedereen hier zei dat ze ongecontroleerd aan het levelen waren vond ik dit wel een leuke combinatie. Zo kan ik dus mijn minor skills heel makkelijk omhoog halen en de major op zijn tijd eens omhoog maken...
Misschien iemand nog goede tips voor me voor in het begin stadium van het spel???![]()
Dat is wel een goed idee ja.. lid worden van de DB is volgens mij niet zo moeilijk zoals ik hier al had gelezen. Iemand vermoorden en dan gaan slapen.. Moet vast wel iemand kunnen vinden die een dood wens heeft.. Ben nu alleen nog in de imperial city met een quest bezig van een of andere winkelier.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:36 schreef Orealo het volgende:
[..]
Wordt eerst lid van de Dark Brotherhood, vet armor en goeie missies, Thieves Guild heeft in het begin weinig boeiende missies, alleen als je al wat gestolen spullen verkocht hebt, die je nu dus mooi mee kan nemen uit de huizen van lui die je vermoord, win-win situation
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna zal ik een slachtoffer gaan zoeken....
Weet iemand een makkelijke prooi dichtbij de imperial city??WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
quote:Op woensdag 19 april 2006 11:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Je moet niet zo maar iemand vermoorden. Je moet speciaal naar zo'n dude toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WeRK SuCKS
VeRVeeL Me DooD
De game had net zo goed ( en anders wel niet beter) geweest als ze er een soort van free roaming adventure game zonder RPG elementen hadden gemaakt.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:13 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja goed punt maar dan maak je je RPG wel meer lineair. Ik heb wel het gevoel alsof ik sterker wordt. Heb weinig moeite met vijanden ivm krachtige spells en wapens.
Dan heb ik het toch goed gelezen dan...quote:Op woensdag 19 april 2006 12:18 schreef Orealo het volgende:
Ja klopt.
Voor de thieves guild moet je speciaal naar iemand toe.
Dark Brotherhoofd heeft service, die komen naar jou
En wat is er mis mee als het meer lineair is? Ik vind lineair bij RPG's al helemaal geen probleem, zolang het verhaal/MQ maar goed en boeiend is. En als je naast een goede MQ vrij bent om sidequest te doen waar en wanneer je wilt heb je opzich al bijna net zoveel vrijheid. Dat je dan in het begin van het spel niet meteen sterk genoeg bent om iedere dungeon/sidequest te halen vind ik niet erg, dan heb je een reden om ergens naar toe te werken.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:13 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja goed punt maar dan maak je je RPG wel meer lineair. Ik heb wel het gevoel alsof ik sterker wordt. Heb weinig moeite met vijanden ivm krachtige spells en wapens.
Ik vind lineaire RPG's ook cool maar anders had men daar wel weer over gezekenquote:Op woensdag 19 april 2006 13:51 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
En wat is er mis mee als het meer lineair is? Ik vind lineair bij RPG's al helemaal geen probleem, zolang het verhaal/MQ maar goed en boeiend is. En als je naast een goede MQ vrij bent om sidequest te doen waar en wanneer je wilt heb je opzich al bijna net zoveel vrijheid. Dat je dan in het begin van het spel niet meteen sterk genoeg bent om iedere dungeon/sidequest te halen vind ik niet erg, dan heb je een reden om ergens naar toe te werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, elke RPG zal enigzins lineair zijn, al is het maar omdat je de main quest zal moeten volgen om het spel uit te spelen. Maar je ziet nu dat er mensen de MQ op level 3 uitspelenquote:Op woensdag 19 april 2006 10:13 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja goed punt maar dan maak je je RPG wel meer lineair. Ik heb wel het gevoel alsof ik sterker wordt. Heb weinig moeite met vijanden ivm krachtige spells en wapens.
Of ze hebben juist iets goeds gedaan...quote:Op woensdag 19 april 2006 14:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, elke RPG zal enigzins lineair zijn, al is het maar omdat je de main quest zal moeten volgen om het spel uit te spelen. Maar je ziet nu dat er mensen de MQ op level 3 uitspelenDan heb je imo als uitgever toch echt iets fout gedaan.
Op level 3 het spel uit kunnen spelen is belachelijk, laat dan het hele level gebeuren en het trainen van skills weg... Bovendien is wat een goede van een slechte RPG onderscheidt de diepgang die het biedt, het ergens naar toe werken. Een RPG hoort niet snel en makkelijk te zijn IMO, daar zijn andere genres veel beter geschikt voor.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:30 schreef acethemask het volgende:
[..]
Of ze hebben juist iets goeds gedaan...
Ik ben echt een newbie qwa dit soort spellen en mij lijkt het juist erg prettig dat je ook met een laag level door het spel heen kunt. En niet dat je expert moet zijn in alle aspecten van het spel om het uit te spelen..
Ik vind het eigenlijk ook wel een goed iets, op deze manier kan je het spel zo moeilijk maken als je zelf wilt, monsters lvlén met jou mee, maar dan net iets sneller, als je op lvl 15+ aan de main quest begint heb je het een stuk lastiger dan op lvl 2.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op level 3 het spel uit kunnen spelen is belachelijk, laat dan het hele level gebeuren en het trainen van skills weg... Bovendien is wat een goede van een slechte RPG onderscheidt de diepgang die het biedt, het ergens naar toe werken. Een RPG hoort niet snel en makkelijk te zijn IMO, daar zijn andere genres veel beter geschikt voor.
Dat vind ik nou dus ook...... ik snapte nooit veel van al die potions en charmes en echant dingen... dus liet ik meestal dit soort spellen links liggen... Maar na alle voor en nadelen van het levelen dat ik hier gelezen heb heb ik toch besloten om het spel een kans te geven......omdat ik denk dat het voor een newbie zoals ik het veel toegangkelijker is dan andere RPG.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:21 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook wel een goed iets, op deze manier kan je het spel zo moeilijk maken als je zelf wilt, monsters lvlén met jou mee, maar dan net iets sneller, als je op lvl 15+ aan de main quest begint heb je het een stuk lastiger dan op lvl 2.
Voor de doorgewinterde 'explorer/skill 'speler is het spel iets moeilijker
Tja, daar heb je ook weer gelijk in . Maar de mario spellen kan ik onderhand wel dromen.... En ik heb nix voor nix een nieuwe pc gekocht....... Ik speel normaal Battlefield 2. Maar na alle revieuws en het lezen van dit forum wilde ik ook eens dit spel proberen.. en dan ben ik alleen maar blij dat je er zo in kunt rollen..quote:Op woensdag 19 april 2006 15:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tja, ik heb zoiets van:"Als je een toegankelijk spel wil spelen, ga dan Mario Bros spelen.".
Begrijpelijk, maar voor de echte RPG fans zitten er wel een paar haken en ogen aan dit spel.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:35 schreef acethemask het volgende:
[..]
Tja, daar heb je ook weer gelijk in . Maar de mario spellen kan ik onderhand wel dromen.... En ik heb nix voor nix een nieuwe pc gekocht....... Ik speel normaal Battlefield 2. Maar na alle revieuws en het lezen van dit forum wilde ik ook eens dit spel proberen.. en dan ben ik alleen maar blij dat je er zo in kunt rollen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |