Inderdaad, ben er nog geen fles van tegen gekomenquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:04 schreef -skippybal- het volgende:
Weet iemand waar je van die zeldzame wijn kan vinden. Zoek elk fort door maar ben niks meer tefen gekomen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben er 2 of 3 tegen gekomen op een fort bij Bravil in de buurt maar dat was het dan wel zo'n beetjequote:Op zaterdag 15 april 2006 19:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Inderdaad, ben er nog geen fles van tegen gekomen
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:28 schreef Retuobak het volgende:
Ik kwam het tegen bij een questDaar kwam ik het ook tegen, maar dat is niet genoeg....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Glass werkt blijkbaar niet...quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:58 schreef Retuobak het volgende:
refined wapens mogen ook (silver ed.)
Silver of enchanted doet het goed bij spoken enzoquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Glass werkt blijkbaar niet...Wat valt allemaal onder refined?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
repareer je je uitrusting wel af en toe? of laat het anders doen bij een smid.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel dat ik behoorlijk "zwak" ben. Ik ben nu wat rond aan het struinen in forten en caves en kom regelmatig tegenstanders tegen die ik nauwelijks aankan, of gewoon totaal niet. In Melee deal ik zeer weinig damage en laatst kreeg ik niet eens een zombie uitgeschakeld omdat hij zijn health te snel regeneraten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard, is altijd in topconditie.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:27 schreef moomoo het volgende:
[..]
repareer je je uitrusting wel af en toe? of laat het anders doen bij een smid.
Light-spell op Chameleon ring... dan loopt er dus een grote lichtbal rond. Alsof dat niet opvaltquote:Op zondag 16 april 2006 11:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Spell levelled automagisch illusion en ik houd mooi een vinger vrij voor een chameleon ring
Je kan ook maar 2 ringen dragen.. ik wil er 10, ik heb 10 vingersquote:Op zondag 16 april 2006 11:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Spell levelled automagisch illusion en ik houd mooi een vinger vrij voor een chameleon ring
Juist! En waarom zou je geen 10 amuletten om je nek kunnen hangen?!quote:Op zondag 16 april 2006 11:46 schreef washandje het volgende:
[..]
Je kan ook maar 2 ringen dragen.. ik wil er 10, ik heb 10 vingers
Nee hoor, standaard game met difficulty op defaultquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |