Ik speel ook de Xbox versie maar je bedoeld Club Babilon? Daar rij je gewoon een oprit op en daar kan je ook naarbinnen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:34 schreef Jeroen_M het volgende:
stomme vraag, maar helemaal in het begin van het spel als je naar die club moet, hoe kom je dan door die deur? (xbox versie)
Nee dat kan niet, maar hoe verder je komt hoe meer kilo je verdient met deals..had laatst 20gk verdientquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:56 schreef RickoKun het volgende:
Ey met die felix leads enzo hea, is t mogelijk om meerdere suppliers van KG tegen te komen, als je al wat kilo in je storage hebt zitten?
Je hebt maar 2 felix leads die je kan doen, en ik vind t lomp als ik maar 3 kg max in me storage kan krijgen.
gewoon felix leads doen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:14 schreef EricG het volgende:
Ik heb met lvl 3 20.000 suppliers unlocked maar waar kan ik die coke halen?
Voor 20.000 had je volgens mij niets specials nodig, dus gewoon felix lead is genoeg.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:19 schreef EricG het volgende:
[..]
Dus dan moet ik eerst die Babylon club shit enzo doen?
Die races doe ik niet eensquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:44 schreef -Nielz- het volgende:
Die races op dat eilandje zijn klote. Ach ja, volgende week kan ik nog eens een poging doen.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:14 schreef EricG het volgende:
Ik heb 1x zo'n race gedaan. Niet veel aan vond ik zonder tegenstanders die je kan neermaaien.
wat is er beter aan ? de graphics zijn precies hetzelfde als GTA, de engine is zelfs slechter, de opties is rond de 10 x zo weinig met wat je in het spel kan doen, etc etc etc...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:50 schreef OnlineGokker het volgende:
Raar dat Scarface hier toch niet zo populair is, terwijl ik 'm zelfs nog beter dan GTA vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |