Ehm zou t echt niet weten meneerquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:18 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Op welke film denk je dat Vice City voor een groot deel is gebaseerd?
prcs, hoeveel FPS varianten zijn er wel niet of zijn dat ook allemaal wolfenstein kloon's?quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:22 schreef RickoKun het volgende:
Mjoah mensen moeten doorkrijgen dat er in deze 'free-roaming' spellen veel toekomst zit.
Wat poept mij dat nou dat GTA er mee begonnen is? (volgens mij waren dr trouwens al eerder zulke spellen)
maar wel een tof begin, gewoon meteen raggenquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar hij begint zo raar?
wat lul jij nou weer dit is niet de duurste game gemaakt hoor, dati s de godfather ofzo maar egt niet scarfacequote:Op maandag 9 oktober 2006 15:50 schreef X-qlusive. het volgende:
Ik vind het wel een vet spel alleen beetje hectisch en onduidelijk sommige dingen
en voor de duurste game ooit gemaakt is hij kenkergaar![]()
op gamekings werd vermeld dat deze game voor 40 miljoen is gemaaktquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:05 schreef warchaser44 het volgende:
[..]
wat lul jij nou weer dit is niet de duurste game gemaakt hoor, dati s de godfather ofzo maar egt niet scarface
mensen die denken dat ze alles weten![]()
Gast luister niet naar de gamekings (quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:50 schreef X-qlusive. het volgende:
Ik vind het wel een vet spel alleen beetje hectisch en onduidelijk sommige dingen
en voor de duurste game ooit gemaakt is hij kenkergaar![]()
Nee Scarfacequote:Op maandag 9 oktober 2006 00:05 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
Ehm zou t echt niet weten meneer![]()
is het ' The Godfather' dan miscchien ?![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:51 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Nee Scarface![]()
Je kan o.a. zo'n zaag vinden in VC in een gebouw
http://forums.vugames.com/forum.jspa?forumID=226&start=0quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:02 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Als je de game nu eens kocht, zou schelen
DUH ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:51 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Nee Scarface![]()
Je kan o.a. zo'n zaag vinden in VC in een gebouw
Marlo Brando nog welquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:01 schreef RickoKun het volgende:
godfather is ckahhhhh duurder dan dit spel, omdat ze nog de originele stemmen tenminste van de film hebben ingehuurd, zelfs da godfatha himself marlo brando verleende zn stem (totdat ie dood ging)
nog niet, net baylon gekocht, ik moet nog 1 winkel uit downtown.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:59 schreef xminator het volgende:
Volgens mij heb je et 2e storage nodig de marina om island suppliers te doen, maar ik weet het niet zeker.
Dus heeft iemand em??
Hehe nee, Island suppliers zitten volgens mij op het eiland waar je later heengaatquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:59 schreef xminator het volgende:
Volgens mij heb je et 2e storage nodig de marina om island suppliers te doen, maar ik weet het niet zeker.
Dus heeft iemand em??
Tja het is gewoon een PS2 engine, en dat merk je. Daarom vind ik het ook erg jammer dat de game niet meer uitkomt voor de 360, daar had ik hem zeker op gekocht !quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:34 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
nog niet, net baylon gekocht, ik moet nog 1 winkel uit downtown.![]()
rij ik in mijn conick N29 (porsche Look-a-like), wordt ik tog ff vet ingehaald door een soort A-team busjeSta ik onder een brug, valt de regen er gewoon door, dat zijn van die dingen dat ik denk.... zonde
![]()
dat ze dat nog steeds niet goed kunnen krijgen![]()
en dat snap ik al helemaal nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tja het is gewoon een PS2 engine, en dat merk je. Daarom vind ik het ook erg jammer dat de game niet meer uitkomt voor de 360, daar had ik hem zeker op gekocht !
idd, maar is eigenlijk ook best wel logisch, xbox >> microsoft >> pc hardware >> gigantisch veel R&D. PS3 >> sony >> R&D is heel stuk kleiner als de pc hardware bedrijven.... maar voor misschien overtreft de PS3 nu wel de xboxquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:49 schreef MMaRsu het volgende:
Heh..de Ps3 is wel krachtiger in theorie dan de 360..maar dat zegt nog niks over de praktijk natuurlijk. Ze zijn eigenlijk grotendeels gelijk.
geen twijfel mogelijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:49 schreef MMaRsu het volgende:
Maar ik vind het wel kut dat er geen 360 versie komt, daar valt meer geld te verdienen dan nu de originele Xbox lijkt me, en op de Ps2 zijn ook wel betere games dan dit te krijgen ( in hetzelfde genre ).
hoezo ? is hetzelfde als daarvoor alleen wat moeilijkerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:50 schreef Hari-Bo het volgende:
Wat een zooitje klote missies krijg je na overname van Little Havana![]()
Zulke bugs heb ik nog niet gezien, welke versie heb je?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:12 schreef CecilBDemented het volgende:
deze game is echt buggy elk lichaams deel waar ik gechoten wordt verdwijnt in zijn geheel.
mijn hooft was al eens helemaal weg.
zelfs een situatie gehad dat ik enkel nog een stukje bovenbeen zach.
ook hing er een helicopter in de lucht en de vijanden erboven.
buggy shit wel fun
kzal als ik weer speel even wat screens makenquote:
Tis een poort van de Ps2 versie, wat wil je danquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:51 schreef X-fi het volgende:
Wat zijn die graphics lelijk zeg, damn.
OOk al een port? Wat bedoel je uitmelkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tis een poort van de Ps2 versie, wat wil je dan
Hoezo uitmelken?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:57 schreef X-fi het volgende:
[..]
OOk al een port? Wat bedoel je uitmelken
klopt. maar als je hem gaat uitbrengen op de PC, doe er dan moeite voor. Lijkt verdomme PES welquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoezo uitmelken?
Is een game op meerdere systemen uitmelken?Ik dacht dat het iets te maken had met heel veel vervolgen maken oid !
so? Daar hebben ze wel wat aan veranderd. dus niet van die PS2-tekentjes (X, vierkant, driehoek en nog iets)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:24 schreef MMaRsu het volgende:
San andreas was qua graphics ook grotendeels hetzelfde aan de Ps2 versie hoor..
Hier ook niet?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:25 schreef X-fi het volgende:
[..]
so? Daar hebben ze wel wat aan veranderd. dus niet van die PS2-tekentjes (X, vierkant, driehoek en nog iets)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |