pillentasquote:Op zondag 16 april 2006 03:44 schreef svann het volgende:
[..]
pastilles
Dat zou stierenplas moeten zijn.
lessenaarquote:
kersenvlaquote:
aankleverquote:
klankleerquote:
lukrakendquote:
ranonkelsquote:
kraalogenquote:
galabroekquote:Op zondag 16 april 2006 20:33 schreef staticdata het volgende:
kogelbaan
Ik heb je echt al veel onzin woorden zien posten maar deze spant echt de kroonquote:Op zondag 16 april 2006 22:42 schreef Borreke het volgende:
[..]
boerkatas
(een tas om een boerka in op te bergen)
nu maak je weer een grote fout, en bedankt voor de onzinwoorden, maar als je bij wiki boerka intypt zul je zien dat het wel degelijk wordt gespeld met "boerka" .... dankjequote:Op zondag 16 april 2006 22:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb je echt al veel onzin woorden zien posten maar deze spant echt de kroon
En het is burqa, geen boerka
Geen probleem, mijn samenstellingen zijn soms wat ver gezocht maar probeer niet te snel te oordelen..quote:
Durf bijna niet meerquote:Op zondag 16 april 2006 22:42 schreef Borreke het volgende:
[..]
boerkatas
(een tas om een boerka in op te bergen)
Kaboutersquote:Op zondag 16 april 2006 23:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Durf bijna niet meer
Boskaters
Katers die in het bos leven
stereobakquote:
Zover was ik dus ookquote:Op maandag 17 april 2006 00:35 schreef svann het volgende:
Het is wel grappig.
Als je met Google-afbeeldingen zoekt vind je dus geen enkele boercha.
Wel burqa's, bourka's en boerka's.
Een boerkatas... tja...![]()
Al te veel fantasiewoorden vind ik het spelletje om zeep helpen, maar af en toe moet het wel kunnen.
adresboekquote:Op maandag 17 april 2006 00:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
stereobak
Auto waar de deuren er bijna uitvliegen door het geluid
Ik herken daar wel wat in...als het echt nergens op slaat, zeg ik er ook wel wat van.quote:Op maandag 17 april 2006 00:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zover was ik dus ook
Ja maar weet je... ik schijn vaak de enige te zijn die er wat van zegt en dat ben ik een beetje moe
Daarbij zien ze mij dan ook meteen als degene die altijd wat te zeiken heeft.
Ik geef toe dat ik ook wel eens wat onzinwoorden heb gepost maar dan kom ik ook echt tot niets anders...
Dat moet ook af en toe wel kunnen.quote:Op maandag 17 april 2006 00:42 schreef PrintScreen het volgende:
Zover was ik dus ook
Ja maar weet je... ik schijn vaak de enige te zijn die er wat van zegt en dat ben ik een beetje moe
Daarbij zien ze mij dan ook meteen als degene die altijd wat te zeiken heeft.
Ik geef toe dat ik ook wel eens wat onzinwoorden heb gepost maar dan kom ik ook echt tot niets anders...
Yepz...quote:Op maandag 17 april 2006 00:51 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Ik herken daar wel wat in...als het echt nergens op slaat, zeg ik er ook wel wat van.
Maar het is inderdaad zo dat velen daar niet tegen kunnen, en dat je vaker denkt, 'ach laat maar'.
Ik denk dat we ons allemaal wel de tijd met Sammy Klebold wel kunnen herinneren.quote:Op maandag 17 april 2006 00:57 schreef svann het volgende:
[..]
Dat moet ook af en toe wel kunnen.
Ik vind je trouwens absoluut geen zeikerd, hoor PS!
Een beetje tegengas is af en toe wel nodig om het voor iedereen leuk te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |