quote:
2x minpunten omdat ik toevallig in mijn allereerste top 8 lijstje Richard als mol had staanquote:
daarnaast is er ook niks "nep" aan: hij hééft tot twee keer toe de test het slechts gemaakt.... punt.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar hoe het ook aangepast wordt, er zijn altijd wel mensen die er slechter vanaf komen. Ik had de eerste exit van Richard wel goed, en als die nou niet wordt meegeteld ben ik daar mijn punten voor kwijt.
Tuurlijk niet, hij ging er twee keer uit, dus dat zijn ook twee keer min- en pluspunten.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:05 schreef Magics het volgende:
[..]
[..]
2x minpunten omdat ik toevallig in mijn allereerste top 8 lijstje Richard als mol had staan![]()
Das niet fair he..... Gewoon maar 1x minpunten rekenen, enwel alleen voor de allerlaatste keer dat hij er uitvloog.... die eerste keer was nep en het stond zeker al vast dat hij weer terug zou komen.
quote:Op zondag 16 april 2006 18:35 schreef Svensational het volgende:
Kut, Vaduz denkt ook dat Milouska de mol is, dan zal ze het wel niet zijn.
Dus je krijgt 70 minpunten omdat je toen niet wist wie de Mol is, terwijl je als je een andere foute Mol had je maar 35 minpunten krijgt? Dat klopt gewoon niet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, hij ging er twee keer uit, dus dat zijn ook twee keer min- en pluspunten.
Dat is toch juist het leuke aan een prono, de ene week sta je bovenaan, de andere week ben je al je punten weer kwijt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus je krijgt 70 minpunten omdat je toen niet wist wie de Mol is, terwijl je als je een andere foute Mol had je maar 35 minpunten krijgt? Dat klopt gewoon niet.
Gelukkig is dat ook zo.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:21 schreef BVO het volgende:
Als het op een terechte manier gebeurt wel ja.
Sven is de oprechtheid zelvequote:Op vrijdag 21 april 2006 12:21 schreef BVO het volgende:
Als het op een terechte manier gebeurt wel ja.
Om mn kansen nog maar een beetje te verspreiden:quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:52 schreef Eveli het volgende:
Komende afvaller: Peggy
Uiteindelijke winnaar: Frederique
Uiteindelijke verliezer: Toine
De Mol: Milouska
Hier ben ik het met BVO eensch. Richard viel wel 2x te voorspellen als afvaller (dus 2x pluspunten)quote:
dat scheelt 5 minpuntjes.... waar gáát het over?!?!??quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:37 schreef Magics het volgende:
Toen Richard er weer terug in kwam dacht ik tuurlijk niet meer dat hij ooit de mol kon zijn, maar kon dat allereerste rijtje toch niet meer aanpassen.![]()
35.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat scheelt 5 minpuntjes.... waar gáát het over?!?!??
* verwijst verder naar Erik's post...
ps. hoe kon je uberhaupt ooit denken dat Richard de mol was......?!??!?!?[grapje
]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |