Serieus, probeer het eens 'from scratch', dit zijn de perfecte projecten om PHP en MySQL te leren.quote:
oke, ik heb ibdb vast geregistreerdquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:55 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik heb een vriend gevonden die php kent en voor me wil programmeren. Ikzelf ga de database en sql opzetten. Ik hoop ongeveer 2 weken nodig te hebben voor het programeerwerk en nog een week voor de layout. Ik zal in dit topic mijn vorderingen plaatsen....
inderdaad, vooral als je het bugfree wil hebben (zoals jij zei..) , ookal krijg je het nooit helemaal bugfree...quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:15 schreef Slarioux het volgende:
In twee weken? Dat is wel heel erg optimistisch.
hawhwhwwahwa k, yoshi is ook een draak maar met dino trekjesquote:Op maandag 24 april 2006 11:45 schreef muhammad_ali het volgende:
wat een goed idee van jou zeg! Rot op uit mijn topic. Die kansloze reply van jou is al een paar duizend keer geweest. Pipo
@Yoshi: De draak gaan we gebruiken als logo. Staat in op de site btw
quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:21 schreef Burbo het volgende:
Maar aangezien ik het wel kan en ik het ook een goed idee vind ga ik er meteen mee aan de slag (voor mezelf dan hè, niet voor jou).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |